شماره تماس 09309871159

توریستی ترین مناطق کانادا برای گذراندن تعطیلات تابستان کجا هستند؟

کانادا کشوری است که بواسطه آب و هوای خاصش در زمستان بسیار سرد است و در بعضی مناطقش غیر قابل تحمل می شود اما برعکس در تابستان بسیار مطبوع و دلنشین است. لحظه آخری در این مقاله بهترین مناطق کانادا در تابستان را معرفی کرده است که در ادامه می توانید مطلع شوید.

 

 

کانادا معمولا یادآور تصویر چشم اندازهای برف و یخی است. جای تعجب نیست که کشوری که همه آن را با سراشیبی های زمستانی و زمین های اسکی می شناسند، به عنوان مقصد تعطیلات تابستانی نادیده گرفته شود. وقتی برف و یخ آب می شود و شاخه ها به سمت خورشید درخشان بلند می شوند، کانادا به سرزمینی با درختان سرسبز و گل های زیبا تبدیل می شود. البته با توجه به وسعت کانادا، انتخاب درست ترین منطقه برای یک سفر دلچسب تابستانی قدری سخت و مشکل است. برای توریست هایی که به دنبال انجام بهترین کارها در کانادا طی تعطیلات تابستانی هستند، در اینجا تعدادی از مکان هایی را معرفی می کنیم که حتما باید سفری به آنها داشته باشید؛ پس با ما همراه باشید.

 

1- تورنتو کانادا

تورنتو نخستین گزینه برای سفر به کانادا در تابستان است. تابستان مطمئنا بدون کمی تفریح در ساحل کامل نمی شود. تورنتو برای تفریح داخل شهر سواحل متعددی دارد که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید. برای کار کردن روی برنزه شدن در تابستان مکانی به نام "the Beach" در تورنتو جای ایده آلی است و وقتی هوا خیلی گرم می شود، می توانید سوار تراموا شده و به کوئین استریت ایست (Queen Street East) بروید یا یکی از مغازه های اطراف دریاچه اُنتاریو را برای نوشیدن کمی نوشیدنی انتخاب کنید. فستیوال بین المللی جاز هم می تواند نقش قابل توجهی در مهیج تر شدن تعطیلات شما در تورنتو داشته باشد.

تابستان ها همچنین پرده های سینمایی فضای باز و تعدادی فستیوال غذا در سرتاسر شهر برپا می شود که می تواند گزینه خوبی برای پر کردن اوقات فراغت باشند. کسانی هم که بیشتر به گشت و گذار در شهر علاقه دارند می توانند از برج سی ان و عرشه تماشای معروف آن دیدن کنند و نمایی 360 درجه از افق تورنتو را تماشا نمایند. علاقه مندان به طبیعت هم می توانند به دیدن جاذبه بسیار شناخته شده و از شگفتی های طبیعی کانادا " آبشار نیاگارا"  بروند که براحتی از تورنتو قابل دسترسی می باشد.

تورنتو کانادا در تابستان

 

2- مونترال کانادا

اگر برای گذراندن تعطیلات تابستان اروپا را ترجیح می دهید می توانید به جای آن به مونترال بروید که حال و هوایی فرانسوی بر آن حاکم است. مونترال در کنار زبان رسمی آن که فرانسوی است، از جذابیتی اروپایی برخوردار است. قلب کبک همچنین ذاتا بهترین بخش کشور کانادا محسوب می شود.آب و هوای مونترال در تابستان برای پرسه زدن در خیابان ها و کشف مکان های تاریخی مثل مونت رویال، کلیسای نوتردام و مونترال بیودومه، هوای ایده آلی است. مونترال همچنین برای علاقه مندان به آب و ساحل، ساحلی برای خودش به نام ساحل جین دُر و کانالی به نام کانال لاچینه دارد.

مونترال کانادا در تابستان

 

3- موسکوکا کانادا

موسکوکا از شهرهای واقع در شمال تورنتو و در فاصله ای چند ساعته با تورنتو، جایی عالی برای سپری کردن تابستان است. موسکوکا به اندازه ای که ادعا می شود عجیب و جالب است و برای فرار از شلوغی، گزینه ای ایده آل است. اگر می خواهید تصویر دقیق تری از موسکوکا داشته باشید باید بگوییم که این شهر، شهر مورد علاقه سلبریتی های کشور و نقطه ای برای فرار از مورد توجه عموم بودن، است. موسکوکا همچنین دورنمایی لاکچری داشته و در آن می توانید از داشتن اوقاتی خصوصی لذت ببرید.

البته در موسکوکا برای سفر مقرون به صرفه و کم خرج هم گزینه های زیادی شامل هتل ها و اقامتگاه های کوچک وجود دارد. موسکوکا همچنین با وجود دریاچه ها و پارک هایی مثل گرجین بی آیلندز و دریاچه سیکس مایل از طبیعت هم بی نصیب نبوده است. در بسیاری از این مکان ها امکان انجام ورزش های آبی مثل کانو سواری، اسکی روی آب و پادل بوردینگ وجود دارد.

موسکوکا کانادا در تابستان

 

4- ویستلر کانادا

ویستلر کانادا جایی است که تابستان ها می توانید انواع کارها را در طبیعت و در منطقه کوهستانی پسفیک کوست انجام دهید که تنها دو ساعت با ونکوور فاصله دارد. در ویستلر می توانید روزهای طولانی آفتابی را به گردش در مسیر (دره) تماشای خرس ها و قایقرانی در رود چیکاموس سپری کنید و اگر کمی ماجراجویی دوست دارید قایقرانی با قایق موتور جت، اسب سواری و زیپ لاین را می توانید امتحان کنید. در نهایت اینکه، ویستلر مناسب کسانی است که عاشق چادر زدن در طبیعت، شنا در دریاچه و خوابیدن زیر نور ستارگان در شب هستند.

ویستلر کانادا در تابستان

 

5- ونکوور کانادا

ونکوور مرکز هنر و فرهنگ کانادا یکی دیگر از شهرهای مناسب برای گذراندن تعطیلات تابستانی است. در تابستان گزینه های موجود در ونکوور برای تفریح و سرگرمی ساحل اسپنیش بنکز (Spanish Banks) و کایت بیچ پر از فعالیت های تفریحی را شامل می شود. همینطور استنلی پارک جای خوبی برای فرار از گرما و نشستن زیر سایه طبیعت است. در طول شب هم می توانید به گشت و گذار در منطقه هنری گرانویل آیلند بپردازید یا کروز روی آب را انتخاب کنید. از ونکوور همچنین می توانید براحتی به چند نقطه استثنایی تابستانی مثل ویستلر و گروس مونتین بروید. در کوهستان می توانید گوندولا سواری را برای تماشای منظره ای خیره کننده از شهر امتحان کنید یا به طرف پل معلق کاپیلانو بروید.

ونکوور کانادا

 

6- آلبرتا کانادا

آلبرتای کانادا که یکی از زیباترین مناطق آن در نظر گرفته می شود، می تواند گزینه ایده آلی برای تعطیلات تابستانی باشد. آلبرتا که اغلب آن را "تگزاس شمال" می نامند با چشم اندازهای نفس گیری که در تمام فصول می درخشد، از توریست ها استقبال می کند. کوههای راکی مناسب علاقه مندان به کوهپیمایی و کشف مناظر بی نظیر، از جاذبه های شناخته شده آلبرتا است. در آلبرتا گزینه ها برای سرگرم شدن فراوان است و از اقامت در مرتع پرورش احشام و امتحان زندگی به سبک کابوی، سوارکاری و تماشای نمایش سوارکاری را در بر می گیرد.

اگر به دنبال ماجراجویی بیشتر هستید می توانید رفتن به پارک ملی Bnaff، دریاچه لوئیز، جاسپر را انتخاب کنید و  از پارک و باغ وحش هریتاژ دیدن نمایید. آلورتا هم جایی است که به خاطر ویژگی های متمایز آن، هم در تابستان و هم در زمستان عاشق آن می شوید.

آلبرتا کانادا در تابستان

 

7- یوکون کانادا

ایالت یوکون کانادا کوچک ترین منطقه و همچنین بکر ترین و جنگلی ترین نقطه آن آخرین گزینه برای سفر به کانادا در تابستان است. در یوکون جمعیت انسانی نسبت به ساکنین وحشی آن در رده دوم قرار دارند. اما چیزی برای ترسیدن به خاطر این جمعیت زیاد حیوانات وحشی وجود ندارد؛ در عوض زیبایی یوکون الهام بخش شما برای زندگی در نقطه ای بدون قوانین دست و پا گیر و اقامت در جایی دور و در جوار حیوانات می باشد.

پارک ملی کلوان، مایلز کانیون و وایت هورس چند نمونه از جاذبه های یوکون هستند که در تابستان ارزش دیدن دارند. در وایت هورس همچنین یک استخر آب معدنی طبیعی به نام "تَخینی" وجود دارد که برای التیام زخم های ناشی از گرمای تابستان بهترین درمان است.

یوکون کانادا در تابستان

 

همه این شهرهای زیبای کانادا در تابستان به جایی بسیار مطبوع و با طراوت تبدیل می شوند. همچنین با دیدن سواحل که در جای جای آنها اغذیه فروشی و مکان های تفریحی دیده می شود با روی باز از تابستان استقبال و از آن به بهترین شکل لذت می برید. همینطور اگر به شهرهای خلوت و آرام برای استراحت علاقه دارید، جالب است بدانید، دسترسی به گنجینه های طبیعی و نقاط دور افتاده در کانادا خیلی راحت تر است.

 

چنانچه بدنبال سفر به کانادا و اخذ ویزای کانادا هستید (چه برای مسافرت و چه برای مهاجرت)، با مشاوران ما در بخش خدمات ویزای کانادا در ارتباط باشید!

ویزای مولتیپل کانادا

همه چیزهایی که باید درباره کانادا بدانید

ویزای کانادا

بهترین شهرهای کانادا

 

09309871159