شماره تماس 09309871159

10 تا از بهترین هتل های گوانجو چین

توضیحات تکمیلی



گوانجو چین بواسطه مسافران زیادی که دارد هتلهای مختلفی را دارا می باشد که خدمات متنوعی به مهمانان خود ارائه می دهند. اما اینکه کدام هتلها خدمات بهتری می دهند و مهمتر از همه اینکه نظر مهمانانی که در این هتلها اقامت داشته اند چگونه است، سوالی بود که بر اساس آن این مقاله تهیه گردید. لحظه آخری در این مطلب 10 تا بهترین هتلهای گوانجو چین را معرفی کرده است؛ پس با ما همراه باشید.

 

 

گوانجو یا گوانگجو یا گوانژو (Guangzhou) شهری معروف در جنوب کشور چین است که بواسطه جاذبه های گردشگری و تفریحی و همینطور برگزاری نمایشگاه های صنعتی و تجاری مختلف، سالانه پذیرای گردشگران و تاجران مختلفی می باشد که به قصد بازدید از دیدنی های این شهر و یا شرکت در نمایشگاههای گوانجو به این شهر سفر می کنند. حضور مسافران ورودی زیاد به این شهر موجب شده است که هتلهای متعدد و البته متنوعی نیز در گوانجو وجود داشته باشد.

لیست حاضر شامل 10 تا از برترین هتل های پکن به انتخاب سایت hotels.com است که بر اساس تعداد رزروها تعیین شده است. بهترین هتل های گوانجو (در این لیست)، از تمام هتلهای سطح شهر گلچین شده اند و اغلب آنها شعبه ای از هتل های زنجیره ای معروف دنیا هستند. لیست منتخب ما یک لیست نسبتا جامع و کامل است چرا که در در انتخاب این هتل ها ویژگی هایی مثل 5 و 4 ستاره بودن در نظر گرفته شده و تمام موارد خدماتی از ابتدای ورود مهمانان تا لحظه تسویه حساب در امتیازدهی لحاظ شده است.

هتلهای گوانجو چین

برترین هتل های گوانجو اغلب آسمان خراش های فولادی و شیشه ای هستند که در دهه گذشته و در دوره ای که شهر تحت تحولات عظیمی قرار گرفت ساخته شده اند. امکانات پیشرفته و مدرن هتل های برتر گوانجو موجبات رضایت و خشنودی مهمانان بین المللی مختلفی را فراهم آورده است. برای آشنایی بیشتر با بهترین هتلهای گوانجو با ما همراه باشید.

 

هتل ال ان فایو گوانجو | LN Five

اولین هتل منتخب در لیست هتل های برگزیده گوانجو، هتل ال ان فایو است. با اقامت در این هتل با اتومبیل می توانید در عرض 15 دقیقه  به معبد لیورونگ و موزه  وسترن هان واقع در نانیو کینگ ماسولیوم برسید. هتل ال ان فایو از امکاناتی شامل اتاقهای شیک و تمیز، خدمات خشکشویی و لباسشویی و پذیرش 24 ساعته برخوردار است. هتل ال فایو سرویس رفت و برگشت به فرودگاه به درخواست مهمانان خود و با پرداخت مبلغی اضافه تر ارائه می کند. در مجموعه ال ان فایو پارکینگ رایگان هم در دسترس مهمانان می باشد.

هتل گوانجو چین ال ان فایو

 

هتل فورسیزن گوانجو | Four Season

هتل بعدی که قصد معرفی آن را داریم هتل فور سیزن گوانجو شعبه ای از مجموعه هتل های زنجیره ای فور سیزن است. با اقامت در این هتل لوکس 5 ستاره با 15 دقیقه رانندگی به جاذبه هایی مثل مجموعه نمایشگاهی کانتون فیر (Conton Fair) و موزه گوانجو می رسید. از ویژگی های بارز هتل فور سیزن گوانجو، داشتن مرکز تجاری، پذیرش و تسویه حساب سریع می باشد. هتل سرویس 24 ساعته رفت و برگشت در اختیار مهمانان خود با پرداخت مبلغی اضافی قرار می دهد. فور سیزن، پارکینگ رایگان اختصاصی هم دارد.

هتل گوانجو چین فورسیزن

 

هتل ماندارین اُرینتال گوانجو | Mandarin Oriental

هتل ماندارین اورینتال یکی دیگر از هتل های برتر گوانجو است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. با اقامت در هتل ماندارین، در واقع در مرکز شهر گوانجو ساکن می شوید که با اتومبیل 15 دقیقه با مرکز نمایشگاهی کانتون فیر و یواکسیو پارک فاصله دارد. از امکانات هتل ماندارین گوانجو می توان به اینترنت، مرکز تجاری و پذیرش سریع اشاره کرد. هتل ماندارین اورینتال با وجود فضای کافی (1740 متر مربع) شامل اتاق های کنفرانس، برای برپایی کنفرانس و همایش و جلسات بسیار عالی می باشد. هتل سرویس برگشت از ایستگاه قطار رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان هم دارد.

هتل گوانجو چین ماندارین اُرینتال

 

هتل وایت سوآن گوانجو | White Swan

هتل منتخب بعدی ما هتل وایت سوان گوانجو است که در منطقه تاریخی شامیان آیلند رو به وایت سوان پول و رودخانه پرل واقع شده است. هتل وایت سوان برای طرفداران جاهای خلوت و آرامش بخش بسیار مناسب می باشد چون در جای دنج و آرام و به دور شلوغی و هیاهوی شهر قرار گرفته است. ساختمان اصلی هتل 34 طبقه است و لابی بسیار زیبایی رو به دورنمایی از جنوب چین دارد. وجود یک آبشار پرده مانند سنگی فوق العاده و یک عمارت زیبای هشت ضلعی چینی با سقف طلایی با شکوه و گل ها و گیاهان تزئینی لوکس باعث زیباتر شدن هتل وایت سوان شده است.

هتل گوانجو چین وایت سوآن

 

هتل رامادا پلازا شانده گوانجو | Ramada Plaza Shunde

هتل رامادا پلازا یکی دیگر از 10 هتل برتر گوانجو است که در منطقه فوشان واقع شده است و با اقامت در آن  9.8 کیلومتر با دافیو مونتین فارست پارک ( یا پارک جنگلی کوهستانی دافیو) و 12.3 کیلومتر با  استادیوم فوشان سنچری لوتوس فاصله دارید. از امکانات هتل می توان به مرکز تجاری، پذیرش سریع و مجموعه از اتاقهای شیک و تمیز اشاره کرد. هتل راوادا پلازا برای برگزاری کنفرانس و همایش از فضای کافی  و سالنهای کنفرانس مناسب برخوردار است. مهمانان می توانند از سرویس رفت و برگشت فرودگاه به ازای پرداخت مبلغی بیشتر برخوردار شوند؛ هتل پارکینگ اختصاصی رایگان هم دارد.

هتل گوانجو چین رامادا پلازا شانده

 

هتل کرون پلازا گوانجو | Crown Plaza

هتل بعدی لیست ما، هتل کرون  پلازا هیودو است. هتل کرون پلازا اولین هتل 5 ستاره بین المللی در هیودو است که در قلب منطقه فرودگاه بین المللی بایون گوانجو واقع شده است و با فرودگاه و منطقه تجاری هیودو و بزرگترین بازار جواهرات فقط 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل همچنین با مرکز شهر گوانجو و مرکز بین المللی نمایشگاهی پازویو بصورت سواره 40 دقیقه فاصله دارد. هتل کرون پلازا برای مهمانان خود سرویس رایگان رفت و برگشت بین فرودگاه و هتل و در دوره برپایی نمایشگاه از هتل به نمایشگاه ارائه می کند.

هتل گوانجو چین کرون پلازا

 

هتل فوشان امپرور گوانجو | Foshan Emperor

هتل فوشان امپرور یکی دیگر از هتل های معروف گوانجو است. هتل فوشان با اتومبیل 5 دقیقه با کوئینگ هیو گاردن فاصله دارد. هتل امپرور از امکاناتی نظیر مرکز تجاری، اتاقهای شیک، خشکشویی و لباسشویی، پذیرش 24 ساعته و پارکینگ اختصاصی رایگان برخوردار است.

هتل گوانجو چین فوشان امپرور

 

هتل شانده ماریوت گوانجو | Shunde Marriott

شانده ماریوت هشتیمن هتل از 10 هتل پرطرفدار گوانجو می باشد که از موقعیت مکانی خوبی هم برخوردار است. با اقامت در هتل شانده ماریوت بصورت سواره 13 دقیقه با جاذبه گردشگری کوئینگ هیو گاردن فاصله دارید. هتل شانده ماریوت از امکاناتی نظیر دسترسی به اینترنت، مرکز تجاری، سرویس اتومبیل و اتاقهای تمیز برخوردار است. هتل ماریوت با فضا و امکاناتی که دارد (مرکز کنفرانس و سالن های کنفرانس در فضایی به مساحت 1758 متر مربع) محل مناسبی برای برپایی کنفرانس و همایش است. هتل ماریوت شانده پارکینگ اختصاصی رایگان هم دارد.

هتل گوانجو چین شانده ماریوت

 

هتل ماریوت تیانهه گوانجو | Marriott Tianhe

هتل بعدی لیست ما، هتل ماریوت تیانهه می باشد. هتل تیانهه در قلب منطقه تجاری تیان هه از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. هتل به مترو وصل می شود و در مجاورت پرل ریور نیو سیتی واقع شده است. از این هتل می توانید تنها با 5 دقیقه پیاده روی به ایستگاه قطار شرق گوانجو و در مدت 15 دقیقه به مرکز بین المللی نمایشگاهی گوانجو برسید. هتل گوانجو ماریوت دقیقا در کنار مرکز خرید گرند ویو مال قرار گرفته است؛ در این مرکز خرید وسیع می توانید از بیش از 750 فروشگاه و رستوران دیدن نمایید. اتاق و سوئیت های هتل گوانجو ماریوت با مبلمان و تختخواب لاکچری، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت پر سرعت مجهز شده اند. در رستوران هتل به نام Man Ho می توانید بهترین غذاهای سنتی چینی را امتحان نمایید یا در سالن دنج و راحت لابی هتل، استراحت کنید.

هتل گوانجو چین ماریوت تیانهه

 

هتل اونکای گوانجو | Unkai

آخرین هتلی که معرفی می کنیم هتل اونکای است. با اقامت در هتل اونکای گوانجو با 10 دقیقه رانندگی به جاذبه توریستی بائیون مونتین (Baiyun Mountain) و دنیای آبی بیگ هیپو می رسید. این هتل 4 ستاره از امکاناتی شامل اتاقهای تمیز، خدمات خشکشویی/لباسشویی، پذیرش 24 ساعته و محل نگهداری چمدان و بار برخوردار است. هتل اونکای برای مهمانان خود پارکینگ رایگان اختصاصی فراهم کرده است.

هتل گوانجو چین اونکای

 

تور لحظه آخری چین

راهنمای سفر به چین

نمایشگاه های چین

 

توضیحات بیشتر
امکانات هتل



امکانات هتل
  
رستوران
  
آسانسور
  
گاو صندوق
  
رستوران فضای باز
  
پارکینگ
  
ترانسفر فرودگاهی
  
خشکشویی
  
فروشگاه
  
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  
سشوار
  
خدمات 24 ساعته در اتاق
  
کافی شاپ
  
کافی شاپ فضای باز
  
مینی بار رایگان
  
نگهداری بچه
  
سرویس رایگان رفت و آمد
  
ورود حیوانات
امکانات ورزشی و تفریحی
  
استخر سرباز
  
استخر سرپوشیده
  
سونا
  
جکوزی
  
پارک آبی
  
ماساژ
  
استخر ویژه کودکان
  
ورزش های آبی (غیر موتوری)
  
تنیس
  
بیلیارد
  
ساحل اختصاصی
  
ورزش های آبی (موتوری)
  
سالن بازی کودکان
  
تیم انیمیشن
  
باشگاه بدنسازی
  
طبیعت
خدمات اینترنت
  
اینترنت وای فای رایگان در لابی
  
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
  
اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل
اطلاعات هتل
تعداد اتاق
اتاق
هتل های مشابه




لیست همه هتل ها هتل ها

09309871159