شماره تماس 09309871159

جشنواره خرید مالزی | 26 خرداد تا 9 شهریور 97

فستیوال خرید مالزی؛ بهترین زمان خرید در مالزی

جشنواره خرید مالزی از مهمترین رویدادهای خرید در مالزی محسوب می گردد که همه ساله در شهر کوالالامپور برگزار می گردد و در مدت دو ماه برگزاری خود، علاقه مندان زیادی را به این کشور می کشاند. در طول برگزاری جشنواره خرید مالزی، بازارهای خرده فروشان، فروشگاه ها و مراکز خرید انواع محصولات مختلف را ارائه می نمایند.

 

 

در جشنواره خرید مالزی بازدیدکنندگان می توانند علاوه بر خرید، از سایر برنامه های جانبی نظیر اجرای کنسرت، قرعه کشی جوایز خرید و خوردن غذاهای خوشمزه فستیوال نیز لذت ببرند. در ایام برگزاری این جشنواره در سراسر کوالالامپور، پوسترها و بنرهای مختلفی با عنوان "1Malaysia Mega Sale" نصب می شوند و بطور ویژه ای برگزاری این فستیوال را اعلام می نمایند. جشنواره خرید مالزی در واقع یکی از سه رویداد (فصل) مهم خرید در مالزی محسوب می گردد. دو فصل دیگر خرید در مالزی به ترتیب حراج جایزه بزرگ مالزی در ماه مارچ و حراج بزرگ پایان سال مالزی از نوامبر تا دسامبر می باشند.

 

در جشنواره خرید مالزی بیش از 8500 فروشگاه و بازار شرکت می کنند و بهترین و جدیدترین محصولات در آنها ارائه می گردد. در این جشنواره طیف گسترده ای از اجناس مختلف با قیمت های ارزان و باورنکردنی، ارایه می گردند. چنانچه قصد دارید لوازم الکترونیکی بخرید، مالزی یکی از بهترین محل ها برای خرید لوازمی از جمله دوربین، گوشی موبایل، ام پی تری پلیر، دی وی دی پلیر، لپ تاپ، و حتی لوازم الکترونیکی منزل محسوب می گردد؛ چراکه بسیاری از این محصولات در مالزی تولید می گردند. بهمین دلیل شما می توانید این اجناس را در این کشور با قیمتی به مراتب ارزان تر از سایر کشورها تهیه نمایید و حتی در طول مدت جشنواره خرید مالزی، قیمت ها ارزان تر از قبل نیز می شود.

 

محل های برگزاری جشنواره خرید مالزی

مرکز خرید پاویلیون Pavillion کوالالامپور یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور مالزی می باشد که در 8 طبقه بنا شده است و هر طبقه به عرضه محصولات خاصی، اختصاص دارد. در صورتی که به لباس های برند و مد روز علاقه مندید، مرکز خرید لات تن Lot 10 کوالالامپور، مکانی فوق العاده برای شماست چراکه دارای بیش از 100 فروشگاه مختلف از قبیل نمایندگی های برندهای معروف ورساچه، زارا، اگنر و دبنهامز می باشد. سایر مراکز خرید کوالالامپور مالزی عبارتند از: مجتمع خرید سوریا (Suria KLCC)، تالینگ جایا، بازار مرکزی مالزی، محله چینی ها و محله هند کوچک، بازارهای پاسار مالام یا بازار شبانه محلی ، فروشگاه هایی که در مجتمع برج های دو قلوی پتروناس قرار دارند.

 

تاریخ برگزاری جشنواره خرید مالزی 2018

جشنواره خرید تایلند در تاریخ های 16 جون الی 31 آگوست 2018 (26 خرداد الی 9 شهریور 97) برگزار می گردد.

 

 

سایت تور لحظه آخری بواسطه همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر و فعال در زمینه برگزاری مستقیم تورهای نمایشگاهی و جشنواره ها، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات تور جشنواره خرید مالزی 2018 به متقاضیان و فعالان این حوزه اعلام می دارد.

برای اطلاع از قیمت تورها، با دفتر فروش تماس بگیرید

09309871159