شماره تماس 09309871159

اصلی ترین تفریحات و دیدنی های کشور آلمان + تصاویر زیبای آلمان

آلمان کشوری واقعا دیدنی با فهرستی بلند و بالا از انواع دیدنی ها است که برای هر گردشگری جذاب خواهد بود. لحظه آخری در این مقاله اصلی ترین تفریحات آلمان را در قالب 10 عکس نمادین، معرفی کرده است.

 

 

آلمان کشوری زیبا و با جاذبه های متنوع است. آلمان در حالیکه با هر دو دست آینده را در چنگ خود دارد، میراث گذشته خود را نیز به خوبی حفظ کرده است. در این مقاله سعی داریم 10 تصویر زیبا از آلمان را به شما نشان دهیم که دقیقا صحنه هایی نمادین از سراسر این کشور می باشند.

 

نوشیدنی اصیل آلمان

انتخاب رهبر، اختیاری است

اولین تصویراز آلمان، تصویر یک آبجو اصیل باواریایی است که نوشیدنی اصلی باواریایی ها می باشد. جالب است بدانید ویژگی بارز یک آبجو فروشی باواریایی سرو انواع متنوعی از غذاهایی که با گوشت خوک درست شده و مقدار زیادی آبجوی آلمانی است.

نوشیدنی اصیل آلمان

 

قلعه سیندرلا

قلعه خیره کننده الهام بخش کمپانی والت دیزنی

قلعه نوشوانشتاین تصویر نمادین و خیره کننده دیگری از کشور آلمان است. این قلعه زیبا در قرن نوزدهم برای شاه لودویگ دوم ساخته شد. قلعه نوشوانشتاین در هر شرایطی مثل عکس های کارت پستالی، زیبا و چشم نواز است.

قلعه سیندرلا

 

کلیسای جامع کلن

مناظری که از بالای منار مخروطی کلیسا قابل مشاهده است را از دست ندهید

کلیسای جامع کلن یک شاهکار معماری گوتیک تصویر نمادین بعدی از کشور آلمان است. این کلیسا یکی از پربازدیدترین مکان ها در آلمان بوده و بر خط افق شهر کلن تسلط دارد. کلیسای جامع کلن، کلیسایی با قدمت 500 ساله است.

کلیسای جامع کلن

 

دیوار برلین

تماشای نقاشی های دیواری بسیار زیبای خلق شده روی تکه های به جا مانده از دیوار برلین را فراموش نکنید

تصویر نمادین بعدی تصویر دیوار معروف برلین است. تاریخ برلین، تاریخی جذاب است که در دورنمای منحصر بفرد و شخصیت اهالی برلین، سهم دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد دیوار برلین می توانید به یادبود دیوار برلین (Berlin Wall Memorial) مراجعه کنید.

دیوار برلین

 

یک روستای توئیتی در جنگل سیاه

در این روستای بی نهایت زیبا می توانید ردپای هنسل و گرتل، سفید برفی و شنل قرمزی را دنبال کنید

تصویر بعدی تصویری نمادین از یک روستای زیبا در جنگل سیاه آلمان می باشد. جنگل سیاه یا بلک فارست، یک سرزمین عجایب جنگلی است که تا ابد با قصه های معروف تعریف شده توسط برادران گریم در ارتباط است. به نظر می رسد خیلی از شهرهای کوچک و روستاها در این منطقه در پیچ و تاب زمان به دام افتاده اند.

یک روستای توئیتی در جنگل سیاه

 

دروازه بِرَندِن بِرگ

دروازه ای که همزمان هم آلمانی و هم یونانی است

دروازه برندن برگ نماد یکپارچگی مردم آلمان یکی از نمادین ترین تصاویر از کشور آلمان است. این دروازه اغلب میزبان راهپیمایی ها و تجمعات سیاسی است.

دروازه بِرَندِن بِرگ آلمان

 

بازار کریسمس

هیچ چیزی به اندازه شراب ذرت، آدم برفی و هزاران چراغ چشمک زن تداعی کننده کریسمس نیست

تصویر بعدی تصویری از بازار کریسمس است. بازارهای کریسمس را در هر شهر و شهرستانی در آلمان می توان پیدا کرد. این بازارها به مدت چند هفته در ماه دسامبر برپا می شوند و مکانی عالی برای خرید کادوی تمام اعضای خانواده است.

بازار کریسمس در آلمان

 

کاخ زوئینگر

هنر فراوان در داخل و بیرون کاخ

کاخ زوینگر یک تصویر نمادین دیگر از کشور آلمان است. کاخ زوینگر واقع در شهر تاریخی درسدن، نمونه ای بسیار عالی از معماری اواخر باروک در دنیا می باشد، البته داخل موزه هم ارزش دیدن دارد. چندین نقاشی اثر رافائل هانگ نیز در گالری کاخ زوینگر به نمایش گذاشته شده است.

کاخ زوئینگر در درسن آلمان

 

تالار نیوس راتیوس در مونیخ

نیوس راتیوس به معنی تالار جدید شهر است، ولی این تالار قدمت زیادی دارد و در دهه 1860 ساخته شده است

نیوس راتیوس در مونیخ و ساعت راتیوس گلوکن اشپیل کوکو از جاذبه های دیدنی مونیخ، تصویر نمادین دیگری از کشور آلمان است. سعی کنید زمان بازدید خود از این بنای تاریخی و ساعت آن را با زمان به صدا در آمدن ساعت تنظیم کنید.

تالار نیوس راتیوس در مونیخ آلمان

 

دره موسِلِه

رودخانه را دنبال کنید تا ببینید از چه شهرهای در آلمان، فرانسه و لوگزامبورگ عبور می کند؛ البته بلژیک هم زیاد از آنها دور نیست.

دره موسله آخرین تصویرنمادین از زیبایی های کشور آلمان است. این تصویر از جذابیت زیادی برخوردار بوده و حتما شما هم مثل ما با دیدن آن تحریک شده اید تا حتما سفری به آلمان داشته باشد.

دره موسِلِه آلمان

 

اینجا بخوانید: چجوری ویزای شینگن بگیریم

اینجا بخوانید: برترین جاذبه های گردشگری آلمان

اینجا بخوانید: کارهایی که در آلمان نباید انجام داد

 

09309871159