شماره تماس 09309871159

بهترین تم پارک های سنگاپور را بیشتر بشناسید

تم پارک ها جز محبوب ترین و پر طرفدارترین اماکن تفریحی در سنگاپور می شوند که روزانه گردشگران زیادی از آنها استفاده می کنند. لحظه آخری در این مطلب برترین تم پارک های سنگاپور را معرفی کرده است؛ پس با ما همراه باشید.

 

 

تم‌ پارک (Theme Park) یک شهربازی است که بر اساس تم (موضوع) یک یا چند داستان یا حتی فیلم ساخته شده است؛ در واقع تم پارک یک پارک تفریحی و سرگرم کننده است که فضای یک داستان یا فیلم را بصورت واقعی برای علاقه مندانش ترسیم می کند. تفاوت اصلی تم پارک ها با پارک های تفریحی معمولی اینستکه پارک های تفریحی تنها دارای مجموعه‌ ای از راید (اسلاید)ها و بازی‌ های مشخص هستند اما تم پارک ها با طراحی پیچیده و جذابی که دارند، بازدید کنندگانش را وارد دنیای خیالی داستان یا فیلم می کنند و این قضیه بسیار جذاب است. امروزه در بسیاری از شهرهای توریستی دنیا تم پارک هایی با الهام از داستان ها و فیلم های معروف ساخته می شوند و طرفداران بسیار زیادی هم دارند.

تم پارک ها جز محبوب ترین و پر طرفدارترین اماکن تفریحی در سنگاپور می باشند. اگر شما هم قصد سفر به سنگاپور را دارید، می توانید از این تم پارک ها دیدن کنید که سواری ها و تجربیات بسیار جالبی که مختص این کشورند را ارئه می کنند. علاوه بر این تم پارک ها را در دنیا به عنوان جایی می شناسند که در آن فقط می توانید تفریح کنید و در مواردی هم حتی بترسید؛ تم پارک های سنگاپور هم از این قاعده مستثنی نیستند. با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از بهترین تم پارک های این کشور آشنا کنیم.

 

تم پارک یونیورسال استودیوی سنگاپور

در معرفی تم پارک های سنگاپور، از یونیورسال استودیو (Universal Studio) شروع می کنیم. این پارک که تنها تم پارک یونیورسال استودیو در جنوب شرقی آسیا می باشد، بدون شک ارزش وقت گذاشتن و دیدن را دارد. در تم پارک یونیورسال استودیو می توانید سوار وسایل هیجان انگیز شوید و یا در امتداد ترنسفورمر (مبدل) های سه بعدی گشت بزنید. این ترنسفورمرها به شما اجازه می دهد تا دنیای تخیلی را به سبک فرا واقعی تجربه کنید. در تم پارک یونیورسال همچنین می توانید از تماشای انواع بسیار کاملی از نمایش ها با حضور شخصیت های محبوب، لذت ببرید. همچنین می توانید هنگام فرا رسیدن شب، غرق آتش بازی های پارک شوید. تم پارک یونیورسال استودیوی سنگاپور در مجموع شبی جادویی و پر ماجرا را برای تمامی سنین رقم می زند.

 

تم پارک وایلد وایلد وِت سنگاپور

 پارک بعدی که یکی دیگر از بهترین تم پارک های سنگاپور می باشد را همه به نام وایلد وایلد وِت (Wild Wild Wet) می شناسند. تعجبی ندارد که با وجود هوای شرجی و مرطوب سنگاپور ورزش های آبی و چیزهایی که به تفریحات مربوط با آب ربط دارند جزو پرطرفدارترین ها در این منطقه اند. تم پارک وایلد وایلد وت هم یک زمین بازی به شدت سرزنده و شاد می باشد که برای تفریح و خوشگذرانی بسیار مناسب است. در آنجا یک روز کامل شما و همراهان تان می توانید از انواع متنوعی از سواری ها لذت ببرید. اگر به ارتفاع و هیجان علاقه ندارید، در وایلد وایلد وت تفریحات دیگری روی زمین برای شما مهیا شده است. فقط اگر قصد رفتن به پارک وایلد وایلد وت را دارید، بردن مایو را فراموش نکنید!

 

تم پارک اَدوِنچِر کُوه سنگاپور

ادونچر کُوه (Adventure Cove) یکی دیگر از تم پارک های خوب سنگاپور می باشد. در ادونچر کوه با وجود سرگرمی های علمی ارائه شده، می توانید تجربه هایی درباره دریا و آب و موجودات دریایی بدست آورید. در این تم پارک علاوه بر چرخیدن در استخر موج یا تیوب سواری می توانید وقت خود را صرف تماشای موجودات دریایی از نزدیک و در زیر اقیانوس نمایید. اگر نمی ترسید با غواصی در استخر تم پارک ادونچر حتی می توانید کوسه ها را از نزدیک ببینید! وقت گذرانی در چنین جایی مطمئنا تجربه جالب و آموزنده ای خواهد بود.

 

تم پارک نایت سافاری سنگاپور

تم پارک بعدی که قصد معرفی آن را داریم، تم پارک نایت سافاری (Night Safari) می باشد. در نایت سافاری می توانید یک سواری آموزشی را در تاریکی برای کشف حیوانات و حیات وحش در زیستگاه آنها تجربه کنید. نایت سافاری در واقع اولین پارک سافاری یا پارک وحش دنیا در مورد حیواناتی است که در شب ظاهر می شوند. در این سافاری (گشت شکار) سوار تراموآ (واگن برقی) می شوید و سعی شده همه چیز خیلی به یک تجربه گشت و شکار واقعی نزدیک باشد. در این گشت و شکار به مناطق مختلف جغرافیایی که به سنگاپور آورده شده اند، می روید.

هدف از راه اندازی این تم پارک، دیدن راحت و از نزدیک حیوانات، در محلی که خیلی به زیستگاه واقعی شان شبیه است، می باشد. با بازدید از نایت سافاری این فرصت به شما داده می شود تا اطلاعاتی در مورد حیات وحش بدست آورید. بیش از یک سوم حیوانات تم پارک نایت سافاری در معرض خطر انقراض اند؛ بنابراین با دیدن این پارک می توانید با تلاش های حفاظتی صورت گرفته برای بقای آنها آشنا شوید و یاد بگیرید که حفظ و نگهداری محیط زیست طبیعی چقدر اهمیت دارد.

 

ریور سافاری سنگاپور

تم پارک ریور سافاری (River Safari) یکی دیگر از تم پارک های معروف سنگاپور است که در هیچ جای دیگری نظیر آن را نمی توانید، پیدا کنید. در ریور سافاری می توانید در تمام رودخانه های دنیا قایق سواری کنید و حیوانات جالبی مثل پاندای قرمز، جگوار آمازون یا گاو دریایی (آبی) را ببینید! اگر با بچه ها به سفر رفته اید، حتما خانوادگی و مخصوصا با بچه ها به دیدن ریور سافاری بروید؛ چرا که کودکان در اینجا این فرصت دارند تا از نزدیک حیوانات را در زیستگاه طبیعی شان ببینند. بازدید از تم پارک ریور سافاری یک ماجراجویی جالب و هیجان انگیز می باشد که می تواند به تجربه ای مفرح و آموزشی تبدیل شود.

 

تم پارک هاو پار ویلا سنگاپور

تم پارک هاو پار ویلا (How Par Villa)، یک پارک منحصر بفرد می باشد که در ساخت آن از اشکال مربوط به اساطیر و افسانه های چینی استفاده شده و روی فرهنگ و ارزش های شرقی تاکید شده است. هاو پار ویلا یکی از قدیمی ترین و منحصر بفرد ترین تم پارک هایی است که می توانید در سنگاپور پیدا کنید. شکل ها و آثار هنری هاو پار ویلا به جذابیت پارک افزوده اند. در ترسناک ترین قسمت این پارک تحت عنوان " The Ten Court of Hell" که خیلی جذاب است، بصورت شماتیک انواع مجازات های مخوف بعد از مرگ برای گناهان مختلف به تصویر کشیده شده است. تعدادی سواری هم به پارک هاو پار ویلا اضافه شده است تا به آن ظاهری امروزی نیز داده شود. بنابراین در هنگام گذراندن تعطیلات در سنگاپور دیدن این پارک را فراموش نکنید زیرا می تواند تجربه جالب و منحصر بفردی در نوع خود باشد!

09309871159