شماره تماس 09309871159

تور کویر ابوزید آباد

آفرهای ویژه تور کویر ابوزید آباد
  عنوان تور
  تاریخ رفت
  نوع سفر
  قیمت
جدیدترین تور کویر ابوزید آباد
  عنوان تور
  تاریخ رفت
  نوع سفر
  قیمت
تور کویر ابوزید آباد

تور کویر ابوزید آباد کاشان 1401 شامل پکیج های مختلف تور کویر ابوزیدآباد شامل تور کویر ابوزید آباد پاییز 1401 و تور ابوزید آباد زمستان 1401 است که در پنجشنبه شب هر هفته بصورت منظم برگزار می گردد. سایت تور لحظه آخری بدلیل همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر و متخصص، ارائه دهنده بهترین قیمت تور یکروزه کویر ابوزید آباد می باشد.
 

تور کویر ابوزید آباد

اگر اهل سفرهای ایرانگردی و تورهای یکروزه و چندروزه باشید، حتما نام تور کویرگردی را زیاد شنیده اید. تور کویر ابوزید آباد یکی از معروف ترین تورها در بین تورهای کویر است که سالانه علاقه مندان زیادی را به سمت خود می کشد. کویر ابوزیدآباد در 6 ماهه دوم سال و خصوصا فصل زمستان، یکی از جذاب ترین گزینه ها برای سفر داخلی است و تجربه یکباره آن، شما را عاشق این مکان خواهد نمود.

 

کویر ابوزید آباد کجاست؟

کویر ابوزید آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل در استان اصفهان است. این کویر در دشت کویر ایران و در فاصله 30 کیلومتری جنوب شرقی کاشان واقع شده است. آب و هوای کویر ابوزیدآباد بواسطه قرار گرفتن در جنوب کوير بزرگ ایران، از نوع گرم و خشک است؛ این یعنی شب های سرد و روزهای گرم! تور کویر ابوزیدآباد در پاییز و زمستان بدلیل شرایط مناسب آب و هوایی بسیار پرطرفدار است.

رمل های شنی کویر ابوزید آباد

 

مدت زمان رسیدن به کویر ابوزید آباد از تهران

سفر به کویر ابوزیدآباد از تهران حدودا 4 الی 5 ساعت زمان می برد. ابتدا باید از تهران به قم رفت، از آنجا به کاشان و سپس به کویر ابوزید آباد.

 

برنامه سفر تور کویر ابوزید آباد

تور کویر ابوزید آباد معمولا یک تور 1.5 روزه است که علاوه بر دیدن رمل یا تپه های شنی کویر کم نظیر ابوزید آباد، بازدید از منطقه سیازگه و همینطور شهر زیر زمینی اویی یا نوش آباد را در بر می گیرد. اویی جزو یکی از با قدمت ترین و بزرگترین شهرهای زیرزمینی در ایران به حساب می آید و بواسطه معماری حیرت انگیزش، در جهان نیز معروف است. از اینرو تور ابوزید آباد و شهر زیزمینی اویی به نوعی با هم، عجین شده اند و همواره در کنار هم برگزار می گردند.

   شهر زیرزمینی اویی   شهر زیرزمینی نوش آباد

 

لوازم سفر به کویر ابوزید آباد

کفش مناسب پیاده روی، کوله پشتی کوچک و مجهز، لباس مناسب و راحت، قمقمه آب (پر شده)، لیوان شخصی، چراغ قوه، داروی مصرفی شخصی، کلاه و عینک آفتابی، فلاسک کوچک چای (پر شده)، لوازم استحمام، کارت شناسایی و ملحفه.

 

تور کویر ابوزید آباد 1401

سایت تور لحظه آخری با همکاری آژانس های مسافرتی که بصورت تخصصی و ویژه این تور را برگزار می کند، ارائه دهنده بهترین قیمت تور کویر ابوزید آباد همراه با خدمات عالی در پاییز و زمستان 1401 می باشد. شرایط برگزاری این تور بصورت زیر است:

- این تور در روزهای آخر هر هفته (پنجشنبه عصر تا جمعه شب) و به مدت 1.5 روز برگزار می شود.

- حرکت ساعت 16 پنجشنبه از تهران می باشد.

- برگشت ساعت 10 شب جمعه به تهران می باشد.

- خدمات تور شامل یک شب اقامت در اقامتگاه محلی، اتوبوس، 1 وعده صبحانه، 1 وعده ناهار، راهنمای مجرب، شب نشینی دور آتش می باشد.

- گشت ها شامل بازدید از منطقه سیازگه، شهر زیر زمینی اویی، شب نشینی و چای آتشی می باشد.

- سافاری در کویر ابوزید آباد و همینطور موتور سواری و شتر سواری با هزینه مسافر قابل ارائه است.

 

قیمت تور کویر ابوزید آباد

نرخ تور کویر ابوزید آباد بسته به اینکه کدام اقامتگاه برای اقامت انتخاب شود و تاریخ سفر چه زمانی باشد، متغیر است. معمولا آژانس های مسافرتی که بصورت تخصصی تورهای زمینی برگزار می کنند، ارائه دهنده بهترین قیمت تور کویر خواهند بود.
 

 

نکات ضروری و مهم سفر به کویر ابوزید آباد

- نحوه استقرار افراد در اتاق ها بستگي به تركيب نفرات تور و ظرفيت اتاقها دارد، آژانس تعهدي در قبال در اختيار قرار دادن اتاق اختصاصي براي افراد متاهل ندارد. همراه داشتن پتوي مسافرتي سبك كافيست.

- مسافرين محترم مي بايست حداقل 30 دقيقه قبل از حركت تور در محل حركت حضور داشته باشند.

سوالات متداول تورهای گردشگری
در صورت بروز مشکلات احتمالی در تور خریداری شده چه باید کرد ؟

09309871159