شماره تماس 09309871159

هتل ماندارین ارکارد Mandarin Orchard سنگاپور

توضیحات تکمیلی



هتل ماندارین ارکارد

هتل 5 ستاره ماندارین ارکارد سنگاپور یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های سنگاپور است که دارای موقعیت مکانی مناسب و امکانات قابل قبولی است. هتل ماندارین ارکارد در فاصله 18 کیلومتری فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور قرار دارد.

 

 

هتل 5 ستاره ماندارین ارکارد سنگاپور از سال 2010 پذیرای مهمانان می باشد. هتل ماندارین ارکارد با ایستگاه متروی ارچارد و سامرست، بصورت پیاده تنها 5 دقیقه فاصله دارد. در رستوران لوکس هتل نیز می توانید انواع غذاهای خوشمزه ازجمله غذاهای محلی را سفارش دهید. هتل ماندارین ارکارد یک استخر روباز رو به مناظری از شهر و تخت های مخصوص گرفتن آفتاب دارد. دسترسی به وای فای رایگان هم در اتاق های هتل امکان پذیر می باشد. به خاطر موقعیت مکانی خوب هتل، مهمان ها به گزینه های بی شماری برای تفریح و خرید دسترسی دارند. هتل ماندارین ارکارد دقیقا روبه روی مرکز خرید تاکاشی مایا قرار دارد.

اتاق های مدرن هتل ماندارین ارکارد با تم شرقی و رنگ های آرامش بخش دکور شده اند. اتاق ها تلویزیون کابلی دارد که با آن می توانید کانال های محلی و بین المللی را ببینید که به زبان هایی مثل انگلیسی و چینی برنامه پخش می کنند. هر اتاق مجهز به گوشی های هوشمند می باشد که از طریق آنها می توانید به دیتای 4G دسترسی داشته باشید و همینطور برای برقراری تماس های محلی و بین المللی از آن استفاده کنید. اتاق ها همچنین کتری، مینی بار، رادیو و گاو صندوق دارند. در حمام ها هم برای راحتی مهمانان تن پوش حمام، دمپایی، لوازم کامل اصلاح و آرایش رایگان مثل خمیر دندان و مسواک، گذاشته شده است.

مهمانان می توانند در زمین تنیس هتل، بازی کنند یا در مرکز بدن سازی هتل تمرینات خود را ادامه دهند. هتل ماندارین ارکارد مستقیما به ماندارین گالری که یک مرکز خرید 4 طبقه است وصل می شود. سرویس اتاق به صورت 24 ساعته مهیا می باشد. کارکنان هتل می توانند به زبان هایی مثل چینی و انگلیسی با مهمانان صحبت کنند. در رستوران برنده جایزه چاتر باکس، می توانید ماندارین چیکن رایس (Chicken Rice) و انواع غذاهای محلی را سفارش دهید. دیگر رستوران هتل به نام Triple Three، غذا های بین المللی را به صورت بوفه سرو می کند. در بار طبقه پنجم هتل هم می توانید انواعی از کوکتل ها و نوشیدنی ها را سفارش دهید.

در ادامه عکسهای هتل ماندارین ارکارد سنگاپور را مشاهده می نمایید.

برای اطلاع از لیست هتل های سنگاپور اینجا کلیک کنید

توضیحات بیشتر
امکانات هتل



امکانات هتل
  
رستوران
  
آسانسور
  
گاو صندوق
  
رستوران فضای باز
  
پارکینگ
  
ترانسفر فرودگاهی
  
خشکشویی
  
فروشگاه
  
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  
سشوار
  
خدمات 24 ساعته در اتاق
  
کافی شاپ
  
کافی شاپ فضای باز
  
مینی بار رایگان
  
نگهداری بچه
  
سرویس رایگان رفت و آمد
  
ورود حیوانات
امکانات ورزشی و تفریحی
  
استخر سرباز
  
استخر سرپوشیده
  
سونا
  
جکوزی
  
پارک آبی
  
ماساژ
  
استخر ویژه کودکان
  
ورزش های آبی (غیر موتوری)
  
تنیس
  
بیلیارد
  
ساحل اختصاصی
  
ورزش های آبی (موتوری)
  
سالن بازی کودکان
  
تیم انیمیشن
  
باشگاه بدنسازی
  
طبیعت
خدمات اینترنت
  
اینترنت وای فای رایگان در لابی
  
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
  
اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل
اطلاعات هتل
تعداد اتاق
اتاق
هتل های مشابه




لیست همه هتل ها هتل ها

09309871159