شماره تماس 09309871159

وقت سفارت ایتالیا | مدارک لازم برای وقت سفارت ایتالیا در تهران+قیمت

برای ورود به ایتالیا بعنوان یک کشور اروپایی که عضو معاهده شینگن است، نیاز به اخذ ویزای شینگن می باشد. برای اخذ این ویزا از طریق سفارت ایتالیا در تهران قوانین و شرایط مختلفی وجود دارد. در این مطلب کلیه موارد مرتبط به اخذ ویزای شینگن از طریق سفارت ایتالیا در تهران و مدارک مورد نیاز و قیمت های آن ارائه شده است؛ با ما همراه باشید.

 

 

اخذ ویزای شینگن از طریق سفارت ایتالیا یکی از پرطرفدارترین روشهای اخذ ویزا برای تور اروپا در بین ایرانی ها می باشد. کسانی که قصد سفر به کشورهای محدوده شنگن را دارند و ساکن یا اتباع کشورهایی غیر از کشورهای محدوده شینگن می باشند، باید ویزای شینگن داشته باشند. تقریبا اکثر کشورهای اروپایی عضو این معاهده (قرارداد) هستند و از طریق سفارت هر کدام از این کشورها می توان برای اخذ این نوع ویزا اقدام کرد.

 

نحوه اخذ وقت سفارت ایتالیا

بطور کلی جهت تعیین وقت سفارت ایتالیا، باید از طریق گرفتن وقت آنلاین سفارت ایتالیا اقدام کرد. برای اینکار ابتدا می بایست سایت سفارت ایتالیا به زبان فارسی را بطور مداوم چک کنید و در زمان باز شدن سایت (که متاسفانه اصلا مشخص نیست چه روزی و چه ساعتی است)، جهت اخذ وقت اقدام نمایید. با توجه به حجم بالای درخواست وقت سفارت ایتالیا بصورت آنلاین برای ویزای ایتالیا، وقت های باز شده از طرف سفارت در سریع ترین زمان ممکن پر می شود و متقاضی می بایست، روزها و هفته ها منتظر باز شدن وقت در سایت سفارت ایتالیا بماند. با توجه به این شرایط و وجود مشکل گرفتن وقت سفارت ایتالیا، پیشنهاد ما اینستکه بهترین روش جهت اخذ وقت سفارت ایتالیا و وقت سفارت ایتالیا فوری مراجعه به آژانس های مسافرتی با تجربه و متخصص می باشد.

 

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا

برای درخواست وقت سفارت ایتالیا مدارک خاصی نیاز نیست و تنها موارد زیر کافیست:

- کپی صفحه اول پاسپورت

- عکس

- شماره تلفن شخص

 

آدرس و اطلاعات سفارت ایتالیا در تهران

آدرس: تهران، خیابان نوفل لو شاتو، پلاک 79-68

شماره تلفن: 66726955-021      66726956-021

 

خدمات اخذ وقت سفارت ایتالیا و هزینه های آن

انجام هر کار تخصصی خصوصا اگر برای بار اول باشد، نیاز به دانستن موارد کوچک اما مهمی می باشد که ممکن است رعایت نکردن آن هم موجب هزینه بیشتر شود و هم اینکه زمانتان را هدر دهد. با توجه به معلوم نبودن زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا و وجود مشکلاتی از این دست، وبسایت لحظه آخری با همکاری "شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری همسفر ماه و ستاره" خدمات ویژه ای را جهت اخذ وقت سفارت ایتالیا ارائه می نماید تا با خیال راحت بتوانید به مصاحبه در سفارت بروید و نگرانی از بابت نحوه اخذ وقت سفارت نداشته باشید. هزینه این خدمات عبارتست از:

- قیمت اخذ وقت سفارت ایتالیا عادی (خانواده): 550.000 تومان

- قیمت اخذ وقت سفارت ایتالیا عادی (مجرد): 930.000 تومان

- قیمت اخذ وقت سفارت ایتالیا فوری (خانواده): 1.700.000 تومان

- قیمت اخذ وقت سفارت ایتالیا فوری (خانواده): 2.650.000 تومان

 

برای اطلاع از شرایط اخذ وقت سفارت ویزای شینگن از طریق سفارت سایر کشوها، بر روی گزینه زیر کلیک کنید:

 

09309871159