شماره تماس 09309871159

7 تا از بهترین شهرهای اروپا برای سفر را بشناسید!

قاره اروپا دارای کشورها و شهرهای بسیار زیبایی برای سفر و تفریح می باشد. لحظه آخری در این مطلب به معرفی پرطرفدارترین شهرهای اروپایی برای سفر پرداخته است.

 

 

دیدن معروف ترین جاذبه های توریستی اروپا از نزدیک، مثل رویایی است که به واقعیت تبدیل شده است. اما انتخاب اولین مکان از میان آنها کار سختی می باشد. در اروپا جاذبه های توریستی در سطح جهانی متعددی وجود دارند که که انتخاب اولین ها از میان آنها کار بسیار سختیست. اگر می خواهید فقط از بهترین شهرهای اروپا دیدن کنید، این مطلب را مطالعه کنید چرا که در اینجا به معرفی 7 شهر برتر می پردازیم که حتما باید در فهرست شهر هایی که قرار است از آنها دیدن کنید، وجود داشته باشند؛ با ما همراه باشید.

 

1- پاریس فرانسه

به هیچ وجه نمی توانید سفر به پاریس را از لیست بهترین شهرهای اروپا حذف کنید. اگرچه همه شهرهای آمده در فهرست ما از جاذبه های غنی توریستی یکسانی برخوردارند، اما پاریس همیشه باید جزو یکی از سه شهر اول اروپا باشد. از جاذبه های مهم توریستی پاریس می توان به برج ایفل، موزه لوور، طاق پیروزی، کلیسای نتردام، موزه اورسی، سوربون و بخش لاتین، رود سن، موزه رودین و موزه آندره – ژاکمارت اشاره کرد.

پاریس فرانسه

 

2- لندن انگلیس

لندن پایتخت انگلستان یکی از پر بازدید ترین شهرها در دنیاست. شهر لندن جاذبه های توریستی فراوانی دارد. از جاذبه های مهم گردشگری لندن می توان به موزه بریتانیا، موزه ویکتوریا آلبرت، برج لندن، بیگ بن، کلیسای وست مینستر، چشم لندن، پل برج لندن، کلیسای جامع سنت پل، قصر باکینگهام، کتابخانه بریتانیا و غیره اشاره کرد. چهار مکان در لندن وجود دارند که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند. این چهار مکان عبارتند از: قصر وست مینستر شامل بیگ بن، خانه پارلمان، وست مینسر سنت مارگارت و وست مینستر ابی؛ گرینویچ دریایی؛ باغ های گیاه شناسی سلطنتی درکیو؛ و برج لندن.

لندن انگلیس

 

3- رم ایتالیا

شهر رم دارای میراث تاریخی بسیار غنی است. بر شهر رم فضایی حاکم است که آن را به یکی از بزرگترین مراکز تمدن دنیا تبدیل کرده است. آثار باستانی روم باستان، کلیساهای قدیمی و آب انبار بزرگ، مجسمه های باشکوه، ابنماهای دلپذیر، و قصرهای شگفت انگیز رم را به یکی از بهترین شهرهای توریستی اروپا تبدیل کرده است. چون اکثر جاذبه های رم در حالت خیلی خوبی باقی مانده اند، به همین خاطر به رم اغلب اوقات "شهر جاویدان" می گویند. از جاذبه های مهم توریستی رم می توان به کولوسئوم، کلیسای سنت پیتر، میدان روم، پلکان اسپانیایی، آبنمای تروی، موزه های واتیکان، پانتئون، کامپو فیوری، قلعه سنت آنجلو و پیازا ناوونا، اشاره کرد.

رم ایتالیا

 

4- بارسلون فرانسه

در شهر بارسلون تقریبا هر چیزی که توریست ها به آن علاقه دارند را می توان پیدا کرد. شرایط آب و هوایی مطلوب، دسترسی آسان، سواحل جذاب و کوههایی که شهر را احاطه کرده اند، غذاهای محلی خوشمزه، تفریحات شبانه هیجان انگیز و فرهنگ و تاریخ غنی همه بارسلون را به یکی از هفت شهر دیدنی اروپا تبدیل کرده است. از جاذبه های مهم بارسلون می توان به بنای ساگرادا فمیلی (خانواده ساگرادا)، رامبلا، کازا میلا، بارسلونتا، Parc Guell، کازا باتلو، Font Magica، Montjuic، موزه پیکاسو، کمپ نو، موزه FC بارسلون، باغ وحش بارسلون و آبنمای جادویی اشاره کرد.

بارسلون فرانسه

 

5- آتن یونان

آتن بعنوان پایتخت یونان یکی از قدیمی ترین شهرهای دنیا و در حال حاضر مرکز مالی و معنوی یونان است. آتن زادگاه تعدادی از فلاسفه بسیار معروف دنیاست. آتن مهد دموکراسی و آزادی و تمدن غربی می باشد. آتن از ناحیه شهری، از یک کلان شهر و یک مرکز شهر بزرگ تشکیل شده است. در آتن جاذبه ده های تاریخی و مدرن در هم ادغام شده اند. از جاذبه های اصلی توریستی آتن می توان به آکروپولیس، ناحیه پلاکا، میدان قدیمی، Erechtheum، معبد زئوس، میدان سنتاگما، موزه ملی باستان شناسی، کوه لیکابتیوس، موزه جدید آکروپولیس و باغ ملی اشاره کرد.

آتن یونان

 

6- استانبول ترکیه

استانبول شهری آسیایی – اروپایی می باشد. شهر استانبول در طی چند قرن تحت سلطه امپراتوری ها بوده و یکی از کلان شهرهای بزرگ دنیاست. استانبول دارای فهرست تاثیرگذاری از جاذبه های توریستی است و به همین دلیل در میان هفت شهر برتر اروپا قرار دارد. از جاذبه های مهم استانبول می توان به ایاصوفیه، قصر توپکاپی، مسجد آبی (مسجد سلطان احمد)، باسیلیا سیسترن، میدان اسب دوانی یا هیپوتروم، موزه باستان شناسی استانبول، بازار بزرگ، کلیسای کورا، قصر دلما باغچه و مسجد سلیمانیه اشاره کرد.

استانبول ترکیه

 

7- ونیز ایتالیا

ونیز هم یکی دیگر از شهر های اروپایی است که به خاطر داشتن  فرهنگ، تاریخ، و معماری غنی  و مهمتر از همه کانال های زیبا، شایسته قرار گرفتن در میان هفت شهر برتر اروپا می باشد. از جاذبه های اصلی ونیز می توان به کلیسای سنت مارکز، قصر دوگه، کانال بزرگ، پل ریالتو، میدان سنت مارکز، کلیسای سنت جیووانی و پائولو، پل Sighs، دریاچه میسورینا و کانارجیو، اشاره کرد.

ونیز ایتالیا

 

چنانچه بدنبال سفر به اروپا و اخذ ویزای شینگن هستید (چه برای مسافرت و چه برای مهاجرت)، با مشاوران ما در بخش خدمات ویزای شنگن در ارتباط باشید!

 

09309871159