شماره تماس 09309871159

وقت سفارت فرانسه | مدارک لازم برای وقت سفارت فرانسه در تهران+قیمت

برای ورود به فرانسه بعنوان یک کشور اروپایی که عضو معاهده شینگن است، نیاز به اخذ ویزای شینگن می باشد. برای اخذ این ویزا از طریق سفارت فرانسه در تهران قوانین و شرایط مختلفی وجود دارد. در این مطلب کلیه موارد مرتبط به اخذ ویزای شینگن از طریق سفارت فرانسه در تهران و مدارک مورد نیاز و قیمت های آن ارائه شده است؛ با ما همراه باشید.

 

 

کسانی که قصد سفر به کشورهای محدوده شنگن را دارند و ساکن یا اتباع کشورهایی غیر از کشورهای محدوده شینگن می باشند، باید ویزای شینگن داشته باشند. تقریبا اکثر کشورهای اروپایی عضو این معاهده (قرارداد) هستند و از طریق سفارت هر کدام از این کشورها می توان برای اخذ این نوع ویزا اقدام کرد. اخذ ویزای شینگن از طریق سفارت فرانسه یکی از پرطرفدارترین روشهای اخذ ویزای شنگن در بین ایرانی ها می باشد.

نحوه اخذ وقت سفارت فرانسه

اخذ ویزای فرانسه در حال حاضر بصورت آنلاین انجام می شود و نیازی به حضور فیزیکی برای اینکار نیست.

*توجه گردد که برای مصاحبه و انگشت نگاری باید شخص متقاضی (در روز تعیین شده توسط سفارت)، بصورت حضوری در محل سفارت فرانسه حضور پیدا کند و آنچه که بصورت غیرحضوری است فقط مربوط به گرفتن وقت سفارت است.*

 

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت فرانسه

برای درخواست وقت سفارت فرانسه مدارک خاصی نیاز نیست و تنها موارد زیر کافیست:

- کپی صفحه اول پاسپورت

- عکس

- شماره تلفن شخص

 

آدرس و اطلاعات سفارت فرانسه در تهران

آدرس: تهران، خیابان نوفل لو شاتو، پلاک 66-64

شماره تلفن: 64094000-021

ساعات کار: شنبه تا پنجشنبه (بجز روزهای تعطیل رسمی ایران)؛ از ساعت 7:30 الی 20

 

خدمات اخذ وقت سفارت فرانسه و هزینه های آن

انجام هر کار تخصصی خصوصا اگر برای بار اول باشد، نیاز به دانستن موارد کوچک اما مهمی می باشد که ممکن است رعایت نکردن آن هم موجب هزینه بیشتر شود و هم اینکه زمانتان را هدر دهد. وبسایت لحظه آخری با همکاری "شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری همسفر ماه و ستاره" خدمات ویژه ای را جهت اخذ وقت سفارت فرانسه ارائه می نماید تا با خیال راحت بتوانید به مصاحبه در سفارت بروید و نگرانی از بابت نحوه اخذ وقت سفارت نداشته باشید. هزینه این خدمات عبارتست از:

- قیمت اخذ وقت سفارت فرانسه عادی: 350.000 تومان

 

برای اطلاع از شرایط اخذ وقت سفارت ویزای شینگن از طریق سفارت سایر کشوها، بر روی گزینه زیر کلیک کنید:

 

09309871159