شماره تماس 09309871159

بهترین شهرهای کانادا

شهرهای کانادا از جنبه های مختلف مورد استقبال مردم کشورهای دیگر قرار می گیرند؛  اقامت، تحصیل، کار، سفر و ... از جمله این مواردهاست. لحظه آخری در این مطلب فهرستی از برترین شهرهای کانادا در سال 2018 را معرفی کرده است؛ پس با ما تا انتها همراه باشید.

 

 

کانادا با وجود پارک های ملی حیرت انگیز، مناطق ناشناخته تولید انواع نوشیدنی و نوار ساحلی بکر و دست نخورده، برای توریست ها مجموعه ای از ماجراجویی روستایی و فضای باز را ارائه می کند. البته لازم به ذکر است که توریست ها از سفر به هیچ یک از شهرهای کانادا ناامید نمی شوند، چرا که در آنها هم جاذبه های زیادی برای کشف شدن وجود دارد. وقتی از کسانی که به این کشور سفر کردند بپرسید که شهرهای کانادا چه مزیت هایی دارند، بلافاصله از خیابان های بسیار مناسب پیاده روی، خونگرمی و صمیمیت مردم محلی و تنوع آشپزی و غذاهایی تعریف می کنند که از بین آنها می توان براحتی غذای مورد علاقه خود را انتخاب کرد.

هر ساله سایت T+L از طریق نظرسنجی در میان کاربران پر تعدادش، بهترین های شهرهای کشورهای توریستی در هر سال را نظرسنجی می کند؛ در این نظرسنجی مشخصه های مختلفی از نظر کاربران امتیاز داده می شود و در نهایت بر اساس مجموع امتیازات آیتم های مختلف، رده بندی صورت می گیرد. کبک بعنوان یکی از بهترین های شهرهای کانادا، یک قطب چند فرهنگی در امتداد لارنس ریور می باشد که توانست رتبه نخست را بار دیگر در میان شهرهای کانادا بدست آورد. هیچ شکی وجود ندارد که کبک به خاطر ترکیب جذابیت های دنیای قدیم (خیابان های سنگفرش، معماری مستعمره ای) با هوشمندی دنیای جدید (رستوران های ابداعی، فستیوال های برپا شده در چادرهای بزرگ) رتبه اول را بدست آورده است. در کبک چشم اندازها و مناظر زیادی همراه با غذاهای فوق العاده وجود دارد. با سفر به این شهر احساس می کنید که به فرانسه سفر کرده اید. در کبک با مردم دوست داشتنی ملاقات می کنید که می توانند براحتی بین فرانسه و انگلیس در سفر باشند و به وضوح به شهر خود افتخار می کنند.

شهرهای کانادا

 

در این بین ونکوور بعد از کبک به خاطر جاذبه های بی شمارش (مثل جزیره گرانویل یا گرانویل آیلند و استنلی پارک) توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد. یکی از طرفداران ونکوور درباره آن می گوید "ونکوور  از کوههای سر به فلک کشیده  تا اقیانوس همه چیز را با هم دارد." خوانندگان زیادی هم محله چینی های ونکوور را که بزرگترین محله در تمام کاناداست، تحسین کرده اند. در محله چینی های ونکوور آشپزهای جوان، هنرمندان و کارفرمایان زیادی وجود دارند که شوق زندگی را در محله ایجاد کرده اند. اگر قصد سفر به ونکوور را دارید پیشنهاد می کنیم حتما غذا خوردن در رستوران ترکیبی ژاپنی- ایتالیایی کیسا تانتو(Kissa-Tanto) که 76 صندلی دارد و خوراک های ابداعی مثل rib eyeهمراه با سس زعفران و چیلی سرو می کند را امتحان کنید.

تورنتو یکی دیگر از بهترین شهرهای حاضر در لیست، مدت زمان زیادی است نقش رابط فرهنگی کانادا را ایفا می کند. در تورنتو می توانید گزینه های مدرن برای اقامت را در چپ و راست و مرکز شهر براحتی پیدا کنید (حتی هتل برادویو(Broadview) که یکی از بهترین هتل های جدید شهر است، در لیست بهترین هتل های T+L  هم آمده است).  توریست ها در تورنتو همچنین می توانند برای تجربه غذا خوردن در رستوران های برنده جایزه و فروشگاههای شیک و مدرن به King and Queen Streets  بروند. یکی از خوانندگان T+Lموزه علوم تورنتو را هم یک مکان عالی برای بردن کودکان توصیف می کند، درحالیکه دیگری از تفریحات شبانه پررونق و برجسته و صحنه تئاتر تورنتو تعریف می کند. یکی دیگر از طرفداران تورنتو هم آن را اینطور توصیف می کند " تورتنو شهری در سطح بهترین شهرهای دنیا است." اگر کنجکاوید بدانید که چه شهرهای دیگری از کانادا در لیست حضور دارند، ادامه متن را بخوانید تا با 5 شهر برتر کانادا آشنا شوید.

 

05. تورنتو | Toronto

تورنتو کانادا

 

 

04. مونترال | Montreal

مونترال کانادا

 

03. ویکتوریا بریتیش کلمبیا | Victoria, British Columbia

ویکتوریا کانادا

 

02. ونکوور | Vancouver

ونکوور کانادا

 

01. کبک | Quebec City

کبک کانادا

شهر کبک یکی از شهرهای زیبای کانادا با خیابان های سنگ فرش شده، مناره های سربه فلک کشیده کلیسا و کافه های کنار پیاده روی متمایز، می باشد که به خوبی زیبایی اروپایی را ساطع می کند. توریست هایی که اولین بار از کبک دیدن می کنند، دوست ندارند قدم زدن در محله هایی مثل کبک قدیم Old Quebec  که یک بخش ثبت شده در میراث جهانی یونسکو می باشد را به هیچ عنوان از دست بدهند. کبک قدیم همچنین محل قرار گرفتن جاذبه های معروفی مثل Citadelle، Quartier Petit-Champlain  (یا کواتییر پتیت چمپلین) و نتردام دی کبک باسیلیکا، می باشد. در این بین توریست های پر دل و جرئت تر می توانند به گشت و گذار در پارک ملی جاکوز کارتییر مشغول شوند که 45 دقیقه با مرکز شهر کبک فاصله دارد. توریست ها همچنین در کبک می توانند در آیو برگ سنت آنتونی اقامت نمایند که یک مهمانسرای بوتیک است.

 

همه چیزهایی که باید درباره کانادا بدانید

ویزای کانادا

 

09309871159