شماره تماس 09309871159

بهترین ایرلاین های خارجی برای سفر به اروپا را بشناسید

پرواز از ایران به اروپا عمدتا با ایرلاین یاشرکت های هواپیمایی داخلی انجام می شود اما در کشورهای دیگر علاوه بر ایرلاین های داخلی، ایرلاین های اروپایی درجه اول نیز حضور دارند! لحظه آخری در این مقاله به معرفی بهترین ایرلاین های اروپا پرداخته است.

 

 

اروپا همچنان در راس بهترین قاره های دنیا برای سفر قرار دارد و تور اروپا همچنان بسیار محبوب است. چه به دنبال سپری کردن تعطیلاتی جالب در کنار ساحل، تعطیلاتی رمانتیک در شهری قرون وسطایی یا حتی تعطیلاتی بدون تجملات و ساده در یک جزیره باشید، برای همه این گزینه ها اروپا مقصدی عالی است. اگر تا به حال به اروپا سفر نکرده اید، الان فرصت خوبی برای برنامه ریزی و سفر به آن است. حتی اگر به اروپا سفر کرده باشید، احتمالا هنوز چند جا وجود دارد که از آنها دیدن نکرده اید.

در این مقاله می خواهیم با بهترین ایرلاین ها برای سفر به اروپا آشنا شویم که پیشنهاد می شود تا انتها همراه باشید. برای سفر به اروپا دو نوع ایرلاین وجود دارد؛ ایرلاین های اروپایی (که مربوط به ایرلاین هایی است که متعلق به یکی از کشورهای اروپایی هستند) و همنیطور ایرلاین های غیراروپایی (که ایرلاین هایی هستند که متعلق به یک کشور غیر اروپایی هستند).

 

بهترین ایرلاین های اروپایی

ایرلاین های اروپایی که در اینجا معرفی می شوند، جزو مطمئنا بهترین گزینه های سفر هوایی به اروپا هستند. در ادامه به معرفی لیستی از بهترین ایرلاین های اروپایی برای سفرهای بین المللی می پردازیم.

بهترین ایرلاین ها در اروپا

 

1- ایرلاین لوفت هانزا آلمان

ایرلاین آلمانی لوفت هانزا (Lufthansa) اولین ایرلاین پیشنهادی در لیست است که از تعداد بسیار زیادی از کشورهای سرتاسر دنیا به اروپا پرواز دارد. لوفت هانزا دارای سابقه طولانی است و از دهه 1950 در زمینه پرواز بسیار موفق عمل کرده است. همچنین لوفت هانزا ایر لاین در بین تعداد زیادی از ایرلاین های اروپایی، همواره دارنده عنوان یکی از امن ترین خطوط هوایی دنیا است.

مسافران اکونومی کلاس و ممتاز لوفت هانزا می توانند تقریبا 8 کیلو بار اضافه بدون پرداخت جریمه با خود حمل کنند و چمدانی با وزن حداکثر 23 کیلو را به قسمت بار تحویل دهند. مسافران  فرست کلاس و بیزینس کلاس لوفت هانزا اجازه دارند به ترتیب دو و سه چمدان و ساک را به قسمت بار تحویل دهند و نکته ای که باید ذکر گردد اینستگه در ایرلاین لوفت هانزا  قوانین را سفت و سخت رعایت کنید تا مجبور به پرداخت هزینه های اضافی در فرودگاه نشوید.

ایرلاین لوفت هانزا در آلمان

 

2- ایرلاین ترکیش ترکیه

ترکیش ایرلاین (Turkish) دومین ایرلاین در لیست بهترین ها برای سفر به اروپا است که به بیش از 300 مقصد در سرتاسر دنیا پرواز دارد و بیش از نصف این پروازها به خارج از اروپا است. ترکیش ایر لاین چندین سال پیاپی برنده جوایز زیادی تحت عنوان یکی از بهترین ایرلاین های اروپا شده است.

ایرلاین ترکیش با داشتن شبکه وسیعی در داخل اروپا، همچنین امکان وصل شدن  به شهرهای مختلف اروپا را دارد. ترکیش برای مسافران خود فقط کابین های اکونومی و بیزینس کلاس ارائه می کند. قوانین مربوط به حمل بار در ترکیش ایرلاین، اغلب بستگی به این دارد که قرار است به کجا و از کجا پرواز کنید. بنابراین بهتر است برای آگاهی از اطلاعات رسمی به وب سایت ایرلاین ترکیش مراجعه کنید.

ایرلاین ترکیش در ترکیه

 

3- ایرلاین بین المللی سوئیس

سوئیس ایرلاین یکی از شرکت های تابعه گروه هواپیمایی لوفت هانزا و ناوگان هوایی ملی کشور سوئیس است. هواپیمایی سوئیس، همچنین یکی از ایمن ترین شرکت ها در زمینه حمل و نقل هوایی است و در مورد هزینه پرواز هم یکی از مناسب ترین شرکت ها است که به تعداد زیادی از کشورها در آسیا، آمریکا و داخل اروپا پرواز دارد.

سوئیس ایر لاین برای مسافران خود یک اکونومی کلاس مخصوص ارائه می کند که نیاز به اجازه برای تحویل ساک ندارند و فقط برای کیف های دستی نیاز به اجازه دارند. مسافران پروازهای اکونومی منظم سوئیس ایرلاین، جدای از حمل کیف های دستی می توانند یک تکه بار به وزن 23 کیلو را بدون پرداخت هزینه اضافه تحویل دهند و در بیزینس کلاس این تعداد به دو تکه به وزن نزدیک به 32 کیلو می رسد. پروازهای فرست کلاس سوئیس ایرلاین مطمئنا ارزش رزرو را تنها به خاطر داشتن امتیاز تحویل بدون مجوز ساک و بردن سه تکه بار هر کدام  به وزن 32 کیلو را دارد.

ایرلاین بین المللی سوئیس

 

 

بهترین ایرلاین های غیر اروپایی

وقتی نوبت به ایرلاین های غیر اروپایی می رسد، گزینه ها برای انتخاب زیاد است. بنا به شناخت ما از شرکت هایی که در سطح کلاس جهانی در حال سرویس دهی می باشند، در زیر لیستی از بهترین شرکت های هواپیمایی غیر اروپایی برای سفر به اروپا را معرفی می کنیم که انتخاب هر کدام از آنها می تواند بهترین گزینه باشد.

 

1- ایرلاین امارات

هواپیمایی امارات اولین گزینه برای سفر به اروپا با شرکت های هواپیمایی غیر اروپایی است. شرکت هواپیمایی امارات ایرلاین به پنج قاره دنیا پرواز دارد که مطمئنا اروپا یکی از آنها است. ایرلاین امارات همچنین پروازهایی از تمام قاره ها را حداقل به یک کشور اروپایی وصل می کند. در امارات ایرلاین با داشتن قطب پروازی مثل دبی، مدت زمان سفر هم از سایر شرکت های هوایی بهتر است چون سفر به دو بخش تقسیم می شود. علیرغم اینکه بلیط پرواز در امارات ایرلاین قیمت بالایی دارد، خدماتی که توسط این شرکت ارائه می شود ارزش پرداخت قیمت بیشتر را دارد. این هواپیمایی به خاطر ارائه میزان بسیار بالایی از راحتی حتی در کابین های اکونومی کلاس خود، از ایرلاین های محبوب دنیا می باشد.

قوانین مربوط به بار در امارات ایرلاین کمی با سایر ایرلاین ها فرق دارد. مسافران اکونومی کلاس این ایرلاین اجازه آوردن کیفی به وزن 6 کیلو را به کابین دارند. مسافران بیزینس و فرست کلاس می توانند دو تکه بار که وزن هرکدام بیشتر از 7 کیلو نیست را با خود داخل کابین بیاورند. وزن و تکه بارهایی که مسافران در امارات ایرلاین تحویل می دهند به مبدا و مقصد پرواز بستگی دارد. در مورد وزن بار، مسافران می توانند هر تعداد کیف و ساکی که دوست دارند را با خود حمل کنند مشروط بر اینکه وزن مجاز را رعایت نمایند.

ایرلاین امارات

 

2- ایرلاین آمریکن

امریکن ایرلاین بدون انکار بهترین شرکت هواپیمایی برای سفراز آمریکا به اروپا است؛ چون این شرکت تقریبا از تمام ایالات آمریکا به اروپا پرواز دارد. قوانین مربوط به حمل بار برای پروازهای امریکن ایرلاین در کلاس های مختلف با هم فرق دارد. اگر شخصی مسافر پرواز بیسیک اکونومی این شرکت باشدد، پس اجازه حمل فقط یک آیتم شخصی را دارد. مسافران تمام کلاس های دیگر امریکن ایرلاین می توانند فقط یک تکه بار دیگر را در کنار یک آیتم شخصی با خود حمل کنند.

در امریکن ایرلاین معمولا اولین ساک از مسافران به صورت رایگان تحویل گرفته می شود و ساک دوم با پرداخت یک مبلغ کم تحویل گرفته می شود. محدودیت وزن هم در این ایرلاین در کابین های اکونومی کلاس 23 کیلو و در بیزینس و فرست کلاس 32 کیلو است.

ایرلاین آمریکن

 

تور اروپا از ایران با کدام ایرلاین انجام می شود؟

تور اروپا از ایران در حال حاضر با ایرلاین های داخلی از جمله ماهان و ایران ایر انجام می شود. البته در سالهای گذشته پروازهای خارجی مختلفی در ایران دفتر داشتند و مشغول به فعالیت بودند که تعداد زیادی از آنها دیگر فعالیت ندارند.

 

پیشنهاد می شود این مطالب را هم بخوانید:

بهترین ایرلاین های دنیا

کشورهای بدون فرودگاه در جهان

 

09309871159