شماره تماس 09309871159

جشنواره خرید تایلند | 25 خرداد تا 24 مرداد 97

فستیوال خرید تایلند؛ بهترین زمان خرید در تایلند

جشنواره خرید تایلند (Amazing Thailand Grand Sales) از جمله جشنواره های خرید بسیار ویژه محسوب می گردد که همه ساله در بانکوک تایلند برگزار می گردد و علاقه مندان زیادی را به سمت خود می کشاند. جشنواره خرید تایلند با بیش از 400 غرفه خرید و با تنوع اجناس ارائه شده برگزار می گردد و خریداران می توانند از تخفیف های 10 تا 80 درصدی فروشگاه ها بهره مند گردند.

 

 

در جشنواره خرید تایلند فروشگاه ها و مراکز خرید متعددی محصولاتی را در زمینه لباس، جواهرات و وسایل الکتریکی با قیمت گاها بسیار ارزان و مناسب ارائه می نمایند. در این جشنواره فروشگاه های بسیاری شرکت می کنند؛ از مراکز خرید بزرگ بانکوک گرفته تا مغازه های کوچک محلی.
 
 
 
تخفیف هایی که فروشگاه ها برای اجناسشان در این جشنواره درنظر می گیرند متفاوت است و این تخفیف ها از 10 تا 80 درصد متغیر است! مقامات گردشگری تایلند از طریق همکاری با سایر صنایع گردشگری خود نظیر مراکز خرید، ایرلاین ها، هتل ها، دفاتر گردشگری، فروشگاه های بدون عوارض، مالیات و گمرکی (دیوتی فری)، فروشگاه های اجناس لوکس، باشگاه های گلف و اسپاها، جشنواره خرید تایلند را در جایی برگزار خواهند کرد که فروشندگان، بهترین اجناس و مناسبترین تخفیف را ارائه دهند.
 
 
 
در جشنواره خرید تایلند بازدیدکنندگان می توانند علاوه بر خرید، از سایر برنامه های جانبی این فستیوال نیز لذت ببرند. جشنواره خرید تایلند با بیش از 400 غرفه خرید و با تنوع اجناس ارائه شده برگزار می گردد. برندهای معروف پوشاک در طول برگزاری این فستیوال، کل فروشگاه ها را به مراکز فروش محصولات خود تبدیل می کنند و با ارائه تخفیف های 10 تا 80 درصدی به شدت مورد استقبال قرار می گیرند.
 

 

محل های برگزاری جشنواره خرید تایلند

منطقه سیام در بانکوک که دارای مراکز خرید بسیار ویژه ای می باشد، هسته اصلی جشنواره خرید تایلند را تشکیل می دهد. سیام پاراگون، سیام سنتر، مرکز خرید دیسکاوری و گیسورن سیام، همگی در طول برگزاری این جشنواره، فروش ویژه دارند. همچنین سایر مراکز خرید نظیر امپوریوم، گیسورن، و سنترال چیت لوم نیز فروش بسیار ویژه ای دارند.

در لیست زیر بعضی از مراکز خرید بانکوک که در این جشنواره حضور دارند به همراه انواع اجناس ارائه شده در آنها مشخص شده است:

- سیام پاراگون (BTS Siam): لباس و وسایل لوکس مد روز و و لوازم جانبی

- سیام سنتر(BTS Siam): لباس های مد روز جوانان و طرح های تایلندی

- سنترال ورلد (BTS Chit Lom): برندهای متوسط بین المللی

- گیسورن (BTS Chit Lom): طرح های تایلندی و بین المللی

- آمارین (BTS Chit Lom): نهایت تخفیف و پوشاک ورزشی

- ترمینال 21 (BTS Asoke & MRT Sukhumvit): بوتیک های مستقل

- امپوریوم (BTS Phrom Pong): اجناس لوکس مد روز

Mega Bangna: سوپر مال نزدیک فرودگاه بین المللی سووارنابومی

- راما مرکزی 9 (ام آر تی راما 9): برندهای متوسط بین المللی

 

نماد اصلی جشنواره خرید تایلند

نشان اصلی جشنواره خرید تایلند، علامت کیف قرمز می باشد و در واقع فروشگاه هایی که این علامت را بر روی ورودی خود نصب نمودند، جز غرفه داران این جشنواره محسوب می گردند و تخفیفات ویژه ای برای خریداران خود در نظر گرفتند.

 

تاریخ برگزاری جشنواره خرید تایلند 2018

جشنواره خرید تایلند در تاریخ های 15 جون الی 15 آگوست 2018 (25 خرداد الی 24 مرداد 97) برگزار می گردد.

 

سایت تور لحظه آخری بواسطه همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر و فعال در زمینه برگزاری مستقیم تورهای نمایشگاهی و جشنواره ها، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات تور جشنواره خرید تایلند 2018 به متقاضیان و فعالان این حوزه اعلام می دارد.

برای اطلاع از قیمت تورها، با دفتر فروش تماس بگیرید

09309871159