شماره تماس 09309871159

مدارک ویزای دبی | ویزای دبی برای ایرانیان+قیمت و شرایط

برای ورود به هر کشور قوانین خاصی وجود دارد برای ورود به برخی کشورها نیازی به ویزا نیست برخی نیز قوانین بسیار سخت گیرانه ای نسبت به این موضوع دارند. برای ورود به شهر دبی داشتن ویزای دبی الزامی است. در این مطلب در مورد مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای دبی توضیح داده شده است.

 

 

دبی شهری است با قوانین و مقررات خاص خود که عدم آشنایی با این مقررات گاها  تبعات سخت و زیان‌آوری را متوجه مسافران می‌نماید. در طول سال های اخیر بارها مشاهده شده است که تعدادی از هموطنان ما به دلیل عدم رعایت این قوانین، جدای از جریمه‌های بسیار سنگین نقدی گاها  تا چند ماه هم در زندان‌های این شهر بسر برده‌اند. البته این جرایم تنها به دلیل عدم رعایت قوانین این کشور نیست. گاهی عدم دقت کافی در مفاد قرارداد بین آژانس مسافرتی و مسافران باعث می‌گردد که مسافران هزینه‌های پیش‌بینی نشده‌ای را متحمل شوند.

 

ویزای دبی | قوانین و مقررات

در ادامه به تعدادی از قوانین و مقرراتی که مربوط به امارت دبی اشاره می‌گردد. امیدواریم هموطنان عزیزی که قصد سفر به این شهر توریستی را دارند با دقت نظر و رعایت این قوانین سفر بی دردسر و آرامی را داشته باشند

 -مدت اعتبار ویزای کشور امارات متحده عربی فقط ۱۴روز است و مسافر ملزم است که قبل از اتمام تاریخ اعتبار ویزا به این  کشور ورود کند. همچنین مسافر می‌تواند پس از ورود به کشور امارات فقط ۱۴روز در آن کشور اقامت داشته باشد. بدیهی است تخلف از هر یک از دو مورد فوق (وارد شدن به کشور امارات بعد از اتمام تاریخ اعتبار ویزا و یا ماندن در کشور امارات بیش از ۱۴روز) باعث خسارت مالی به آژانس می‌گردد که مسافر ملزم به پرداخت آن خواهد بود. (حداقل مبلغ ۵۰۰۰درهم جریمه و زندان و به ازای تاخیر روز اول ۲۰۰درهم روز دوم به بعد روزی ۱۰۰درهم و خسارت‌های دیگر)

- خانم‌های مجرد، دختران و پسرانی که ویزای آنها بواسطه صدور ویزای همراهشان صادر گردیده است، بدون همراه خود نباید به دبی وارد شوند؛ در غیر اینصورت جریمه سنگین و زندان در انتظار آنها خواهد بود.

- همراه داشتن هرگونه قرص خواب‌آو، مسکن، آرام بخش و قرصهای کدئین‌دار و هرگونه مواد مخدر ممنوع می باشد و در صورت مشاهده حداقل مبلغ ۵۰۰۰ درهم جریمه و چند سال زندان در نظر گرفته می شود.

- نقض قوانین امارات همچون تاخیر در خروج، انجام اعمال خلاف عفت عمومی، شرب خمر در ملا عام، حمل یا استعمال مواد مخدر، زد و خورد، گدایی، دزدی، تصادف و فرار و  غیره … موجب ایجاد خسارت به  آژانس می‌گردد که مسافر ملزم به پرداخت تمامی این خسارت ها بدون قید و شرط و ظرف مدت حداکثر ۴۸ساعت می‌باشد.

- کیفیت خدمات پزشکی دبی خوب می باشد ولی هزینه درمان بسیار بالاست. لذا داشتن یک بیمه خصوصی برای کسانی که زیاد به دبی مسافرت می کنند، توصیه می گردد. مسافران می توانند در مواقع ضروری و اورژانسی، از سرویس درمانی بیمارستانهای دولتی استفاده نمایند. بیمارستان ایرانی ها نیز یکی از بیمارستانهای خوب شهر می باشد که در خیابان الوصل در دبی قرار دارد. به دلیل شدت گرمای تابستان دبی، می بایست با قرار نگرفتن در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب، نوشیدن آب فراوان و نوشیدنیهای انرژی زا و خوردن نمک بیشتر از ابتلا به بیماری گرمازدگی جلوگیری کرد. در هوای گرم دبی و بویژه در تابستان میبایست حتما از کرم های ضدآفتاب، عینک آفتابی مناسب و کلاه یا چتر استفاده نمود تا از صدمات وارده به پوست جلوگیری کرد.

 

ویزای دبی برای ایرانیان

مسافران ایرانی برای ورود به دبی باید ویزای دبی را داشته باشند. در دبی و ساير کشورهای حوزه خليج فارس، بر خلاف ساير کشورهای دنيا ويزا توسط سفارت خانه های آنها در سایرکشورها صادر نمی گردد، بلکه توسط اداره مهاجرت و وزارت کار و در داخل کشور صادر می گردد. نياز به ويزای دبی برای مليت های مختلف، تفاوت بسياری دارد و قوانين مربوط به آن بدون اطلاع قبلی تغيير می کند. لذا قبل از سفر حتما میبایست اطلاعات لازم در این مورد را کسب نماييد و سپس نسبت به تهيه ويزا اقدام نماييد. تمامی افراد به جز افراد ساکن کشورهای عضو شورای همکاری خليج فارس (بحرين، کويت، قطر، عمان و عربستان سعودی) میبايست ويزا تهيه نمايند.

برای صدور ويزا به هر علتی مثل تجارت، سياحت و غيره، شخص، شرکت و يا سازمانی در دبی می بايست ضمانت تقاضا کننده ويزا را به عهده بگيرد و بدين ترتيب عملا و قانونا مسئول مسافر شناخته می شود و بايد مسافر را در تاريخ مقرر از کشور خارج کند. اين مسئول در امارات به نام "کفيل" شناخته می شود. لذا برای صدور ويزا لازم است که يک کفيل واجد شرايط کفالت کند. کفيل در دو صورت می تواند برای مسافر ويزا درخواست نمايد. اول اينکه از نزديکان مسافر باشد که در اين صورت بايد فرم نسبيت از سفارت مربوطه دريافت نماید و يا رابطه تجاری داشته باشد. در روش دوم بر اساس رابطه های کاری و تجاری، سازمانهای دولتی و شرکتهای خصوصی می توانند برای مسافر خود درخواست ويزا کنند. لازم به يادآوری است که ويزاهای توريستی و يا زيارتی توسط خطوط هوايی، هتل ها و يا آژانس های مسافرتی درخواست می شود (به همین علت آژانسهای مسافرتی از کلیه مسافرین دبی خود ضمانت می گیرند).

 

در حال حاضر در دو نوع ویزای دبی برای ایرانی ها قابل صدور می باشد:

الف)
ويزای ترانزيت دبی: مدت اين ويزا 14 روز می باشد. اين ويزا از طرف اداره مهاجرت دبی صادر می گردد و قابل تمديد نمی باشد. اعتبار اين ويزا از تاريخ صدور به مدت  14 روز می باشد و در صورت عدم استفاده در اين مدت از درجه اعتبار ساقط می گردد.

ب)
ويزای توريستی دبی: اين ويزا دارای دوماه اعتبار برای ورود به امارات و 14 روز اقامت در دبی می باشد  که درصورت پرداخت هزینه می توان به مدت یکماه نیز تمدید گردد.

 

برای مردم کشورهای زیر، ویزای دبی در فرودگاه صادر می گردد:

آلمان- ايتاليا- ژاپن- كانادا- نيوزلند- آمريكا - ايرلند - سان مارينو- كره جنوبي - واتيكان - آندورا - ايسلند - سوئد - لوكزامبورك -هنگ كنگ- اسپانيا - برونئي - سوئيس - ليختن اشتاين - يونان - استراليا - بلژيك- سنگاپور - مالزي - اتريش - پرتغال - فرانسه - موناكو - انگلستان - دانمارك- فنلاند - نروژ

 

ویزای دبی | خدمات اخذ ویزا

وبسایت لحظه آخری با همکاری "شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری همسفر ماه و ستاره" خدمات ویژه ای را جهت اخذ ویزای دبی ارائه می نماید. برای صدور ویزای دبی به موارد زیر توجه گردد:

- از صدور ويزا برای زنان مجرد زير 25 سال معمولا جلوگيری می گردد مگر اينکه همراه با پدر و یا همسر خود قصد سفر داشته باشند.

- صدور ويزا برای افراد بالای 65 سال نيز بسيار مشکل می باشد و میبایست با اقوام درجه یک برای ویزا اقدام گردد.

- در صورت عدم ترک کشور در تاريخ مقرر توسط مسافر، در فرودگاه دبی يک جريمه 100 درهمی به ازای هر روز تاخير از مسافر اخذ می گردد.

 

مدارک مورد نیاز برای ویزای دبی

- اسکن واضح پاسپورت (حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد)

- یک قطعه عکس 3x4 با زمینه سفید

 

قیمت ویزای دبی

قیمت اخذ ویزای دبی در ایام کرونا و در سال 1400 (ویزای دبی 2021) بصورت زیر می باشد:

- 14 روزه با بيمه کرونا: 320 درهم

- 1 ماهه با بيمه کرونا: 360 درهم

- 3 ماهه سینگل با بيمه کرونا: 790 درهم

- 3 ماهه مولتی با بيمه کرونا: 1650 درهم

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ ویزا، با کارشناسان ما مشورت نمایید:

28424018- 021

09309871159

 

09309871159