شماره تماس 09309871159

بهترین تم پارک های خانوادگی دبی را بیشتر بشناسید!

دبی دارای تم پارک های مختلفی می باشد که بسیار هیجان انگیز و لذت بخش هستند؛ خصوصا برای تفریحات خانوادگی! لحظه آخری در این مطلب، 10 تم پارک برتر خانوادگی دبی که بسیار پرطرفدار هستند را معرفی کرده است؛ پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

 

در دبی تعداد زیادی پارک های تفریحی خانوادگی وجود دارد که می توانید در آنها یک روز به یاد ماندنی را در کنار خانواده سپری کنید؛ پارک هایی هیجان انگیز که تجربه ای بسیار لذت بخش و متفاوت را برایتان رقم خواهند زد. با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از بهترین تم پارک های دبی آشنا کنیم.

 

 

پارک گاردن گلو دبی | Dubai Garden Glow

گاردن گلو یکی از بهترین تم پارک های دبی است که در آن می توانید در دنیای فانتزی غرق شوید. در تم پارک گاردن گلو می توانید میان باغی پر از نورهای رنگی راه بروید که به شکل گل ها، حیوانات و ستاره ها طراحی شده اند. در تم پارک گاردن گلو یک پارک دایناسور هم وجود دارد که با  حیوانات انیمیشنی عظیم الجثه که غرش می کنند، پر شده است.

پارک گاردن گلو دبی

 

پارک کریک دبی | Dubai Creek Park

کریک پارک یکی دیگر از تم پارک های دبی است که البته یک پارک تفریحی به حساب نمی آید. در این پارک سرگرمی های زیادی ارائه شده که شامل تله کابین، گم شدن در ماز و بعد گشت و گذار در دریا می شود. کریک پارک دبی یک پارک دلفین ها و مرکز کودکان دارد که در آن همه اعضای خانواده می توانند درباره علوم، حیات وحش و تاریخ از راه تعامل و نمایشگاه های سرگرم کننده، چیزهایی یاد بگیرند.

پارک کریک دبی

 

پارک مجیک پلنت یا سیاره جادویی دبی | Dubai Magic Planet

مجیک پلنت یا سیاره جادویی از دیگر تم پارک های خانوادگی سرپوشیده دبی است که یک ترن هوایی کوچک، بازی های مسابقه ای، شبیه سازهای مجازی و بولینگ دارد. شعبه مجیک پارک دبی در دهه 1990 افتتاح شد و در حال حاضر در منطقه 24 شعبه دیگر هم دارد. تم پارک های مجیک پلنت مناسب تمامی سنین است.

پارک مجیک پلنت یا سیاره جادویی دبی

 

پارک سِگا ریپابلیک دبی | Dubai Sega Republic

سگا ریپابلیک جز آندسته از تم پارک های سرپوشیده است که هیجان بسیار زیادی را در آن تجربه خواهید کرد. سگا پارک هم مثل "مجیک پلنت" برای تمام سنین مناسب است. در اینجا می توانید در بازی های مسابقه ای مجازی به رقابت بپردازید، سوار شبیه سازها شوید یا آهنگ های محبوب قدیمی را بنوازید. جاذبه اصلی تم پارک سگا ریپابلیک Giant Slider، صخره نوردی و جامپولین است.

پارک سِگا ریپابلیک دبی

 

پارک دنیای ماجراجویی IMG دبی | Dubai IMG Worlds of Adventure

دنیای ماجراجویی IMG بزرگترین تم پارک سر پوشیده دنیاست! اخیرا به این تم پارک، محصولات ماجراجویانه ای مانند دایناسور و سرگرمی های دیگر از برندهای مطرحی مثل ماروِل (Marvel)، کارتون نت ورک (Cartoon Network) و لاست ولی (Lost Vally) اضافه شده است. سواری های این پارک برای کودکان قدری بزرگتر مناسب است و اکثر سواری ها محدودیت قد دارند (قد بچه ها باید از 1.05 تا 1.25 باشد). در آینده ای نزدیک می توانید در دبی به پارک دنیای افسانه ای IMG دبی بروید که حتی از این پارک هم بزرگتر است!

پارک دنیای ماجراجویی IMG دبی

 

پارک و ریزورت دبی | Dubai Parks and Resorts (DPR)

پارک و ریزورت دبی (DPR) بزرگترین تم پارک ترکیبی دبی است. با رزو یک اتاق در هتل لاپیتا می توانید تمام چیزهایی که این مکان ارائه می کند را تجربه کنید. پارک هایی که تحت عنوان پارک و ریزورت دبی در هم ادغام شده اند عبارتند از: بالیوود پارک لگولند و پارک آبی لگو لند (لگو لند واتر پارک)، موشن گیت، یک تم پارک هالیوودی با سرگرمی هایی از برندهایی مثل دریم ورک انیمیشن، کلمبیا پیکچرز و لاینز گیت.

پارک و ریزورت دبی

 

پارک دهکده جهانی یا گلوبال ویلیج دبی | Dubai Global Village

بعد از گذشت دو دهه، گلوبال ویلیج با وجود 31 غرفه (عمارت)، 12000 شو در هر فصل و 50 بازی سواری، هنوز نخستین فانتزی فرهنگی در منطقه می باشد. در دهکده جهانی در کنار خرید چیزهایی از سرتاسر دنیا می توانید در پارک تفریحی تفریح کنید. توصیه می کنیم حتما از یکی از شوهای فرهنگی این پارک، دیدن کنید.

پارک دهکده جهانی یا گلوبال ویلیج دبی

 

پیست اسکی دبی | Ski Dubai

پیست اسکی دبی بزرگترین و عجیب ترین پاتوق اسکی سر پوشیده دنیا است که در آن می توانید درکنار خانواده ساعاتی را از تابش بی امان آفتاب دبی در امان باشید. جاذبه هایی که در پیست اسکی دبی در انتظار شماست عبارتند از: اسکی، اسنوبورد، سورتمه سواری و zip lining. اگر خسته شدید یا فرزند خردسال دارید می توانید برای کمی تفریح زمستانی فوق العاده به زمین بازی اسکی بروید. اسنو پارک همچنین پنگوئن هایی دارد که کودکان می توانند با آنها بازی کنند.

پیست اسکی دبی

 

پارک آبی وایلد وادی دبی | Dubai Wilde Wadi Waterpark

پارک آبی یا واتر پارک وایلد وادی دبی یکی دیگر از برترین تم پارک های دبی است که شما را به یک ماجراجویی عربی بر اساس افسانه "جوها و دوستش سنباد" دعوت می کند. از پارک آبی وایلد وادی که در امتداد ساحل طلایی دبی واقع شده مناظر بی نظیر و بسیار دیدنی از برج العرب و هتل جمیرا بیچ را می توانید ببینید. این پارک آبی 30 جاذبه تفریحی دارد. در پارک وایلد وادی می توانید جمیرا سیسیرای معروف، یکی از ترسناک ترین سرسره های آبی دنیا را تجربه کنید.

پارک آبی وایلد وادی دبی

 

پارک آبی آکواوِنچِر دبی | Dubai Aquaventure Waterpark

آکواونچر دبی یکی از بهترین پارک های آبی خاورمیانه است که تعدادی از اولین های دنیا  شامل اولین سرسره آبی در سرسره آبی دنیا، طولانی ترین سرسره آبی دنیا و اولین سواری خانوادگی عمودی دنیا در اینجا قرار دارد. در پارک آبی آکواونچر حتی می توانید در آب پر از کوسه شیرجه بزنید!

پارک آبی آکواوِنچِر دبی

 

 

بهترین پارک های دبی

اطلاعات گردشگری دبی

تور لحظه آخری دبی

09309871159