شماره تماس 09309871159

نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث دبی | 7 الی 10 بهمن 98 + قیمت تور

نمایشگاه عرب هلث یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در زمینه تجهیزات پزشکی در جهان می باشد که همه ساله در شهر دبی امارات و با حضور پرشور فعالان و متخصصان این حوزه برگزار می گردد. با ما همراه باشید تا به معرفی این نمایشگاه تخصصی و مهم بپردازیم.

 

 

 

نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث دبی

نمایشگاه عرب هلث (Arab Health) دبی بزرگترین نمایشگاه خاورمیانه و دومین نمایشگاه بزرگ جهان در زمینه محصولات و تجهیزات پزشکی می باشد. در واقع هیچ نمایشگاه مهم دیگری در این زمینه، همچون نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث دبی در جهان وجود ندارد که بتوان هم در آن آموخت، هم بازرگانان و فعالان را ملاقات کرد و هم به تجارت پرداخت. بازدید کنندگان از نمایشگاه عرب هلث دبی می توانند با پیشگامان این صنعت جهانی در سازمان های منطقه ای و بین المللی در طی بیش از چهار روز ملاقات کنند و از ارائه ی طیف گسترده ای از محصولات و خدمات به طور همزمان بهره ببرند. نمایشگاه عرب هلث دبی یکی از معتبرترین نمایشگاههای دبی محسوب می شود که هر ساله و در فصل زمستان در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می گردد.

 

نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث دبی 2020

نمایشگاه عرب هلث دبی امسال نیز مانند سال های قبل در حوزه محصولات و تجهیزات پزشکی و با حضور پرتعداد فعالان این حوزه از کشورهای مختلف دنیا، برگزار می گردد.

 

موضوعات نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث دبی 2020

محصولات نمایشگاه عرب هلث دبی عبارتند از: تجهیزات فنی پزشکی، الکتروپزشکی، فناوری آزمایشگاهی، تشخیص، ارتوپدی، ابزار پزشکی، لوازم جراحی، تجهیزات بیمارستانی، منسوجات، مهندسی ساختمان، ارتباطات رسانه ای، خدمات، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی، لوازم بیمارستان، مبلمان بیمارستان، مدیریت بیمارستان، خدمات و انتشارات پزشکی تامین کننده.

 

محل برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث دبی 2020

نمایشگاه عرب هلث دبی در مرکز تجارت جهانی دبی (Dubai World Trade Centre) برگزار می گردد.

 

تاریخ برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث دبی 2020

44 امین دوره نمایشگاه عرب هلث دبی در تاریخ 27 الی 30 ژانویه 2020 (7 الی 10 بهمن ماه سال 1398) برگزار می گردد.

 

قیمت تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث دبی 2020

قیمت تور نمایشگاه عرب هلث 98 با پرواز ماهان یا ایران ایر در بهترین ساعت پروازی (صبح رفت و شب برگشت) و به مدت 3 شب (قیمت پایه روی کمترین نرخ پروازی) را از طریق ما رزرو نمایید.

قیمت تور نمایشگاه عرب هلث دبی

 

خدمات اختصاصی نمایشگاه دبی

چنانچه به دنبال خدمات ویژه نمایشگاهی چه در زمینه رزرو تور و کارت نمایشگاه و چه در زمینه اجاره غرفه و موارد مرتبط با آن هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

*به شرکت ها و مجموعه هایی که بیش از 3 شرکت کننده در نمایشگاه دارند، امتیاز ویژه داده می شود*

اینجا ببینید: تقویم نمایشگاه های دبی

 

09309871159