شماره تماس 09309871159

هتل ریتز کارلتون Ritz Carlton سنگاپور

توضیحات تکمیلی



هتل ریتز کارلتون

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون سنگاپور یکی از بهترین هتل های سنگاپور است که بسیار شیک و راحت می باشد و در خلیج تفریحی مارینا (Marina Bay) قرار دارد. هتل ریتز کارلتون دارای دسترسی قابل قبولی می باشد. فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور هم در فاصله حدودا 20 دقیقه ای از هتل ریتز کارلتون قرار گرفته است.

 

 

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون سنگاپور از سال 2010 پذیرای مهمانان می باشد. هتل ریتز کارلتون با استفاده از کلکسیون های هنری معاصر به شکلی شیک و زیبا دکور شده است. در کنار زیبایی و لوکس بودن هتل، امکانات خوبی نظیر دسترسی به وای فای پر سرعت، استخر شنا، اسپا و باشگاه 24 ساعته نیز در هتل وجود دارد. همه اتاق ها و سوئیت ها، چشم انداز زیبایی از افق شهر سنگاپور را به نمایش می گذارند. اتاق ها مجهز به تلویزیون کابلی 46 اینچ دیواری، کمد و حمامی لوکس با دوش بارانی می باشند. مهمانان هتل می توانند در سالن کلوب واقع در طبقه 32 از خوردن غذاهای تازه و خوشمزه لذت ببرند. هتل، لیموزین هایی برای بردن مهمانان به حومه و اطراف شهر دارد. هتل از قسمت نگهبانی و خدمات بسیار خوبی برخوردار است. هتل رستورانی به نام کلونی دارد که غذاهایی را با روش آشپزی سرو می کند که به جا مانده از دورانیست که سنگاپور مستعمره بریتانیا به حساب می آمد. رستوران دیگر هتل به نام Summer Pavillion که دارای یک ستاره میچلین می باشد، غذاهای کانتونی سرو می کند. مهمانان همچنین می توانند در سالن Chihuly (چی هولی) چای عصرانه کلاسیک را سفارش دهند که طبق هشت اصل سرو می شود.

هتل ریتز کارلتون تا مرکز خرید مارینا اسکوار (Marina Squar) بصورت پیاده فقط 5 دقیقه فاصله دارد. از هتل می توانید با یک پیاده روی 10 دقیقه ای به مارینا بی سندز (Marina Bay Sands)، موزه علوم هنری (Artscience)، باغ های کنار خلیج و تئاتر Esplande برسید. هتل ریتز کارلتون سنگاپور از زیرمجموعه های هتل های زنجیره ای ریتز کارلتون می باشد که در کشورهای مختلف نیز هتل های قابل قبولی دارد  در ادامه عکسهای هتل ریتز کارلتون سنگاپور را مشاهده می نمایید.

برای اطلاع از لیست هتل های سنگاپور اینجا کلیک کنید

 

توضیحات بیشتر
امکانات هتل



امکانات هتل
  
رستوران
  
آسانسور
  
گاو صندوق
  
رستوران فضای باز
  
پارکینگ
  
ترانسفر فرودگاهی
  
خشکشویی
  
فروشگاه
  
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  
سشوار
  
خدمات 24 ساعته در اتاق
  
کافی شاپ
  
کافی شاپ فضای باز
  
مینی بار رایگان
  
نگهداری بچه
  
سرویس رایگان رفت و آمد
  
ورود حیوانات
امکانات ورزشی و تفریحی
  
استخر سرباز
  
استخر سرپوشیده
  
سونا
  
جکوزی
  
پارک آبی
  
ماساژ
  
استخر ویژه کودکان
  
ورزش های آبی (غیر موتوری)
  
تنیس
  
بیلیارد
  
ساحل اختصاصی
  
ورزش های آبی (موتوری)
  
سالن بازی کودکان
  
تیم انیمیشن
  
باشگاه بدنسازی
  
طبیعت
خدمات اینترنت
  
اینترنت وای فای رایگان در لابی
  
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
  
اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل
اطلاعات هتل
تعداد اتاق
اتاق
هتل های مشابه




لیست همه هتل ها هتل ها

09309871159