شماره تماس 09309871159

10 تا از بهترین هتل های پکن چین

توضیحات تکمیلی



پکن بعنوان پایتخت کشور چین، از توریست پذیرترین شهرهای این کشور به شمار می آید و دارای هتلهای بسیار متعدد و البته متنوع (از نظر خدمات) می باشد. سایت تور لحظه آخری در این مطلب 10 تا بهترین هتلهای پکن چین را معرفی کرده است؛ پس با ما همراه باشید.

 

 

پکن پایتخت چین و البته دومین شهر پرجمعیت این کشور است که علاوه بر گردشگرانی که به قصد بازدید از جاذبه های توریستی این شهر از آن دیدن می کنند پذیرای تجار مختلف از سراسر دنیا است که برای داد و ستد و همچنین شرکت در تورهای نمایشگاهی به این شهر می آیند. لیست حاضر شامل 10 تا از برترین هتل های پکن به انتخاب سایت hotels.com است که بر اساس تعداد رزروها تعیین شده است.

بهترین هتل های پکن در گوشه های دنج و ساکتی از شهر واقع شده اند که با ساختمان های بلند، مراکز خرید و بناهای نمادین احاطه شده اند. هتل های معروف پکن همگی به راحتی از طریق بزرگراهها به مناطق دیدنی و مراکز خرید دسترسی دارند. شهر فوق مدرن پکن با وجود خانه های سنتی، پارک های خلوت و آرام و همینطور عجایب بی شماری از معماری و معبدهای باشکوه به مقصد جالب و دیدنی توریست های سرتاسر دنیا تبدیل شده است.

هتلهای پکن چین

فرقی نمی کند سفر شما تجاری باشد یا تفریحی، پکن برای اقامت شما گزینه های فراوانی ارائه می کند که متناسب با هر بودجه و مطابق با انواع سلیقه ها هستند. فهرست گلچین شده زیر شامل معروف ترین هتل های پکن است که برای مهمانان خود ترکیبی از اتاق ها و سوئیت های عالی، امکانات مدرن و خدمات بی نظیری برای داشتن تعطیلاتی کامل در پایتخت جمهوری چین را فراهم می کنند.

 

 

هتل پنینسولا پکن | The Peninsula

هتل پِنینسولا اولین هتل از 10 هتل پرطرفدار پکن است. این هتل 5 ستاره 525 اتاق لوکس شامل 57 سوئیت زیبا دارد که همگی با تجهیزات و مبلمان خوب دکور شده اند. همچنین سه طبقه با خدمات اختصاصی و امنیت بالا و یک سوئیت 660 متر مربعی  دارد که دارای آسانسور مجزا و یک ناهارخوری با ظرفیت 18 مهمان است. هر اتاق مهمان در این هتل با پیشرفته ترین سیستم الکترونیکی تجهیز شده اند تا مهمانان بتوانند امکانات اتاق را با لمس یک دکمه کنترل نمایند. هتل پنینسولا پکن مقصد نخست مسافرانی است که برای کار و تفریح به پکن می آیند. هتل به خاطر قرار گرفتن در مرکز منطقه خرید وانگ فوجینگ از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. از هتل تا شهر ممنوعه (Forbidden City) و میدان تیانمن پیاده چند دقیقه فاصله است. هتل دسترسی مناسبی به خیابان سِکِند رینگ (Second Ring) دارد که از آنجا  براحتی می توانید به مناطق اصلی تجاری، توریستی و دیپلماتیک پکن دسترسی داشته باشید.

هتل پکن چین پنینسولا

 

هتل اینترکانتیننتال پکن | Intercontinental

هتل بعدی لیست ما هتل اینترکانتینتال می باشد که با اقامت در آن در مرکز شهر پکن ساکن می شوید. از هتل اینترکانتینتال می توانید با 15 دقیقه رانندگی به دفتر مرکزی CCTV و معبد لاما برسید. از امکانات برجسته هتل می توان به مرکز تجاری، سرویس اتومبیل و مجموعه کاملی از اتاقهای مختلف اشاره کرد. هتل اینتر کانتینتال همچنین تعداد محدودی پارکینگ در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

هتل اینترکانتیننتال پکن چین

 

 

هتل والدورف آستوریا پکن | Waldorf Astoria

با اقامت در هتل والدورف آستوریا یکی دیگر از هتلهای معروف پکن، در مرکز شهر ساکن می شوید که بصورت سواره (با ماشین) دو دقیقه با خیابان معروف وانگ فوجینگ استریت و 9 دقیقه با میدان تیانمن فاصله دارد. از امکانات هتل والدورف استوریا می توان به دسترسی به اینترنت، مجموعه کاملی از اتاقهای شیک و تمیز و مرکز تجاری که 24 ساعته آماده خدمت رسانی است، اشاره کرد. هتل والدورف همچنین با وجود 449 متر مربع فضا دارای اتاق های ملاقات می باشد که جای ایده الی برای برپایی کنفرانس و همایش است.

هتل پکن چین والدورف آستوریا

 

هتل کوته کور پکن | Cote Cour

هتل کوته کور چهارمین هتل گلچین شده در شهر پکن است. با اقامت در هتل کوته کور 4 کیلومتر با معبد لاما و 4.1 کیلومتر با امپریا کالج فاصله دارید. از امکانات هتل کوته کور می توان به دسترسی به اینترنت، مرکز تجاری، پذیرش سریع و سرویس رفت و برگشت  24 ساعته فرودگاه (البته با دادن اضافه پرداخت) و همینطور اتاقهای تمیز، اشاره کرد.

هتل پکن چین کوته کور

 

هتل رز وود پکن | Rosewood

هتل بعدی، هتل پر طرفدار رزوود پکن است که با اقامت در آن در واقع در مرکز شهر پکن اقامت می کنید و سواره 10 دقیقه با دفتر مرکزی CCTV و مرکز تجارت جهانی چین فاصله دارید. هتل از امکاناتی شامل سرویس اتومبیل، خشکشویی/رختشویی و پذیرش 24 ساعته برخوردار است. هتل رزوود، دو سالن کنفرانس و همینطور پارکینگ رایگان دارد.

هتل پکن چین رز وود

 

هتل سنت رجیس پکن | St. Regis

هتل سنت رِجیس یکی دیگر از هتل های برتر پکن است که در منطقه دیپلماتیک و تجاری چائویانگ و در قلب پکن واقع شده است. تمام اتاق ها از مزایای Executive Club و خدمات خدمتکاری 24 ساعته، 5 رستوران، 3 بار و سالن، یک مرکز بدن سازی پیشرفته، استخر شنا و زمین اسکواش، بولینگ، گلف، بیلیارد و اتاق اسنوکرد (بازی شبیه بیلیارد) همینطور امکانات اسپای عالی برخوردارند. وجود این امکانات عالی تضمین می کند که در هتل سنت رجیس برای سرگرم شدن و تفریح مهمانان همه چیز مهیا می باشد.

هتل پکن چین سنت رجیس

 

هتل کورس اِت پاویلونس پکن | Cours Et Pavillons

با اقامت در هتل کورس ات پاولونس، در مرکز شهر اقامت می کنید که بصورت سواره (با ماشین) فقط 10 دقیقه با شهر ممنوعه و پارک بِی های (Beihai Park) فاصله دارد. هتل پاویلون از امکاناتی مثل اینترنت، مرکز تجاری 24 ساعته و پذیرش سریع و پارکینگ محدود برخوردار می باشد.

هتل پکن چین کورس اِت پاویلونس

 

هتل فور سیزن پکن | Four Season

هتل بعدی لیست ما، هتل 5 ستاره فور سیزن از مجموعه هتل های زنجیره ای "فور سیزن" است که در کشورهای مختلف شعبه دارد. فور سیزن پکن که دقیقا در کنار مرکز خرید یانشا یویی شاپینگ سیتی واقع شده است دارای سونا و استخر سر پوشیده است. اتاق های زیبا و لوکس هتل با تم های الهام بخش شرقی و رنگ های دودی تزئین شده اند و منظره دیدنی از شهر را به نمایش می گذارند. مهمانان فور سیزن به اینترنت رایگان و پارکینگ  دسترسی دارند. هتل فور سیزن پیاده 10 دقیقه با منطقه آمباسی ((Ambassy و 20 دقیقه با چائویانگ پارک فاصله دارد. ایستگاه متروی لیانگ ماکائو هم در فاصله 6 دقیقه ای از هتل قرار دارد. از هتل فور سیزن با اتومبیل می توانید 15 دقیقه بعد به میدان تیانمن و شهر ممنوعه برسید. مهمانان هتل فورسیزن می توانند در مرکز بدنسازی آن تمرین کنند، از ماساژ دودی لذت ببرند یا از امکانات سالن کنفرانس و جلسات آن استفاده نمایند.

هتل پکن چین فور سیزن

 

هتل کیانیوان پکن | Qianyuan

9 امین هتل در فهرست ما، هتل کیانیون پکن است. با اقامت در این هتل (دونگ چنگ) با اتومبیل بعد از 15 دقیقه به معبد لاما و دیتان پارک می رسید. از ویژگی های بارز هتل مرکز تجاری، خدمات خشکشویی/ لباس شویی و اتاقهای تمیز می باشد. هتل دارای پارکینگ اختصاصی برای مهمانان می باشد.

هتل پکن چین کیانیوان

 

هتل آپوزیت هاوس پکن | The Opposite House

آخرین هتل از لیست برترین هتلهای پکن، هتل آپوزیت هاوس است که ترکیب منحصر بفردی از گذشته و حال است. این اقامتگاه بسیار شیک و زیبا در قلب پکن و در منطقه ویلج آو سان لیترن (Village of Sanliturn) واقع شده است. به خاطر موقعیت مکانی خوب این هتل، مهمان آن می توانند براحتی  به رستوران های درجه یک و جاذبه هایی مثل Made in China، دقیقا در 6 کیلومتری هتل دسترسی داشته باشند. با اقامت در هتل آپوزیت هاوس می توانید براحتی به دیدن  شهر ممنوعه، معبد بهشت و  قصر تابستانی و دیگر جاذبه های دیدنی بروید. هتل دی آپوزیت دارای اتاق های مجهز با طراحی زیبا و امکانات مدرن می باشد و همچنین فضای کافی برای برپایی جلسات در آن تعبیه شده است. اتاق های موسوم به گرین رومز Green Roomes این هتل برای برپایی جلسات کوچک یا کنفرانس مطبوعاتی بسیار مناسب اند.

هتل پکن چین آپوزیت هاوس

 

 

تور لحظه آخری چین

راهنمای سفر به چین

نمایشگاه های چین

 

 

توضیحات بیشتر
امکانات هتل



امکانات هتل
  
رستوران
  
آسانسور
  
گاو صندوق
  
رستوران فضای باز
  
پارکینگ
  
ترانسفر فرودگاهی
  
خشکشویی
  
فروشگاه
  
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  
سشوار
  
خدمات 24 ساعته در اتاق
  
کافی شاپ
  
کافی شاپ فضای باز
  
مینی بار رایگان
  
نگهداری بچه
  
سرویس رایگان رفت و آمد
  
ورود حیوانات
امکانات ورزشی و تفریحی
  
استخر سرباز
  
استخر سرپوشیده
  
سونا
  
جکوزی
  
پارک آبی
  
ماساژ
  
استخر ویژه کودکان
  
ورزش های آبی (غیر موتوری)
  
تنیس
  
بیلیارد
  
ساحل اختصاصی
  
ورزش های آبی (موتوری)
  
سالن بازی کودکان
  
تیم انیمیشن
  
باشگاه بدنسازی
  
طبیعت
خدمات اینترنت
  
اینترنت وای فای رایگان در لابی
  
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
  
اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل
اطلاعات هتل
تعداد اتاق
اتاق
هتل های مشابه




لیست همه هتل ها هتل ها

09309871159