شماره تماس 09309871159

مکان های گردشگری ارزان قیمت در سنگاپور

مکان های گردشگری سنگاپور

شاید تصور کنید که در سنگاپور تمامی تفریحات و مکان های گردشگری، گرانقیمت و لوکس هستند و برای استفاده از آنها باید هزینه های زیادی بپردازید اما جالب است بدانید که مکان های گردشگری رایگان و ارزان قیمتی هم در سنگاپور وجود دارد. چنانچه در سفر خود به سنگاپور بودجه محدودی در اختیار دارید، این لیست لحظه آخری می تواند برای یک سفر خاطره انگیز و کم هزینه به شما کمک کند. هر چند اگر هر کدام از این مکان ها شناخته شده تر بودند بی شک جزو مکان های گرانقیمت توریستی به حساب می آمدند. این اماکن، بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشند و فقط می توانید تصویر آنها را روی کارت پستال ها ببینید ولی در منطقه ای دورافتاده و بدون هیچ بازدید کننده ای واقع شده اند، هنوز بدرستی کشف نشده اند.

 

 

باغ های اعجاب انگیز خلیج در سنگاپور

باغهای خلیج یکی از بهترین جاذبه های گردشگری رایگان در سنگاپور هستند که گردشگران می توانند از آن دیدن نمایند. باغهای خلیج، پارکی عظیم و رنگارنگ با معماری خاص و مدرن می باشد. شما با  قدم زدن روی پشت‌ بام سازه‌های معروفی به نام ابر درخت می توانید از چشم‌ انداز خیره‌ کننده باغ لذت ببرید. باغ خلیج شامل چندین قسمت می باشد؛ در قسمت جنوبی خلیج که بزرگترین قسمت باغ هم هست ویترینی از باغ های گرمسیری که شامل درختانی با ارتفاع 50 متر می باشد، وجود دارد که چشم انداز زیبایی به باغ می دهند. با وجود نور پردازی های زیبای داخل باغ در شب، گردش شبانه در باغهای خلیج هم لذت بخش و دیدنی است.

باغ های گیاهی سنگاپور

باغ های گیاهی سنگاپور منطقه ای وسیع و سرسبز با استخر و مسیرهای پیاده روی زیبا می شود. یکی از جاذبه های اصلی این پارک، باغ  ملی ارکیده می باشد که دارای بیش از 1000 گونه اصلی و 2000 گونه پیوند زنده شده از ارکیده می باشد. در داخل باغ ارکیده جاذبه های دیگری از جمله سالن برکیل و باغ پرنیان ارکید، گلخانه و تندیس های نمادین وجود دارند. در باغ های گیاهی سنگاپور گونه های از  حیوانات از جمله غاز، قوهای سیاه و سفید، حواصیل، مرغان دریایی و ... زندگی می کنند. ورودی باغ رایگان است و فقط برای قسمت باغ ارکیده باید ورودی بپردازید. درهای باغ از ساعت 5 صبح تا نیمه شب باز هستند.

پیاده روی در سنگاپور

سنگاپور داری تنوع فرهنگی بسیار زیادی است و برای کشف و دیدن این فرهنگ غنی و متنوع شاید هیچ چیزی مناسب تر از یک جفت کفش پیاده روی و گشت زدن در خیابان های سنگاپور نباشد. دیدن معابد ، مغازه های طب چینی، مناطق پر جنب و جوشی هندی، یا فروشگاه های شلوغ در محله عرب ها و ...  بسیار جالب و دیدنی هستند. تنها چیزی که نیاز دارید یک نقشه خوب و یک بطری آب است و شاید هم مقدار پول برای خرید چند سوغاتی کوچک. هر منطقه دارای ایستگاه MRT می باشد. هر چند شاید به آن نیازی نداشته باشید چون بیشتر محله های دیدنی اقوام مختلف در مرکز شهر قرار دارند .

بادبادک بازی در تفرجگاه ساحلی باراژ سنگاپور

منطقه ساحلی و تفرجگاه باراژ (Marina Barrage) یکی از اماکن بسیار خوب برای بازدید در سنگاپور به شمار می رود. این منطقه ساحلی مکان مناسبی برای بادبادک بازی می باشد. در بالای این تفرجگاه می توانید چشم انداز بسیار زیبایی از سنگاپور را ببینید در حالی که تمام آسمان پر از بادبادک های زیبا است. بهترین زمان برای رفتن به تفرجگاه باراژ هنگام غروب است که از نظر درجه حرارت هوا، مناسبتر است .

ساحل سنگاپور

جزيره سنتوسا به معناي صلح و آرامش در زبان مالايي مي باشد. اين جزيره در فاصله 20 كيلومتري از مركز شهر واقع شده است و يكي از مهمترين مراكز توريستي سنگاپور محسوب مي شود. اگر چه سواحل سنتوساس پر از بارها ساحلی شیک و سالن های موسیقی گران قیمت است ولی شما می توانید بدون هیچ هزینه ای از نشستن کنار ساحل شنی و دیدن غروب خورشید لذت ببرید  و یا از تفریحاتی مانند والیبال ساحلی لذت ببرید.

تپه در فورت کنسرو پارک سنگاپور

پارک فورت کنسرو از نظر تاریخی جایگاه خاصی در سنگاپور دارد و هنوز باقی مانده دژ نظامی و پناهگاهای قدیمی که از جنگ جهانی دوم باقی مانده روی تپه فورت کنسرو وجود دارند. اگر به تاریخ علاقه دارید یا بعد از یک روز خرید نیاز به آرامش و فضای سبز دارید می توانید به پارک فورت کنسرو بروید این پارک دارای تنوع گیاهی زیادی است و انواع گلهای زیبا و رنگارنگ در این پارک وجود دارند. پیاده روی در این پارک زیبا به دور از محیط شهری آرامش بخش و لذت بخش است.

رقص نور هتل مارینا بای در خلیج مارینا سنگاپور

هتل مارینا بی سندز (Marina Bay Sands) سنگاپور هتلی پنج ستاره و از مجلل‌ ترین هتل‌ها در جهان است. ساختمان این هتل به شکل یک کشتی است که بر روی سه ساختمان بلند قرار گرفته و این ساختمان‌ها را به هم وصل می‌کند. این هتل زیبا در امتداد خلیج مارینا قرار دارد و چشم‌ انداز زیبایش به سمت دریا از ویژگی‌های آن است. هر شب از ساعت 8 تا 9 شب برنامه نور افشانی زیبایی در آن اجرا می شود البته در روزهای جمعه و شنبه این برنامه تا ساعت 11 شب ادامه پیدا می کند.

مجسمه مرلیون Merlion سنگاپور

یکی از مکان های دیدنی سنگاپور مجسمه مرلیون merlion است که با شکلی شبیه شیر و بدن ماهی شکل، به نوعی نماد کشور سنگاپور نیز محسوب می گردد. در این مجسمه نام قدیمی سنگاپور یعنی تماسک (Temasek) به معنی شهر دریایی و سنگاپور به معنی شهر شیرها، با هم ادغام شده اند. ارتفاع مجسمه 8.6 متر است و 40 تن وزن دارد، جنس بدنه ی آن از سیمان است و با صفحات چینی سفید رنگ پوشیده شده است. یک مجسمه ی مرلیون به طول 2 متر نیز در پشت این مجسمه قرار دارد و مکانی مناسب برای گرفتن عکس یادگاری می باشد.

پل معلق مک ریچی MacRitchie  سنگاپور

پل معلق مک ریچی (MacRitchie) مکانی است که شما می توانید به صورت رایگان در فضایی بالای درختان و مجاور به زیستگاه حیوانات وحشی قدم زده و از طبیعت لذت ببرید. این پل در ارتفاعی حدود 50 متر بالاتر از سطح زمین قرار دارد. در این ارتفاع شما در کنار نوک شاخه درختان قدم می زنید که تجربه زیبا و لذت بخشی می باشد.

جشنواره ها و فستیوال های رایگان در سنگاپور

در سنگاپور جشنواره ها و فستیوال های مختلفی برگزار می شود که هر کدام هیجان و رنگ و لعاب مخصوص به خود را دارند. یکی از جالب ترین این جشنواره ها، جشن مربوط به آئین سال نوی میلادی است. جشنواره های دیگر مانند تایپوسام که یک جشن دیدنی است كه حوالی بهمن ماه به راه می افتد و فستیوال غذایی سنگاپور در فروردین از دیگر جشنواره های سنگاپور به شمار می آید. معمولا آخر هر هفته جشنواره یا مراسمی در سنگاپور اجرا می شود که بسیار دیدنی و همراه با موسیقی و رقص هستند که می توانید به صورت رایگان در آنها شرکت کنید.

09309871159