شماره تماس 09309871159

دبی، منطقه دیره، کنار ایستگاه مترو ابوبکر

5
توضیحات تکمیلی



هتل آوانی دبی (Avani Hotel) یکی از هتل های دبی است که جزو هتل های لوکس و پرطرفدار دبی به حساب می آید. چنانچه در تور دبی  به دنبال رزرو هتل آوانی دبی هستید، با ما در ارتباط باشید.

 
 

هتل آوانی دبی| معرفی

هتل 5 ستاره آوانی دبی هتلی مجلل و زیبا با موقعیت مکانی مناسب و دسترسی عالی در منطقه دیره و مرکز دبی واقع شده است. دارای اتاق هایی دلباز با دکوراسیونی شیک و مجهز به امکانات عالی رفاهی و استخر مجهز در بام هتل با چشم انداز شهر است.
هتل آوانی در دبی دارای رستورانی با غذاهای لذیذ بین المللی،کافی شاپ و بار است. همچنین بوفه صبحانه که هر روز یک صبحانه کامل شامل تنوع غذایی تمام نقاط جهان را بصورت سلف سرویس ارائه می دهد.
هتل آوانی در مجاورت مرکز خرید برج های دوقلو و پل شناور واقع شده است. با پیمودن مسیری 1.3 کیلومتری به مدت حدود 15 دقیقه به صورت پیاده به مرکز خرید الغریر می رسید. این هتل در فاصله 2 کیلومتری از برج ساعت دیره و مرکز خرید دیره دبی قرار دارد. میهمانان این هتل می توانند با طی کردن مسیری حدود 9  کیلومتر به دبی مال، آکواریوم و باغ وحش زیر آب و برج خلیفه دبی برسند و از زیبایی این مکان ها لذت ببرند.
هتل آوانی دبی در فاصله حدودا 5 کیلومتری از ساحل دبی واقع شده است.
 

فاصله هتل آوانی دبی تا فرودگاه دبی

هتل آوانی دبی در فاصله 8 کیلومتری (حدود 15 دقیقه ایی) از فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد.

 

اتاق های هتل آوانی دبی

هتل آوانی دارای 215 واحد اقامتی مختلف شامل اتاقها و سوئیت ها است و دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، اتاق های کانکت، گاو صندوق، سیستم تهویه مطبوع، میز کار، مبلمان در اتاق، گرمایش و سرمایش، یخچال، چای ساز، قهوه ساز، حمام مجهز به وان، تلفن، روم سرویس 24 ساعته، اینترنت در اتاق، مینی بار (با هزینه)، لوازم بهداشتی استحمام و ... وجود دارند.
 

امکانات هتل آوانی دبی

هتل آوانی دبی دارای امکاناتی نظیر چندین رستوران، کافی شاپ، بار، سالن بدنسازی، استخر روباز، سونا، اتاق بخار، خدمات اسپا و ماساژ، اتاق کنفرانس، سالن مذاکرات، آسانسور، اینترنت در همه قسمت های هتل، سرویس سرو غذا در اتاق، لاندری (خشکشویی)، پذیرش 24 ساعته، ترنسفر رفت و برگشت، دستگاه ATM ، سالن استراحت، خدمات نگهداری کودکان، پارکینگ، مرکز تجاری، اجاره خودرو، فروشگاه، سالن زیبایی با انواع خدمات زیبایی، خدمات معلولین و سرویس اتاق 24 ساعته می باشد.

قیمت هتل آوانی دبی

قیمت رزرو هتل آوانی دبی بسته به اینکه کدام نوع اتاق این هتل برای اقامت انتخاب شود، متغیر است. معمولا رزرو هتل بصورت تور (بصورت پروازی یا زمینی) و از طریق آژانس های مسافرتی بدلیل اینکه آژانس ها پرواز را چارتر (در سفر زمینی بصورت گروهی اتوبوس می گیرند) و هتل را گارانتی می کنند، مناسب تر خواهد بود.
 

آدرس هتل آوانی دبی

هتل آوانی در دبی، منطقه دیره (Deira)، کنار ایستگاه مترو ابوبکر واقع شده است.

توضیحات بیشتر
امکانات هتل



امکانات هتل
  
رستوران
  
آسانسور
  
گاو صندوق
  
رستوران فضای باز
  
پارکینگ
  
ترانسفر فرودگاهی
  
خشکشویی
  
فروشگاه
  
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  
سشوار
  
خدمات 24 ساعته در اتاق
  
کافی شاپ
  
کافی شاپ فضای باز
  
مینی بار رایگان
  
نگهداری بچه
  
سرویس رایگان رفت و آمد
  
ورود حیوانات
امکانات ورزشی و تفریحی
  
استخر سرباز
  
استخر سرپوشیده
  
سونا
  
جکوزی
  
پارک آبی
  
ماساژ
  
استخر ویژه کودکان
  
ورزش های آبی (غیر موتوری)
  
تنیس
  
بیلیارد
  
ساحل اختصاصی
  
ورزش های آبی (موتوری)
  
سالن بازی کودکان
  
تیم انیمیشن
  
باشگاه بدنسازی
  
طبیعت
خدمات اینترنت
  
اینترنت وای فای رایگان در لابی
  
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
  
اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل
اطلاعات هتل
تعداد اتاق
215 اتاق
شماره تماس
02128424462
موقعیت
هتل های مشابه




لیست همه هتل ها هتل ها

09309871159