شماره تماس 09309871159

5 تا از معروف ترین جشن های سال نو در تایلند را بشناسید

 تایلند کشوری با جشن ها و فستیوال های مختلف است که هر ساله با شکوه خاصی برگزار می گردند. لحظه آخری در این مقاله لیستی از بهترین جشن های سال نو در تایلند را معرفی نموده است که پیشنهاد می گردد برای آشنایی با آنها تا انتها با ما همراه باشید.

 

 

مراسم جشن های سال نو و شور و اشتیاق این ایام، در شهرهای مختلف تایلند با جلوه و پویایی خاصی برقرار است. همه ساله و با آغاز سال نو در کشور تایلند، بخش های مختلف این کشور توریستی و با قدمت، شاهد برپایی مراسم و جشن های مختلفی است. پس چنانچه قصد سفر به تایلند را دارید، ایام نزدیک به سال نو تایلند، بهترین فرصت است. چمدان خود را برای سفر به یکی از خارق العاده ترین کشورهای دنیا برای داشتن تعطیلات سال نوی به یاد ماندنی ببندید.

با ما همراه باشید تا با لیستی از شگفت انگیزترین جشن های سال نو در تایلند آشنا شوید که مطمئنا یکی از هیجان انگیز ترین و فراموش نشدنی ترین تجربه ها در زندگی شما خواهد بود.

 

جشن لحظات پایانی سال بانکوک | The Bangkok Countdown

جشن لحظات پایانی سال بانکوک به عقیده عده زیادی از توریست ها، بهترین جشن سال نو در کل تایلند است. جشن بانکوک کانت داون (Countdown) نه تنها در تایلند بهترین است بلکه یکی از بهترین جشن های سال نو در دنیا است؛ جشن لحظات پایانی سال بانکوک همچنین به عنوان هفتمین جای برتر دنیا برای جشن سال نو انتخاب شده است.

جشن لحظات پایانی سال بانکوک تایلند

 

ویژگی های شاخص این جشن: محبوبیت این جشن در سرتاسر دنیا، کنسرت های بسیار پر انرژی و همینطور آتش بازی های سحرآمیز و هنرمندانه، آن را به یکی از وقایع بی نهایت مهیج و هیجان انگیز برای استقبال از سال نو در دنیا تبدیل کرده است.

زمان برپایی: از حدود 6:30 غروب تا بعد از نیمه شب

محل برگزاری: سنترال ورلد (Central World)

 

 

جشن ماه کامل جزیره فانگان | Full Moon Party, Ko Phangan

عاشقان جشن از سرتاسر دنیا می توانند برای شرکت در یکی دیگر از جشن های مهیج سال نو تایلند به نام جزیره فانگان که در ساحل حاد رین (Haad Rin) برگزار می شود، در تعطیلات سال نو به این کشور سفر کنند. فول مون پارتی یا جشن ماه کامل یکی از بهترین  و دیوانه کننده ترین جشن های سال نو در تایلند به حساب می آید. این جشن مهیج همراه با نوشیدن، خوردن و شادی، تا طلوع خورشید اولین روز سال نو ادامه دارد.

جشن ماه کامل جزیره فانگان تایلند

 

ویژگی های شاخص این جشن: بهترین موسیقی، DJ های زنده، نوشیدنی های متنوع، نمایش های آتش بازی، پریدن از روی طناب آتش و رنگ های شاد این جشن را به یک تجربه مهیج تبدیل کرده است.

زمان برپایی: از عصر تا طلوع خورشید سال نو

محل برگزاری: ساحل هاد رین (Haad Rin Beach)

 

 

جشن خیابانی در خیابان خائو سن رود بانکوک | Street Party at Khao San Road, Bangkok

استریت پارتی یا جشن خیابانی واقع در جاده خائو سَن بانکوک یکی دیگر از جشن های سال نو در تایلند است که هر سال جمعیت زیادی از توریست های سرتاسر دنیا در آن شرکت دارند. این خیابان پر از توریست های جوان کوله بدوش، رستوران ها و کافه های خیابانی است.

جشن خیابانی در خیابان خائو سن رود بانکوک تایلند

 

ویژگی های شاخص این جشن: موسیقی زنده، نوشیدنی ها، رقص های خیابانی و جمعیت متنوع این خیابان را به مکانی شگف انگیز برای حضور در یکی از جشن های سال نو تبدیل کرده است.

توجه: اگر سرو صدا و حضور در بین جمعیت، زیاد باب میل شما نیست، می توانید به سَنَم لوآزا در رویال پلازا بروید؛ جاییکه در آن ورود سال نو همراه با دعا کننده ها و رها کردن فانوس به آسمان جشن گرفته می شود.

 

 

جشن برپا شده در سواحل رودخانه پینگ | Party on the banks of Ping River

جشن برپا شده در سواحل رودخانه پینگ، از دیگر جشن های مهیج سال نو در تایلند است. شما هم می توانید به خیل عظیم جمعیت حاضر در کرانه های شرقی رودخانه پینگ در شهر چیانگ مایی (Chiang Mai) بپیوندید. همچنین تعدادی کافه و رستوران عالی در کنار ساحل رودخانه وجود دارد که برای امتحان طعم غذاهای تایلندی در حین گوش دادن به موسیقی آرامش بخش گزینه های خوبی می باشند.

جشن برپا شده در سواحل رودخانه پینگ تایلند

 

ویژگی های شاخص این جشن: غرق شدن در جشن موزیکال سال نو همراه با کسانی که تنها یا با گروه در حال رقص و پایکوبی هستند و تعداد زیادی از اجراهای موسیقی برجسته برای تجربه ای به یاد ماندنی از ویژگی های بارز جشن سال نو کرانه رود پینگ ریور است.  

محل برگزاری: شهر چیانگ مایی

 

 

جشن پر از نور در جاده چیانگ مای | A Lit Celebration at Chiang Mai Road

جشن فانوس ها و چراغ های روشن در چیانگ مایی، جایی عالی برای علاقه مندان به جشن است. در این جشن سال نو فانوس ها ی روشن دقیقا راس ساعت 12 در آسمان شب رها می شوند و منظره نفس گیری برای تماشا خلق می کنند.

جشن پر از نور در جاده چیانگ مای تایلند

                          

ویژگی های شاخص این جشن: اجراهای موسیقی زنده، آتش بازی و فانوس های رنگی رها شده در آسمان این جشن را به تجربه ای دل انگیز تبدیل کرده است که روح را به تسخیر خود در می آورد. شرکت در این جشن یک روش زیبا برای استقبال از سال نو می باشد.

محل برگزاری: گروند زیرو، The Pae Gateچیانگ مایی

 

پیشنهاد می شود این مطالب را هم بخوانید:

راهنمای سفر به تایلند

جاذبه های گردشگری تایلند

تور لحظه آخری تایلند

 

09309871159