شماره تماس 09309871159

بهترین سواحل سریلانکا را بیشتر بشناسید

سریلانکا کشوری با سواحل بکر و جذاب می باشد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد است. با لحظه آخری همراه باشید تا بهترین سواحل سریلانکا را به شما معرفی کنیم.

 

 

اگر از 10 نفر مختلف در سریلانکا بپرسید که ساحل مورد علاقه شان کجاست، احتمالا با 10 پاسخ متفاوت روبه رو خواهید شد! تنها چیزی که در آن همه هم عقیده اند این است که جزیره سریلانکا نوار ساحلی شنی فوق العاده ای دارد. در این مطلب، بهترین سواحل سریلانکا را به شما معرفی خواهیم کرد؛ از آنهایی که برای موج سواری بسیار ایده آل اند تا سواحل بکر و مخفی، پس با ما همراه باشید.

 

ساحل آن آواتونا بیچ سریلانکا

اولین ساحل جذاب سریلانکا، آن آواتونا بیچ می باشد که در نزدیکی شهر گاله (Gale) واقع شده و یکی از معروف ترین سواحل سریلانکا هم می باشد. ساحل آن آواتونا محبوبیت خود را مدیون شن های طلایی و خلیج یا پناهگاه کوچک ساحلی می باشد که آن را به مکانی عالی برای شنا تبدیل کرده است. این مکان، ساحل محبوب توریست ها و همچنین محلی هایی است که این محل را برای تفریح و نشاط شان در هنگام غروب و شب ها انتخاب کرده اند. این ساحل شنی برای گرفتن حمام آفتاب هم جای ایده آلی می باشد. در اینجا تخت های مخصوص گرفتن آفتاب را می توانید اجاره کنید یا میوه های عجیبی که شاید تا به حال ندیده اید را ببینید و بخرید؛ همینطور برای خوردن غذا و خرید کردن به رستوران های کوچک و بوتیک هایی بروید که در چند قدمی ساحل قرار گرفته اند.

 

ساحل بنتوتا سریلانکا

یکی دیگر از بهترین سواحل سریلانکا ساحل بنتوتا می باشد. از شهر کلمبو با دو ساعت رانندگی به سمت جنوب به بنتوتا می رسید که ساحل وسیع و طولانی شنی و یک شبه جزیره کوچک در دهانه بنتوتا ریور دارد. ساحل بنتوتا بهترین جا برای فرار از شلوغی شهر است. ساحل تقریبا خالی از سکنه و بی نهایت آرام بنتوتا برای کسانی که به دنبال آرامش اند، مکان ایده آلی می باشد. البته برای توریست های پر جنب و جوش هم در ساحل بنتوتا امکان انجام ورزش های آبی از قبیل اسنورکلینگ، کانو سواری، موج سواری، اسکی روی آب، جت اسکی، غواصی یا حتی سافاری رودخانه و رفتن به زیستگاه تمساح ها، فراهم می باشد.

 

ساحل ولیگاما سریلانکا

ساحل خوب بعدی در سریلانکا، ساحل وِلیگاما واقع در جزیره تاپروبانه می باشد که محلی ها به آن یاکینجه دیووا (یا جزیره شیطان) می گویند. در این خلیج شنی واقع در جنوب غربی، بین گاله و میریسا، چیزهای غیر عادی زیادی وجود دارد. یکی از این موارد غیر عادی راه رفتن ماهیگیران با چوب زیر بغل و روش منخصر بفرد آنها در انداختن تور ماهگیری به آب می باشد. ولیگاما به خاطر وجود خلیج کوچک اش جای بسیار عالی برای موج سواران تازه کار و مبتدی می باشد.

 

ساحل هیکادووا بیچ سریلانکا

هیکادووا بیچ یکی دیگر از سواحل محبوب در سریلانکا می باشد که به خاطر وجود درختان نخل در حاشیه آن از چشم انداز زیبایی برخوردار است. این ساحل همچنین به خاطر شن های نرم، موج های محکم و استقبال گرم در کافه ها و رستوران های ساحلی، ساحل شناخته شده و محبوب توریست ها می باشد. هیکادووا بهترین جا برای اسنورکلینگ با وجود تپه های مرجانی می باشد که فاصله بسیار کمی با ساحل دارند. در اینجا به خاطر وضوح و شفافیت آب براحتی می توانید ماهی های رنگارنگ و حتی لاک پشت های عظیم الجثه 300 ساله را ببینید. برای کسانی که به رفتن به جشن علاقه دارند، فستیوال هیکادووا بیچ در ماه جولای یا آگوست می تواند بهترین گزینه باشد.

 

ساحل آریوگم بی سریلانکا

یکی دیگر از سواحل خوب سریلانکا، آریوگِم بی می باشد. توریست ها اغلب به خاطر موج های عالی و پارتی های افسانه ای جمعه شب های آریوگِم بی به این ساحل می آیند. کافه های ساحلی به صورت کلبه، استودیوی یوگا و درختان نخل استوار از جمله چیزهایی هستند که در این ساحل فراوان به چشم می خورند. وقتی به این ترکیب، ساحل طولانی شنی را اضافه کنیم، در چنین جایی مطمئنا تعطیلاتی عالی را سپری خواهید کرد.

 

ساحل تانگالا بیچ سریلانکا

تانگالا بیچ از بهترین سواحل سریلانکا می باشد. در تانگالا بیچ تا جایی که چشم می بیند، ساحل شنی سفید و در حاشیه آن درختان نخل و دریای لاجوردی قرار گرفته اند و منظره زیبایی را بوجود آورده اند. ساحل تانگالا که در جنوب شرقی سریلانکا  واقع شده است، مکانی بسیار عالی برای تفریح و استراحت می باشد. در رستوران های کوچک و کلبه ای ساحلی تانگالا می توانید انواع غذاهای دریایی را امتحان کنید. ساحل تانگالا به خاطر جریان قوی امواج برای شنا کردن مناسب نیست اما یک خور یا خلیج کوچک ساحلی دارد که در آنجا می توانید تنی به آب بزنید.

 

ساحل نیلاولی سریلانکا

اگر به دنبال یک ساحل زیبا هستید که عملا به شما اختصاص داشته باشد، مطمئنا ساحل آرام نیلاولی بهترین گزینه می باشد. این ساحل طولانی شنی با دریای شفاف و شیشه ای احاطه شده است. موج هایی که به ساحل نیلاولی برخورد می کنند موج های ملایم و ارامی هستند که برای بازی کردن کودکان بسیار مناسب اند. ساحل نیلا همچنین یک ساحل بکر و دست نخورده بدون هیچ رستوران یا بار می باشد.

09309871159