شماره تماس 09309871159

گرفتن وقت سفارت انگلیس در تهران | تعیین وقت سفارت + جواب ویزای انگلیس

برای اخذ ویزای انگلیس نیاز به گرفتن وقت سفارت انگلیس برای انگشت داری و تحویل مدارک است که کاری سخت و پیچیده است! با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر توضیح دهیم.

 

 

تعیین وقت سفارت انگلیس اولین گام برای اخذ ویزای انگلیس است. بدلیل پیچیده بودن روند گرفتن وقت سفارت، خیلی ها این کار را بر عهده شرکت های متخصص و معتبر واگذار می کنند. اینکه این وقت چگونه اخذ می شود و چه مدت طول می کشد در ادامه توضیح داده شده است.

 

وقت سفارت انگلیس در تهران

با توجه به اینکه در اواخر سال 94 بخش کنسولی سفارتخانه انگلیس در تهران مجددا کار خود را آغاز نمود، بنابراین دیگر نیاز نیست که متقاضیان ویزای انگلیس به کشورهای ثالث جهت اقدام به اخذ ویزا سفر نمایند. متقاضیان انواع ویزای انگلیس می توانند اقدام به گرفتن وقت سفارت انگلیس جهت انگشت نگاری در تهران کنند. بخش ویزای انگلیس در ایران فقط در تهران است و فعلا در سایر شهرهای کشور شعبه ای ندارد.

 

گرفتن وقت سفارت انگلیس در تهران

رزرو وقت سفارت انگلیس کار نسبتا سخت و پیچیده ای است و خیلی ها از پس آن بر نمی آیند چون ساعت ها باید پشت سیستم بنشینند و سایت ثبت درخواست وقت سفارت انگلیس، فقط چند روز در هفته باز می شود! مدت زمان اخذ وقت سفارت انگلیس بسته به شرایط مختلف، متغیر است و معمولا 3 تا 6 هفته طول مي کشد تا وقت سفارت گرفته شود.

 

جواب ویزای انگلیس

بعد از حضور در سفارت انگلیس و انجام انگشت نگاری و تحویل پرونده، بلافاصله بررسی پرونده آغاز می گردد و حدودا یک ماه طول می کشد تا جواب ویزای انگلیس بیاید.

 

سایت تور لحظه آخری از طریق آژانس مسافرتی همسفر ماه و ستاره انواع خدمات مرتبط در زمینه گرفتن وقت سفارت انگلیس در تهران، تکمیل فرم وقت سفارت انگلیس و ... را انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

اینجا بخوانید: هزینه ویزای انگلیس برای ایرانیان

 

09309871159