شماره تماس 09309871159

راهنمای خرید در سنگاپور

سنگاپور در لیست بهترین مقصد های خرید دنیا قرار دارد و جایی است که  تمام دوستداران خرید حتما باید از آن دیدن کنند. لحظه آخری در این مطلب نکاتی را در مورد خرید در سنگاپور بیان نموده است.

 

 

پایتخت سنگاپور یک قطب خرید پرزرق و برق است که همه چیز را می توانید در آن پیدا کنید؛ از لباس های شیک و مد و برند های جهانی گرفته تا اجناس نامتعارف و خرید های مقرون به صرفه. وقتی صحبت از تنوع در مرکز خرید های سنگاپور می شود، آوردن جاهایی که در آنها می توانید بهترین خرید را با بهترین قیمت داشته باشید به دلیل تعداد زیادشان کار دشواری است. در حالیکه این لیست ها ممکن است با هم فرق داشته باشند، چند مورد در آنها مشترک است. بنابراین وقتی در سنگاپور هستید می توانید با پیاده روی در خیابان ها و جاده هایی مثل اورچارد تعدادی از این مراکز خرید را خودتان پیدا کنید.

 

برای آنهایی که بودجه محدود دارند

برخلاف این تصور غلط احتمالی که در سنگاپور فقط می توان چیزهای لوکس و پرزرق و برق پیدا کرد، در سنگاپور می توانید خرید مقرون به صرفه را نیز انجام داد و این خرید همه چیز از اجناس مد روز پوشیدنی تا سوغاتی و لوازم و تزئینات جانبی را شامل می شود. در زیرزمین کنار جاده اورچارد سنگاپور می توانید مجموعه خوبی از لباس و لوازم جانبی را به قیمتی ارزان تر از 1 تا 20 دلار بخرید. فروشگاههای لباس آنلاین هم در سنگاپور اجناس شان را به قیمتی کمتر از قیمت معمول می فروشند.

اگر وقت کافی دارید و می خواهید با حوصله و از سر صبر ارزان ترین ها را پیدا کنید، به شما توصیه می کنیم که سری به بازارهای اجناس ارزان قیمت سنگاپور بزنید. اگر خوش شانس باشید و بدانید که کجا را باید جستجو کنید، حتما چیزهای بی نظیری مثل لباس های دوست داشتنی یا تیشرت های برندی مشهور را در یک حراج آخر فصل عالی پیدا می کنید. Flea Party، در خیابان اورچارد، لاکی پلازا، نیو تو یو(New2U) در خیابان واترلو، جاهایی هستند که باید در آنها دنبال جنس ارزان باشید؛ در حالیکه جاده سانگی، بازار Thieve، جاییست که در آن می توانید دوربین فیلمبرداری یا کلکسیونی از محصول را پیدا کنید. در هر سه بازار با 20 دلار می توانید تعدادی جنس با ارزش بخرید. در "لاکی پلازا "همچنین جواهرات، ساعت، و سایر لوازم جانبی را می توانید با قیمت مناسب 15 دلار بخرید، درحالیکه در جاده اسکات، Far-East Plaza یک بازار رویایی برای مشتاقان خرید با قیمت کم  و لباس های فوق العاده ارزان است. در آخر به خیابان باگیس (Bugis) می رسیم که در ردیفی از مغازه های کوچک آن، ساعت، لباس، سوغاتی و لوازم تزئینی با قیمت بین 5 و 15 دلار فروخته می شود.

 

برای آنهایی که بدنبال خرید لوکس و برندهای معروف می گردند

در سنگاپور تعداد زیادی مراکز خرید بسیار لوکس با شعباتی از برندهای معروف را علاقه مندان به خرید های لوکس می توانند پیدا کنند. هر کدام از این مراکز خرید لوکس، بیشتر به خاطر زیبایی بی نظیری که دارند توریست ها را به سمت خود جلب می کنند. این مراکز یک قطب خرید لباس و اجناس مد روز ایده آل و رده بالا در سطح دنیا هستند. مرکزMarina Bay Sands  جدای از موزه و رستوران هایی با آشپزهای معروف، برند هایی مانند الکساندر مک کوئین، AX Armani Exchange Piguet، را نیز در خود جای داده است.

در مرکز خرید پاراگون در جاده اورچارد هم خریداران اجناس لوکس می توانند مارک های درجه یکی مثل جیمی چاو و جیوانچی را پیدا کنند. همچنین در جاده اورچارد گالری ماندرین را داریم که در این مرکز خرید هم برند ها و مارک های مشهور دیده می شوند. با رفتن به مراکز خرید گالری ماندرین و پاراگون  می توانید تجربه ای در سطح جهانی را تجربه کنید. مرکز خرید طاقدار هتل رافلز واقع در هتل معروف رافلز (Raffles) یک مرکز خرید دیگرست که می تواند یک تجربه خرید جالب و منحصر بفرد با معماری بسیار زیبایش باشد. قابل ذکر است که CYC Custem Shop یکی از چند فروشگاه جهت خرید در هتل رافلز می باشد.

 

تور لحظه آخری سنگاپور

راهنمای سفر به سنگاپور

بهترین مراکز خرید سنگاپور

09309871159