شماره تماس 09309871159

وقت سفارت آلمان

با توجه به افزایش تقاضا برای اخذ وقت سفارت آلمان و ویزای آلمان خصوصا ویزای دانشجویی آلمان در سالهای اخیر، بخش ویزا و وقت سفارت سایت تور لحظه آخری از طریق همکاری با آژانس های معتبر و رسمی، خدمات وقت سفارت آلمان را انجام می دهد.

 

 

مراحل اخذ وقت سفارت آلمان

بطور کلی جهت تعیین وقت سفارت آلمان، ابتدا می بایست سایت سفارت آلمان در ایران را چک کنید و تاریخ های باز شدن سایت (معمولا یک روز در هفته) را بخاطر بسپارید و در روز و ساعت مقرر، جهت اخذ وقت اقدام نمایید. هرچند مشکلی که درصد زیادی از متقاضیان وقت سفارت آلمان با آن مواجه می شوند اینستکه به محض باز شدن سایت، عمدتا در کمترین زمین ممکن (زیر 5 دقیقه) وقت ها پر می شود و سایت مجددا تا هفته بعدی بسته می شود. پیشنهاد ما اینستکه با توجه به شرایط نسبتا پیچیده و گاها نامعلوم وقت سفارت آلمان، بهترین روش جهت اخذ وقت سفارت آلمان و وقت سفارت آلمان فوری مراجعه به به آژانس های مسافرتی با تجربه و متخصص می باشد.

مدارک لازم برای وقت سفارت آلمان

برای درخواست وقت سفارت آلمان، معمولا مدارکی مانند شماره پاسپورت متقاضی، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، ایمیل شخصی و پاسپورت امضا شده نیاز می باشد.

 

سایت تور لحظه آخری به دلیل در ارتباط بودن با آژانس های مسافرتی معتبر و متخصص در زمینه اخذ ویزا و وقت سفارت، آماده ارائه انواع خدمات در زمینه اخذ وقت سفارت آلمان، تکمیل فرم وقت سفارت آلمان، وقت سفارت آلمان فوری، وقت سفارت آلمان تضمینی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مدارک لازم برای سفارت آلمان و مشاوره رایگان با شماره های قرار داده شده در سایت، تماس بگیرید.

09309871159