شماره تماس 09309871159

بهترین سواحل خصوصی دبی را بیشتر بشناسید (معرفی+عکس)

دبی علاوه بر سواحل عمومی متعددش، دارای سواحل خصوصی بسیار جذاب و ویژه ای می باشد که عمدتا لاکچری هستند! لحظه آخری در این مطلب تعدادی از معروف ترین و بهترین سواحل خصوصی دبی را معرفی کرده است؛ پس با ما همراه باشید.

 

 

در شهری مثل دبی برای خلاصی از گرمای هوا و خنک شدن در استخرهایی با دمای کنترل شده و خدمات بسیار عالی مانند سرو نوشیدنی در کنار صندلی های مخصوص، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. تعدادی از ساحل های دبی بصورت عمومی هستند و همه می توانند از آنها استفاده کنند و در کنارش لذت ببرند و تعدادی از آنها بصورت خصوصی هستند و استفاده از آن برای عموم آزاد نیست!

اینجا بخوانید: بهترین سواحل عمومی دبی

فرقی نمی کند که دنبال هیجان و یا ریلکس کردن هستید، بهترین سواحل خصوصی در دبی مطمئنا شما را نا امید نمی کنند. سرویس دهی در این شهر مدرن همراه با تعداد زیادی سالن و مکان های ویژه، بی عیب و نقص می باشد. تعدادی از این مکان های کاملا بروز و مدرن با نرم افزارهای ویژه رزو هستن د و تعدادی کمی سنتی تر با مناظر خیره کننده ای از افق خلیج فارس! با ما همراه باشید تا با برترین سواحل خصوصی دبی و مکان دقیق آنها آشنا شوید.

 

ساحل کاو بیچ دبی | Cove Beach

اولین ساحل خصوصی که قصد معرفی آن را داریم ساحل کاو است. این ساحل یکی از بهترین سواحل دبی و بهترین مکان برای دیدن شخصیت های مشهور است. از ویژگی های این ساحل، داشتن یک استخر شیرجه در نزدیکی قسمت رستوران آن می باشد. در ساحل کاو، همچنین می توانید براحتی و تنها با چند گام سریع به دریا برسید. کارکنان این ساحل خصوصی کاملا در اختیار شما بوده و تا جلوی آب دریا هم نوشیدنی سرو می کنند. در این ساحل زیبا، موسیقی در تمام طول روز با صدای بلند به گوش می رسد، بنابراین نباید انتظار چرت زدن در حین آفتاب گرفتن را داشته باشید. این ساحل محل مورد علاقه و پاتوق شیخ حمدان بن رشید المکتوم برای صرف غذا می باشد که نشان می دهد این ساحل به اندازه کافی خوب است که شیخ حمدان همچنان به آن وفادار مانده است.

ساحل کاو بیچ دبی

 

ساحل والدورف آستوریا پالم جمیرا دبی | Waldorf Astoria Palm Jumeirah

ساحل بعدی یکی از بهترین سواحل خصوصی دبی به نام والدورف آستوریا در پالم جمیرا می باشد. والدورف استوریا همچنین به داشتن تعدادی از خلوت ترین سواحل خصوصی در دبی معروف است. ساحل استوریا، استخرهای مختلف شامل استخرهای خانوادگی و مخصوص بزرگسال دارد و از ساحل آن می توانید مناظر بدون مانعی از خلیج فارس را ببینید. برای استفاده از آرامش و خنکی هوای این ساحل خصوصی توصیه می کنیم صبح زود را برای رفتن انتخاب کنید چون معمولا خیلی زود پر می شود. البته با وجود این امر، هنوز فضای زیادی برای دراز کشیدن و استفاده از آفتاب وجود دارد. با انتخاب والدورف آستوریا می توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید، چون در اینصورت استفاده از امکانات هتل H2O بدون محدودیت زمانی و رایگان می باشد.

ساحل والدورف آستوریا پالم جمیرا دبی

 

ساحل کلاب ویستا مِیر دبی | Club Vista Mare

کلاب ویستا مِیر از دیگر سواحل خصوصی خوب دبی است. در کلاب ویستا، 7 رستوران برای خوردن غذا وجود دارد که می توانید با توجه به نوع غذایی که در آن روز سرو می شود؛ مثلا غذای ژاپنی یا عربی تخت آفتاب گیر خود را انتخاب کنید. همچنین در ساحل ویستا می توانید در زیر چتر دراز بکشید و یک کتاب خوب در یکی از شلوغ ترین سواحل پالم جمیرا بخوانید و بعد برای خوردن غذا و خنک شدن وارد سالن شوید.

ساحل کلاب ویستا مِیر دبی

 

ساحل زِرو گرِیویتی دبی | Zero Gravity

ساحل خصوصی بعدی در لیست برترین سواحل خصوصی دبی ساحل زِرو گریویتی می باشد. زرو یک ساحل خصوصی و یک محل برپایی کنسرت است که دارای یک کافه، رستوران و استخر و یک فضای بسیار بزرگ برای برگزاری کنسرت دی جی های معروف و فستیوال های هنری می باشد. در این ساحل می توانید اقامت در نزدیکی محل برپایی کنسرت ها را انتخاب کنید یا روی شن ها دراز بکشید. ساحل زرو دقیقا در کنار واقع شده است؛ بنابراین مکان خوبی برای تماشای فرود چتربازهای سقوط آزاد می باشد. گریویتی زرو از زمان افتتاحش در سال 2013 میزبان کسانی مثل فَت بوی اسلیم، دوک دامونت، راجر سانچز، مارتین سولوژ و سیگالا بوده است. مهمانان این ساحل همچنین لیندزی لوهان و جاستین بیبر را در حال پول خرج کردن در اطراف استخر شیشه ای اینفیتیی دیده اند؛ استخری که به خاطر شانس مشاهده تصویر منحصر بفردی از افق دبی مارینا معروف شده است.

ساحل زِرو گرِیویتی دبی

 

ساحل نیکی بیچ دبی | Nikki Beach Dubai

ساحل خصوصی بعدی، نیکی بیچ است. نیکی بیچ یکی از برندهای معروف و شناخته شده در دنیا به خاطر دکور سفید خود می باشد که یکی از شعب سواحل خصوصی خود را در سال 2016 در دبی افتتاح کرد. نیکی بیچ جایی است که افراد مشهور و طرفداران مکان های VIP، عاشق آن هستند. کلبه (کابین) های گران نیکی بیچ (که یکی از آنها مجهز به تلویزیون است) و سرگرمی های بی نظیر آن، این ساحل را در مقایسه با دیگر کلاب های ساحلی خصوصی، به یک کلاب درجه یک تبدیل کرده است. نیکی بیچ دبی در استخر خود استیج هم دارد و برای افراد علاقه مند به جشن و پایکوبی، گزینه های زیادی برای خوردن غذا ارائه می کند. در سمت ساحل نیکی بیچ که هتل قرار گرفته است، کارکنان در استخر خانوادگی گوش به زنگ ایستاده اند تا سفارش مهمانان را به سرعت تحویل دهند. اگر تحمل گرمای شدید هوای دبی را ندارید، می توانید برای خنک شدن از تخت های شناور در آب استفاده کنید.

ساحل نیکی بیچ دبی

 

ساحل وِستین مینا سیاهی دبی | Westin Dubai Mina Seyahi

ساحل وِستین دبی یکی دیگر از سواحل خصوصی معروف دبی است که به کلاب های ساحلی هتل لی مریدین مینا سیاهی متصل است؛ بنابراین می توانید به هر دوی آنها دسترسی داشته باشید. بین ساحل و کلاب های ساحلی، 5 استخر با دمای کنترل شده شامل دو استخر کم عمق برای کودکان وجود دارد. در ساحل وستین بعد از انتخاب یکی از گزینه های مورد علاقه خود (سالن کلاب یا استخر) با یک پیام در واتس آپ می توانید به کارکنان کلاب هر چیزی که نیاز دارید را اطلاع دهید حتی می توانید از منوی متنوع غذایی کلاب هم برای خود غذا سفارش دهید. در ساحل خصوصی وستین همچنین می توانید برای خنک شدن، تخت های شناور روی آب را انتخاب کنید.

ساحل وِستین مینا سیاهی دبی

 

ساحل آتلانتیسس پالم دبی | Atlantis, The Palm

ساحل آتلانتیس دبی هم یکی دیگر از سواحل خصوصی برتر دبی است. سواحل خصوصی آتلانتیس د پالم دبی از چند استخر با کارکنان فراوان تشکیل شده اند تا با سرعت سفارش مهمانان را تحویل دهند. قصد هر کاری را که دارید (دراز کشیدن در ساحل یا رقصیدن همراه با اجرای موزیک زنده) اکثر ورزش ها و کارهایی که در این ریزورت می توانید انجام دهید، اگر هوا اجازه دهد، همه در فضای باز هستند. آتلانتیس د پالم شناخته شده ترین ریزورت در جزیره پالم است که برای راحتی مهمانان خود چیزهایی مثل حوله و سایر چیزها را برای آنها  فراهم کرده است؛ ولی اگر موقعیتی پیش بیاید که غافلگیر شوید و نیاز به لباس داشته باشید، می توانید اقلام مورد نیاز خود را از یکی از بوتیک های هتل بخرید.

ساحل آتلانتیسس پالم دبی

 

ساحل سامرسالت کلاب دبی | Summersalt Beach Club

ساحل خصوصی بعدی، سامرسالت کلاب می باشد که در کنار ریزورت جمیرا النسیم واقع شده است.  مهمانان جمیرا النسیم ریزورت، می توانند اوقات فراغت خود را در استخر سپری کنند یا در یکی از بکرترین و منحصر بفرد ترین سواحل خصوصی دبی، یعنی سامرسالت، با منظره ای رو به برج العرب آفتاب بگیرند. در این ساحل به همه امکاناتی که برای سرحال شدن نیاز است شامل انواع آب میوه و حوله های تمیز، دسترسی دارید. دی جی کلاب این ساحل هم با گذاشتن آهنگ های مختلف به لذت بردن بیشتر از فضا کمک می کند. در این ساحل خصوصی انواع غذاهای بین المللی هم سرو می شود.

ساحل سامرسالت کلاب دبی

 

ساحل آزوره بیچ دبی | Azure Beach

ساحل آزوره بیچ از دیگر سواحل خصوصی دبی است که در وسط یک ساحل عمومی در محله JBR واقع شده است. آزوره ساحلی بسیار عالی برای فرار از مناطق شلوغ توریستی است. آزوره همچنین در نزدیکی بزرگترین چرخ و فلک تماشای دنیا (چشم دبی) قرار گرفته است. در این ساحل تفریحی، وسایل بازی قابل باد شدن برای کودکان در استخر وجود دارد تا آنها هم در حالیکه بزرگترها دارند ریلکس می کنند، از بازی لذت ببرند. منویی که در ساحل آزوره سرو می شود شامل انواع غذاهای آسیایی است و جالب است بدانید تخت های آفتابگیر در ساحل آزوره دو منظوره اند و از آنها به عنوان میز غذا هم استفاده می شود.

ساحل آزوره بیچ دبی

 

ساحل وان اند آنلی پالم دبی | One&Only The Palm

ساحل وان اند اونلی پالم دبی آخرین ساحل خصوصی لیست ما می باشد. وان اند اونلی د پالم، ساحلی است که در آن می توانید خصوصی بودن را در بهترین حالت احساس کنید چون هیچ ریزورت دیگری در نزدیکی آن وجود ندارد و چیزی که می بینید یک ساحل شنی طولانی است. شاید برای توریست ها رسیدن به انتهای منطقه پالم جمیرا ناراحت کننده باشد ولی این ناراحتی  به استفاده از ساحل خصوصی هتل با امکانات درجه یک می ارزد. مهمانان ساحل برای اینکه با ترافیک جزیره نخل برخورد نکنند، می توانند از قایق های رفت و برگشت موجود در هتل خواهر آن یعنی هتل وان ان اونلی رویال میراژ واقع در دبی مدیا سیتی استفاده کنند. در ساحل وان اند اونلی حتی کلبه (کابین) های بسیار بزرگ برای  کسانی  وجود دارد که می خواهند یک ساحل خصوصی برای خودشان داشته باشند. اگر احساس می کنید دریا خیلی گرم است می توانید از استخر عظیم ساحل با دمای آب کنترل شده استفاده کنید. ساحل وان اند اونلی انواع مختلفی از ورزش های آبی و حتی ماهیگیری در عمق دریا را نیز برای مهمان خود عرضه می کند.

ساحل وان اند آنلی پالم دبی

 

اطلاعات گردشگری دبی

تور لحظه آخری دبی

نمایشگاه های دبی

 

09309871159