شماره تماس 09309871159

تورهای تفریحی استانبول ترکیه

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در سفر به استانبول، تورهای داخلی زیادی به شما پیشنهاد گردیده است که بدلیل عدم آشنایی درست با آنها، در تصمیم گیری دچار تردید شدید. تورهای داخلی استانبول که متنوع می باشند در فصل های مختلف سال برگزار می گردد و طرفداران زیادی نیز دارد. لحظه آخری در این مطلب لیستی از بهترین تورهای داخلی استانبول که بیشترین طرفدار را در بین گردشگران ایرانی دارد در این بخش معرفی گردیده است. لازم به ذکر است که تعدادی از این تورها بصورت مجزا و تعدادی دیگر از این تورها بصورت ترکیبی با تورهای دیگر برگزار می گردند.

 

 

تور کشتی تنگه بسفر استانبول

تور کشتی تنگه بسفر استانبول شامل شبی شاد و بیاد ماندنی با کشتی اختصاصی کروز بر روی تنگه بسفر استانبول می باشد همراه با انواع موزیک های زنده می باشد. خدمات تور کشتی تنگه بسفر استانبول شامل پیش غذا، شام و انواع نوشیدنی های نامحدود و توضیحات کامل راجع به تنگه بسفر استانبول می باشد.

تور شب های ترک

تور شب های ترک شامل برنامه ای شاد و بیاد ماندنی در یکی از سالن های مجلل توریستی و بین المللی که معرف فرهنگ تفریحی ترکیه است، می باشد. این برنامه شامل انواع رقص های زیبا از قبیل رقص عربی، رقص لزگی، رقص سما، رقص محلی گروهی و همچنین مسابقه رقص و اجرای زنده شومن به تمام زبان های زنده دنیا می باشد. خدمات تور شب های ترک شامل ترانسفر رفت و برگشت، ورودیه سالن، پیش غذا، شام و انواع نوشیدنی های نامحدود می باشد.

تور جزایر پرنسس استانبول

مجموعه جزایر پرنسس استانبول در قلب دریای مرمره واقع هستند که مشهورترین آن جزیره بیوک آدا با آب و هوای تمیز، ساحل زیبا و گردشگاه های مختلف می باشند. از خصوصیات این جزیره اینستکه ورود وسایل نقلیه به آن ممنوع می باشد و عبور و مرور با کالسکه دوچرخه انجام می شود. با توجه به نزدیکی این جزیره به یونان، حال و هوای جزایر یونانی را دارد. در مسیر رفتن به جزیره نیز شاهد مناظر زیبایی خواهید بود. تور جزایر پرنسس استانبول شامل ترانسفر رفت و برگشت به بندر، تور کالسکه سواری و دور کامل جزیره، ناهار در یکی از بهترین رستوران های ساحلی و در صورت تمایل استفاده از پلاژ و دوچرخه سواری می باشد.

تور موزه ایاصوفیا استانبول

موزه ایاصوفیا استانبول مهمترین کلیسایی است که در دوران بیزانس در سال 360 میلادی به دستور کنستانتینیوس کبیر در استانبول احداث گردیده است. بعد از سده پنجم، نام آن هاگیا صوفیا (دانشمند بزرگ) معروف شد که این نام طی دوران اقتدار ترک های عثمانی به ایاصوفیا تبدیل گردید. در سال 1453 میلادی با فتح استانبول توسط سلطان محمد دوم، اولین نماز جمعه در اینجا خوانده شد. این مسجد که مکانی برای تجلی عظمت اسلام و مسیحیت می باشد پس از اعلام حکومت جمهوری در ترکیه و به قدرت رسیدن آتاتورک به موزه تبدیل شد و تا امروز نیز به همین شکل باقی مانده است. تور موزه ایاصوفیا استانبول شامل بازدید از این بنای تاریخی و آشنایی کامل با آن می باشد که بصورت ترکیبی با تورهای دیگر بعنوان تور شهری استانبول برگزار می گردد.

تور شهر بازی و پارک آبی ویالند استانبول

تور شهربازی و پارک آبی ویالند استانبول که شامل استفاده نامحدود از تمامی امکانات شهربازی و پارک آبی ویالند شامل 24 بازی برای بزرگسالان و 14 بازی برای خردسالان و وقت آزاد برای بازدید از مرکز خرید ویالند.

تور موزه پانوراما 1453 استانبول

موزه پانوراما 1453 استانبول در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع ساخته شده است که نمای داخلی موزه بصورت سه بعدی می باشد و به اندازه 360 درجه قابیت چرخش دارد. محیط داخل موزه حکایت وقایع جنگ عثمانی ها علیه رومی ها را بصورت سه بعدی و کاملا باور پذیر به نمایش می گذارد که در نگاه اول هر بازدید کننده ای را میخ کوب خواهد کرد. تور موزه پانوراما 1453 استانبول شامل بازدید از این موزه جذاب و آشنایی کامل با آن می باشد که بصورت ترکیبی با تورهای دیگر بعنوان تور شهری استانبول برگزار می گردد.

تور پارک آبی استانبول (آکوا دلفین)

تور پارک آبی (آکوا دلفین) استانبول شامل بازدید از بزرگترین پارک آبی اروپا و استفاده امکانات آن می باشد. خدمات تور پارک آبی (آکوا دلفین) استانبول شامل استفاده از سرسره و بازی های متنوع آبی مجموعه، شوی دلفین ها و ناهار می باشد.

تور پلاژ استانبول

تور پلاژ استانبول شامل فرصتی بینظیر برای استراحت و ریلکس کردن در یکی از دهکده های ساحلی استانبول به دور از هیاهوهای شهری و احساس آرامش در وسط طبیعت جنگلی و شنا در کنار ساحل ماسه ای دریای سیاه همراه با صرف ناهار می باشد.

تور آکواریوم استانبول

آکواریوم فلوریا استانبول یکی از مکان هایی می باشد که می توان در آنجا با انواع موجودات آبزی زنده دریایی از جمله کوسه ماهی ها و بیش از صد و پنجاه گونه ماهی های اقیانوس آرام آشنا شد و در کنار آن از نمایش جذاب قواص ها و فرصت لمس ماهی های زنده و بازدید از بزرگترین جنگل مصنوعی جهان (با نام آمازون)، لذت وصف نشدنی را تجربه کرد. تور آکواریوم استانبول شامل بازدید از این مکان جذاب می باشد که بصورت ترکیبی با تورهای دیگر بعنوان تور شهری استانبول برگزار می گردد.

09309871159