شماره تماس 09309871159

تورهای تفریحی داخلی دبی

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در سفر به دبی، تورهای داخلی زیادی به شما پیشنهاد گردیده است که بدلیل عدم آشنایی درست با آنها، در تصمیم گیری دچار تردید شدید. تورهای داخلی دبی که بسیار متنوع و متعدد می باشند در فصل های مختلف سال برگزار می گردند و طرفداران زیادی نیز دارند.

 

 

تعدادی از این تورها که مربوط به فروشگاه ها و مراکز خرید دبی می باشد بصورت رایگان می باشد؛ بدین صورت که فروشگاه های بزرگ بصورت روزانه، سرویس هایی را در ساعات مقرر به هتل ها می فرستند و گردشگران را به این مراکز می برند و سپس بعد از چند ساعت مجددا آنها را به هتل هایشان بر می گردانند. تعدادی از مراکز خرید دبی که برای هتل ها سرویس رایگان دارند عبارتند از: مرکز خرید انصار مال دبی، مرکز خرید انصار گالری دبی، مرکز خرید گرین هوس دبی، مرکز خرید گمرک جبل علی دبی، مرکز خرید دی تو دی دبی.

بهترین تورهای داخلی دبی که بیشترین طرفدار را در بین گردشگران ایرانی دارد عبارتند از:

تور شهری یا سیتی تور دبی

تور شهری دبی یا سیتی تور City Tour دبی شامل 6 تا 8 ساعت بازدید از اماکن دیدنی دبی بهمراه شام می باشد. مکان هایی که در سیتی تور دبی بازدید خواهند شد عبارتند از قصر حاکم دبی، منهتن آسیا، جمیرا بیچ یا ساحل جمیرا، هتل 7 ستاره برج العرب، مدینه الجمیرا (ونیز آسیا)، هتل افسانه ای آتلانتیس، ابن بطوطه (مرکز خریدی در قلب 6 کشور تاریخی)، دبی مال (بزرگترین مرکز خرید دبی دارای بزرگترین آکواریم دنیا، بلندترین برج دنیا، پهناورترین رقص فواره آبی جهان).

 انتخاب تور شهری دبی یا سیتی تور دبی برای روز اول اقامت در دبی را به شدت پیشنهاد می کنیم؛ چرا که باعث می شود شما ضمن آشنایی با اماکن دیدنی دبی، بتوانید برای گشت و گزارتان در روزهای بعدی با دید بهتری تصمیم بگیرید.

تور صحرا یا سافاری دبی

تور صحرا دبی یا تور سافاری دبی شامل یک عصر دلچسب در آغوش صحرا و همراهی با ستارگان و هیجان رالی صحرایی، موتورسواری صحرایی، پذیرایی عصرانه و شام بوفه همراه با نوشیدنی، انواع رقص های عربی بهمراه دی جی، شترسواری و .... می باشد.

تور کشتی کروز دبی

تور کشتی کروز دبی شامل یک عصر شاد در کشتی بهمراه شام و رقص و پایکوبی در کنار خوانندگان محبوب می باشد.

تور پارک آبی دبی

تور پارک آبی دبی شامل فضایی خاطره انگیز برای دوستداران ورزش های آبی، سرویس رفت رایگان و استفاده از کلیه وسیله ها می باشد. در مجموعه پارک آبی دبی چند پارک آبی وجود دارند که عبارتند از پارک آبی یاس واتر ورلد، پارک آبی وایلد وادی و پارک آبی آتلانتیس. هر کدام از این پارک های آبی در نوع خود منحصر به فرد و از بهترین پارک های آبی دنیا می باشند.

تور پارک فراری دبی

تور پارک فراری دبی تجربه ای جدید و هیجان انگیز در بازدید از عجیب ترین شهربازی دنیا می باشد که همه دستگاه های آن توسط کمپانی فراری طراحی گردیده است و نمایشگاهی از کلیه مدل های فراری و فروشگاه های فراری در آن وجود دارد.

تور نمایشگاه دهکده جهانی دبی

در نمایشگاه دهکده جهانی (Global Village) دبی اکثر کشورهای آسیایی و خاورمیانه و آفریقایی غرفه ای با نماد کشور خود داشته و محصولات و صنایع دستی کشور خود رابرای فروش ارایه می دهند. همچنین در کنار غرفه هر کشور، محلی قرار دارد که مراسم و رقص های سنتی در آنجا اجرا می گردند. در نمایشگاه دهکده جهانی دبی شهربازی بزرگی با بازی های مهیج و متنوع نیز وجود دارد. ایران نیز با نماد پرسپولیس، بزرگترین غرفه این نمایشگاه را در ورودی سوم، کمی دورتر از محل اجرای مراسم های سنتی دارا می باشد.

تور باغ گل جادویی دبی

مجموعه باغ گل جادویی (Miracle Garden) دبی به همت حکومت دبی افتتاح گردید. بیش از 50 میلیون گل در طرح های خیره کننده، اشکال و ساختارهای بسیار جذاب و چشم نواز، در ترکیب رنگ های بدست آمده از تغییر 45 نوع گل مختلف ساخته شده است. این باغ گل در منطقه و در جهان شماره یک بوده و در کتاب گینس نیز ثبت شده است. باغ گل جادویی دبی با داشتن ترکیب رنگ و اشکال و طرح های خاص خودش باعث شده تا سالانه میلیون ها توریست خارجی به بازدید این مکان بیایند. 

 

09309871159