شماره تماس 09309871159

وقت سفارت | خدمات وقت سفارت ویزای شینگن در تهران+قیمت

اخذ ویزای شینگن از طریق سفارت های مختلفی که در ایران وجود دارند قابل انجام است؛ هر کدام از این سفارت ها قوانین مخصوص به خود را دارند اما چیزی که در آنها مشترک است اینستکه ابتدا میبایست از آنها "وقت سفارت" برای انجام مصاحبه و انگشت نگاری بگیرید. بسته به نوع سفارت، تعیین وقت سفارت در آنها قوانین و البته هزینه های متفاوتی دارد و خیلی مهم است که بدانید در هر مقطع زمانی از سفارت کدام کشور و با چه شرایطی بتوانید وقت سفارت بگیرید. در این مطلب در مورد خدمات وقت سفارت برای ویزای شینگن و مدارک مورد نیاز و قیمت های آن نکاتی را بیان کردیم؛ با ما همراه باشید.

 

 

ورود به کشورهای اروپایی که عضو قرارداد شینگن هستند، از طریق اخذ ویزای شینگن امکانپذیر است و با آن می توان بدون مشکل خاصی به تمام کشورهای عضو این قرارداد (که تقریبا اکثر کشورهای اروپایی هستند) سفر کرد. برای اخذ ویزای شنگن در ایران، می توان از تمام سفارت هایی که در ایران وجود دارند اقدام کرد؛ یعنی ابتدا باید از طریق راه هایی که آن سفارت مشخص می کند وقت سفارت برای مصاحبه و انگشت نگاری بگیرید (در حال حاضر تقریبا تمامی سفارت ها درخواست وقت مصاحبه، بصورت اینترنتی انجام می شود) و بعد از گرفتن وقت سفارت، برای مصاحبه و ارائه مدارک مورد نیاز بصورت حضوری به آن سفارت بروید و در صورت دارا بودن شرایط مورد نظر، ویزای شینگن برایتان صادر می شود.

اگرچه بعضی از آیتم های مقرراتی و همچنین هزینه وقت سفارت در این سفارت ها با هم فرق دارد اما روند کلی و البته اهمیت آنها در یک راستا است و گرفتن ویزای شنگن از سفارت هر کشور عضو قرارداد شنگن، اجازه سفر شما به تمامی کشورهای اروپایی را می دهد؛ البته به شرطی که اول سفرتان ابتدا به آن کشوری که از طریق آن برای ویزا اقدام کردید، بروید و انتهای سفرتان نیز از آنجا برگردید.

اینجا بخوانید: ویزای شنگن و شرایط اخذ آن

 

خدمات وقت سفارت برای ویزای شینگن

انجام هر کار تخصصی خصوصا اگر برای بار اول باشد، نیاز به دانستن موارد کوچک اما مهمی می باشد که ممکن است رعایت نکردن آن، هم موجب هزینه بیشتر شود و هم اینکه زمانتان را هدر دهد. گرفتن وقت سفارت از طریق سفارت های مختلف نیاز به دانستن قوانین و ضوابط آن سفارت می باشد. هر سفارت بسته به مقررات خود، نوبت ها را در روزها و به تعداد دلخواه ارائه می نماید. وبسایت لحظه آخری با همکاری "شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری همسفر ماه و ستاره" خدمات ویژه ای را جهت اخذ وقت سفارت ویزای شینگن ارائه می نماید تا با خیال راحت بتوانید به مصاحبه در سفارت بروید و نگرانی از بابت نحوه اخذ وقت سفارت نداشته باشید.

 

1- وقت سفارت فرانسه

سفارت فرانسه در تهران، خیابان نوفل لو شاتو، پلاک 66-64 قرار دارد. برای درخواست وقت سفارت فرانسه باید مدارکی مثل کپی صفحه اول پاسپورت، عکس و شماره تلفن شخص در زمان ثبت درخواست ارائه شود.

هزینه وقت سفارت فرانسه

- قیمت وقت سفارت فرانسه برای مسافر: 150 یورو

 

2- وقت سفارت ایتالیا

سفارت ایتالیا در تهران، خیابان نوفل لو شاتو، پلاک 79-68 قرار دارد. برای درخواست وقت سفارت ایتالیا باید مدارکی مثل کپی صفحه اول پاسپورت، عکس و شماره تلفن شخص در زمان ثبت درخواست ارائه شود.

هزینه وقت سفارت ایتالیا

- قیمت وقت سفارت ایتالیا برای مسافر: 100 یورو

 

3- وقت سفارت اسپانیا

سفارت اسپانیا در تهران، خیابان کلاهدوز(دولت)، سه راه نشاط، ابتدای کوچه اخلاقی غربی، پلاک 4 قرار دارد. برای درخواست وقت سفارت اسپانیا باید مدارکی مثل کپی صفحه اول پاسپورت، عکس و شماره تلفن شخص در زمان ثبت درخواست ارائه شود.

هزینه وقت سفارت اسپانیا

- قیمت وقت سفارت ایتالیا برای مسافر: 100 یورو

 

 

برای خدمات وقت سفارت و ویزای شنگن با دفتر فروش تماس بگیرید:

86025804- 021

86028757- 021

88475583- 021

88473946- 021

09309871159

 

09309871159