شماره تماس 09309871159

10 فرودگاه برتر دنیا در سال 2018

بهترین فرودگاه های جهان همه ساله توسط مراجع مختلف مورد بررسی قرار می گیرند و معرفی می شوند که سایت T+L یکی از آنهاست! لحظه آخری در این مطلب فهرستی از برترین فرودگاههای دنیا در سال 2018 که از طریق نظرسنجی کاربرانش مشخص شده است را معرفی کرده است؛ پس با ما تا انتها همراه باشید.

 

 

فرودگاهها از جمله جاهایی هستند که به شدت روی برداشت خوب یا بد ما از سفر تاثیر می گذارند. البته در پروازهای بین المللی تجربه ها بیشتر می شود، چون در این پروازها یا زمان زیادی برای وقت گذراندن در فرودگاه ها دارید و یا اینکه فقط زمان بسیار مختصری برای آماده شدن هواپیمای مقصدتان دارید. هر ساله سایت معتبر T+L از طریق نظرسنجی در میان کاربران پر تعدادش، بهترین های فرودگاه های دنیا در هر سال را معرفی می کند؛ در این  نظرسنجی مشخصه های اصلی (مفید و موثر بودن ایمنی، قابلیت دسترسی) و همچنین امکانات (رستوران، اسپا و گزینه های تفریحی و سرگرم کننده) می توانند تفاوت زیادی روی نظر مسافران داشته باشد. شاید برایتان قدری عجیب باشد که قطب های اصلی هوایی طبق نظرات سایت T+L در آسیا و خاور میانه قرار دارند و فرودگاههای این دو منطقه در میان 10 فرودگاه برتر، 7 فرودگاه را به خود اختصاص داده اند!

بهترین فرودگاه دنیا

 

فرودگاه بین المللی حَمَد دوحه قطر، برای دومین بار توانست رتبه شماره 2 را به خاطر امتیازی که یکی از کاربران سایت T+L آن را "امکانات عالی" می نامد، در میان 10 فرودگاه برتر دنیا قرار گیرد. امکاناتی که این کاربر در مورد فرودگاه دوحه به آن اشاره می کند شامل یک مرکز بدنسازی مجهز همراه با زمین اسکواش و یک استخر سر پوشیده می باشد. دبی مرکز اصلی هواپیمایی امارات و شلوغ ترین فرودگاه بین المللی دنیا به لحاظ تردد مسافر و هواپیما، رتبه شماره 3 را به خاطر نوآوری های مداوم بدست آورد. بهار امسال شرکت مسافربری هوایی امارات، برنامه ای آزمایشی تحت عنوان هدست های سه بعدی واقعی را در DXB  سالن های فرست و بیزینس کلاس خود ارائه نمود. با وجود این فناوری مسافران می توانند از تماشای فیلم  روی پرده و ویدئوهای 360 درجه لذت ببرند! در هواپیمایی امارت حتی مسافران معمولی هم می توانند تحت تاثیر امکانات متنوع ارائه شده توسط شرکت تحت تاثیر قرار بگیرند. در فرودگاه دبی همچنین تعداد زیادی رستوران و فروشگاه وجود دارد که با وجود آنها گزینه های زیادی برای انتخاب دارید؛ فرودگاه دبی هچنین از طراحی مدرن و تمیزی فوق العاده ای برخوردار است.

در آسیا از فرودگاه بین المللی هنگ کنگ (شماره 4) به خاطر مدرنیزه بودن فرودگاه و طرح ها و برنامه هایی که مسئولان برای گسترش آن دارند، هم تعریف و تمجید زیادی شده است. البته پیشرفت های اخیر هم در بدست آوردن این رتبه تاثیر نبوده است. این پیشرفت ها شامل اضافه شدن یک ترمینال جدید با داشتن امکاناتی مثل مبلمان سفارشی و تراس فضای باز آن است که مهمانان می توانند در آن از تماشای مناظر زیبا در حین خوردن غذای انتخابی خود در "نودل بار" لذت ببرند. برای آشنایی با این فرودگاه ها و اطلاع از 10 فرودگاه برتر سال 2018 با ما همراه باشید؛ این لیست به ترتیب از رتبه 10 ام تا اول آورده شده است.

 

10. فرودگاه شیفول آمستردام هلند | Amesterdam Airport Schiphol

امتیاز: 78.61

فرودگاه شیفول آمستردام هلند

 

9. فرودگاه اسلو نروژ | Oslo Airport

امتیاز: 78.98

فرودگاه اسلو نروژ

 

8. فرودگاه بین المللی ناریتا توکیو ژاپن | Narita International Airport, Tokyo

امتیاز: 79.42

فرودگاه بین المللی ناریتا توکیو ژاپن

 

7. فرودگاه زوریخ آلمان | Zurich Airport

امتیاز: 79.60

فرودگاه زوریخ آلمان

 

6. فرودگاه اینچه اون کره جنوبی | Incheon Airport, South Korea

امتیاز: 81.50

فرودگاه اینچه اون کره جنوبی

 

5. فرودگاه بین المللی هانِدا توکیو ژاپن | Haneda (Tokyo International) Airport

امتیاز: 82.32

فرودگاه بین المللی هانِدا توکیو ژاپن

 

4. فرودگاه بین المللی هنگ کنگ | Hong Kong International Airport

امتیاز: 84.38

فرودگاه بین المللی هنگ کنگ

 

3. فرودگاه بین المللی دبی | Dubai International

امتیاز: 86.50

فرودگاه بین المللی دبی

 

2. فرودگاه بین المللی حمد دوحه قطر | Hamad International Airport, Doha, Qatar

امتیاز: 86.99

فرودگاه بین المللی دوحه قطر

 

1. فرودگاه چانگی سنگاپور | Singapore Changi Airport

امتیاز: 90.55

فرودگاه چانگی سنگاپور بعد از 6 سال فعالیت تاثیرگذار، در نظر سنجی سال 2018 فرودگاههای برتر دنیا توانست از سوی خوانندگان سایت T+L رتبه نخست را بدست آورد. فرودگاه بین الملی سنگاپور با وجود تعداد زیاد غذاخوری و رستوران، فروشگاه و گزینه های سرگرم کننده، در هر زمینه ای یک پله بالاتر از سایر فرودگاه ها می باشد و به نوعی می تواند به تنهایی یک مقصد گردشگری باشد! از امکانات مدرن چانگی می توان از تئاترهای فیلم 24 ساعته، nature trail و باغ پروانه دو طبقه، چندین اسپا و استخر روی پشت بام نام برد که برای یک فرودگاه داشتن این امکانات خیلی عجیب است! این فرودگاه همچنبین فاصله نسبتا کمی با مرکز تجاری شهر دارد که این مورد هم امتیاز مهمی محسوب می شود.

فرودگاه چانگی سنگاپور

 

بهترین هتل های دنیا در سال 2018

09309871159