شماره تماس 09309871159

هتل گرند حیات Grand Hyatt سنگاپور

توضیحات تکمیلی



هتل گرند حیات

هتل 5 ستاره گرند حیات سنگاپور یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های سنگاپور است که در در امتداد خیابان اسکات واقع شده است. هتل گرند حیات هتلی با امکانات بسیار زیاد و متنوع می باشد. با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این هتل بپردازیم.

 

 

هتل 5 ستاره گرند حیات سنگاپور از سال 2010 پذیرای مهمانان می باشد. هتل گرند حیات سنگاپور از زیر مجموعه های هتل گرند حیات می باشد که تنها در فاصله 5 دقیقه ای از ایستگاه متروی ارچاد واقع شده است. هتل گرند حیات از هتل های لوکس و بسیار راحت سنگاپور می باشد که دارای ویژگی های بارزی چون داشتن یک استخر روباز زیبا، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و 6 گزینه برای غذا خوردن می باشد. هتل گرند حیات از هتل های با موقعیت مکانی خوب سنگاپور است. از هتل که در امتداد خیابان اسکات واقع شده است، با اتومبیل تا مرکز همایش های سنگاپور، سان تک و کلارک کوای (Clarke Quay) و قلب تفریحات شبانه سنگاپور فقط 10 دقیقه فاصله است. فرودگاه بین المللی چانگی هم در فاصله 30 دقیقه ای تا هتل (با اتومبیل) واقع شده است.

اتاق های جادار هتل گرند حیات با تلویزیون کابلی 37 اینچ صفحه تخت، DVD پلیر، لپ تاپ، بالش های راحت، تجهیز شده اند و همینطور دسترسی به اینترنت پر سرعت در اتاق ها امکان پذیر می باشد. مهمانان می توانند در مرکز بدنسازی دامایی (Damai) تمرین کنند یا از امکانات اسپا در دامایی اسپا برخوردار شوند. دیگر امکانات هتل گرند حیات شامل سونا و اتاق بخار، استخرهای آبگرم و استخرهای عمیق می باشد.

در هتل گرند حیات غذاهای آسیایی و غربی هر دو سرو می شوند. برای خوردن غذاهای محلی می توانید به استریت کیچن StraitKitchen  بروید و یا به کافه کنار استخر به نام Oasis  بروید که شام بوفه ای BBQ سرو می کند. غذای لذیذ و خوشمزه ایتالیایی هم در Pete Place ارائه می گردد. برای خوردن کوکتل های تازه هم می توانید به 10 Scotte بار مارتینی و BRIX بروید.

در ادامه عکسهای هتل گرند حیات سنگاپور را مشاهده می نمایید.

برای اطلاع از لیست هتل های سنگاپور اینجا کلیک کنید

توضیحات بیشتر
امکانات هتل



امکانات هتل
  
رستوران
  
آسانسور
  
گاو صندوق
  
رستوران فضای باز
  
پارکینگ
  
ترانسفر فرودگاهی
  
خشکشویی
  
فروشگاه
  
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  
سشوار
  
خدمات 24 ساعته در اتاق
  
کافی شاپ
  
کافی شاپ فضای باز
  
مینی بار رایگان
  
نگهداری بچه
  
سرویس رایگان رفت و آمد
  
ورود حیوانات
امکانات ورزشی و تفریحی
  
استخر سرباز
  
استخر سرپوشیده
  
سونا
  
جکوزی
  
پارک آبی
  
ماساژ
  
استخر ویژه کودکان
  
ورزش های آبی (غیر موتوری)
  
تنیس
  
بیلیارد
  
ساحل اختصاصی
  
ورزش های آبی (موتوری)
  
سالن بازی کودکان
  
تیم انیمیشن
  
باشگاه بدنسازی
  
طبیعت
خدمات اینترنت
  
اینترنت وای فای رایگان در لابی
  
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
  
اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل
اطلاعات هتل
تعداد اتاق
اتاق
هتل های مشابه




لیست همه هتل ها هتل ها

09309871159