شماره تماس 09309871159

وان، خیابان جمهوریت

4
توضیحات تکمیلی



هتل بویوک اورارتو وان (Rusen suit Hotel) یکی از هتل های وان است که جزو هتل های زیبا، لوکس و با کیفیت به حساب می آید. چنانچه در تور وان به دنبال رزرو هتل بویوک اورارتو وان هستید، با ما در ارتباط باشید.

 

هتل بویوک اورارتو وان | معرفی

هتل 4 ستاره بویوک اورارتو وان هتلی با موقعیت مکانی مناسب و دسترسی خوب در مرکز شهر وان واقع شده است و در 650 متری مرکز خرید وان و 1.8 کیلومتری مرکز خرید AVM قرار دارد. این هتل دارای اتاق هایی بزرگ و تمیز که برای سفرهای گروهی بسیار مناسب است و مزیت هتل قیمت مناسب نسبت به امکانات موجود است.
هتل
بویوک اورارتو وان در فاصله حدودا 1.8 کیلومتری از استخر و پارک آبی چاقداش وان، 500 متری از موزه وان واقع شده است. با طی مسیری 5 کیلومتری به قلعه وان و طی مسیری 5 دقیقه ایی به صورت پیاده به مسجد بزرگ وان و یولوکامی می رسید، همچنین در حدود 14 کیلومتری خانه گربه های وان قرار دارد.
هتل بویوک اورارتو وان دارای رستورانی با انواع غذاهای لذیذ بین المللی، دریایی و ترکی و بار است. همچنین هر روز صبحانه ای خوب و متنوع با مواد اولیه با کیفیت به صورت بوفه  ارائه می شود. میهمانان این هتل می توانند چنانچه به غذاهای ترکی علاقه مندند، با طی کردن مسافتی کوتاه  بصورت پیاده، انواع صبحانه و غذاهای خوشمزه ترکی را در رستوران ها و کافه های اطراف هتل با فضایی خاطره انگیز میل نمایند.
 

فاصله هتل بویوک اورارتو تا فرودگاه

هتل بویوک اورارتو وان در فاصله حدود 5 کیلومتری (حدود 15 دقیقه) از فرودگاه وان  قرار دارد.

 

اتاق های هتل بویوک اورارتو وان

هتل بویوک اورارتو وان دارای 75 واحد اقامتی شامل انواع اتاق ها و سوئیت ها است که بسیار تمیز و راحت هستند و امکاناتی نظیر تلویزیون، کانال های ماهواره ایی، اینترنت در اتاق، سیستم تهویه مطبوع، گرمایش و سرمایش، یخچال، حمام، تلفن، کتری برقی، سشوار، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار (با هزینه)، لوازم بهداشتی استحمام و ... وجود دارند.
 

امکانات هتل بویوک اورارتو وان

هتل بویوک اورارتو وان دارای امکاناتی نظیر رستوران (صبحانه بصورت سلف سرویس)، بار، آسانسور، گاو صندوق،  لاندری (خشکشویی)، اینترنت در لابی، اتاق جلسات، پذیرش 24 ساعته، ترنسفر رفت و برگشت، پارکینگ، دستگاه ATM و سرویس اتاق 24 ساعته می باشد.
 

قیمت هتل بویوک اورارتو وان

قیمت رزرو هتل بویوک اورارتو وان بسته به اینکه کدام نوع اتاق این هتل برای اقامت انتخاب شود، متغیر است. معمولا رزرو هتل بصورت تور (بصورت پروازی یا زمینی) و از طریق آژانس های مسافرتی بدلیل اینکه آژانس ها پرواز را چارتر (در سفر زمینی بصورت گروهی اتوبوس می گیرند) و هتل را گارانتی می کنند، مناسب تر خواهد بود.
 

آدرس هتل بویوک اورارتو وان

هتل بویوک اورارتو در مرکز شهر وان، خیابان جمهوریت واقع شده است.

توضیحات بیشتر
امکانات هتل



امکانات هتل
  
رستوران
  
آسانسور
  
گاو صندوق
  
رستوران فضای باز
  
پارکینگ
  
ترانسفر فرودگاهی
  
خشکشویی
  
فروشگاه
  
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  
سشوار
  
خدمات 24 ساعته در اتاق
  
کافی شاپ
  
کافی شاپ فضای باز
  
مینی بار رایگان
  
نگهداری بچه
  
سرویس رایگان رفت و آمد
  
ورود حیوانات
امکانات ورزشی و تفریحی
  
استخر سرباز
  
استخر سرپوشیده
  
سونا
  
جکوزی
  
پارک آبی
  
ماساژ
  
استخر ویژه کودکان
  
ورزش های آبی (غیر موتوری)
  
تنیس
  
بیلیارد
  
ساحل اختصاصی
  
ورزش های آبی (موتوری)
  
سالن بازی کودکان
  
تیم انیمیشن
  
باشگاه بدنسازی
  
طبیعت
خدمات اینترنت
  
اینترنت وای فای رایگان در لابی
  
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
  
اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل
اطلاعات هتل
تعداد اتاق
75 اتاق
شماره تماس
02128424462
موقعیت
هتل های مشابه




لیست همه هتل ها هتل ها

09309871159