شماره تماس 09309871159

هتل سوئیس استمفورد Swissotel Stamford سنگاپور

توضیحات تکمیلی



هتل سوئیس استمفورد

هتل 5 ستاره سوئیس استمفورد سنگاپور یکی از بهترین هتل های سنگاپور است که در بالای ایستگاه متروی سیتی هال واقع شده است و از بلند ترین هتل های جنوب شرقی آسیا محسوب می گردد. هتل سوئیس استمفورد دارای امکانات بسیار زیادی می باشد. با ما همراه باشید تا به معرفی کامل هتل سوئیس استمفورد بپردازیم.

 

 

هتل 5 ستاره سوئیس استمفورد سنگاپور از سال 2007 پذیرای مهمانان می باشد. هتل سوئیس استمفورد دارای امکاناتی نظیر مرکز اسپا، 2 استخر و تعداد زیادی گزینه های غذاخوری از جمله یک بار در پشت بام می باشد. اتاق های هتل بسیار لوکس این هتل، مجهز به تلویزیون صفحه تخت کابلی با کانال های چینی و محلی و همینطور قهوه/ چای ساز هستند. بعضی از اتاق ها DVD پلیر، محل قرار دادن iPod و یا سیستم سرگرمی BOSE دارند. هتل سوئیس سنگاپور تا منطقه تجاری خیابان ارچارد فقط 10 دقیقه فاصله دارد. گزینه های مربوط به تفریحات شبانه در Boat Quay و Clark Quay بصورت پیاده در 20 دقیقه ای هتل قرار دارند.

هتل سوئیس استمفورد بخشی از سیتی کمپلکس Raffles می باشد که یک مرکز خرید و گردهمایی است. هتل یک مرکز بدن سازی کاملا مجهز و 6 زمین تنیس دارد. برای راحتی مهمانان، سرویس اتاق 24 ساعته ارائه می گردد. مهمانان همچنین می توانند 24 ساعته به پذیرش دسترسی داشته باشند و درخواست های خود از قبیل تبدیل ارز رایج، گرفتن روزنامه و خدمات دربانی و مستخدمی را مطرح نمایند. کارکنان هتل به سه زبان انگلیسی، مالایی و ماندارین (گویش چینی) تسلط دارند. این هتل 10 رستوران دارد که انواع گسترده ای از غذاها شامل پراناکان (مالایی)، کانتون، و ژاپنی را سرو می کنند. سالن غذاخوری Equinox واقع در طبقه هفتاد هتل که غذاهای خوشمزه آسیایی و غربی سرو می کند، مناظری 360 درجه از شهر سنگاپور را به مهمانان  نشان می دهد. یکی دیگر از رستوران ها به نام رستوران Jaan غذاهای فرانسوی سرو می کند. هتل 3 بار شامل سیتی اسپیس (City Space) دارد که انواع نوشیدنی را ارائه می کنند و محیط راحتی را برای مهمانان فراهم کرده است که می توانند در آن به استراحت بپردازند.

در ادامه عکسهای هتل سوئیس استمفورد سنگاپور را مشاهده می نمایید.

برای اطلاع از لیست هتل های سنگاپور اینجا کلیک کنید

توضیحات بیشتر
امکانات هتل



امکانات هتل
  
رستوران
  
آسانسور
  
گاو صندوق
  
رستوران فضای باز
  
پارکینگ
  
ترانسفر فرودگاهی
  
خشکشویی
  
فروشگاه
  
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  
سشوار
  
خدمات 24 ساعته در اتاق
  
کافی شاپ
  
کافی شاپ فضای باز
  
مینی بار رایگان
  
نگهداری بچه
  
سرویس رایگان رفت و آمد
  
ورود حیوانات
امکانات ورزشی و تفریحی
  
استخر سرباز
  
استخر سرپوشیده
  
سونا
  
جکوزی
  
پارک آبی
  
ماساژ
  
استخر ویژه کودکان
  
ورزش های آبی (غیر موتوری)
  
تنیس
  
بیلیارد
  
ساحل اختصاصی
  
ورزش های آبی (موتوری)
  
سالن بازی کودکان
  
تیم انیمیشن
  
باشگاه بدنسازی
  
طبیعت
خدمات اینترنت
  
اینترنت وای فای رایگان در لابی
  
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
  
اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل
اطلاعات هتل
تعداد اتاق
اتاق
هتل های مشابه




لیست همه هتل ها هتل ها

09309871159