شماره تماس 09309871159

چرا همه بعد سفر به بدروم ترکیه، عاشق این شهر می شوند؟

بدروم شهر ساحلی در ترکیه است که دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری متعدد است. لحظه آخری در این مطلب از دلایل سفر گردشگران به این شهر زیبا می گوید.

 

 

بدروم یک مقصد بهاره و تابستانه مهم در ترکیه است که هم جاذبه های توریستی و هم مکان های آرامش بخش زیادی دارد. در بدروم به احتمال خیلی زیاد علاوه بر گردشگران سایر کشورها، با مسافرانی از کشور ترکیه برخورد می کنید که برای لذت بردن از آفتاب، از شهر استانبول به اینجا آمده اند. از قلعه باستانی گرفته تا سواحل زیبا و چشم نواز و مکان های تفریحی متعدد، دلایل اصلی جذابیت این شهر ساحلی و پرطرفدار می باشد. با ما همراه باشید تا با دلایلی آشنا شوید که با وجود آنها اکثر توریست ها بلافاصله بعد سفر به بدروم، عاشق آن می شوند!

 

سواحل زیبا

بدروم از جمله شهرهای ترکیه می باشد که سواحل بسیار چشم نوازی دارد. بدروم شهری است که در آن به انواع سواحل، از سواحل بکر و طبیعی تا هتل های لوکس ساحلی مثل ماندارین اورینتال یا سوئیس هتل ریزورت دسترسی دارید؛ یا با کمی رانندگی به روستای ساحلی مازی می رسید که جای خلوتی برای شنا می باشد. کلوب های ساحلی که هر روز در آنها جشن هایی در کنار ساحل برپا می گردد و جاهای خصوصی تر مثل ساحل ماچاکیزی نیز از جاذبه های توریستی این شهر توریستی محسوب می شود.

 

غذاهای فوق العاده

دلیل دیگری که همه بدروم را دوست دارند، وجود غذاهای دریایی تازه و انواع مزه های تازه می باشد. در بدروم خیلی زود به این نتیجه می رسید که غذاهای این شهر واقعا خوشمزه اند؛ چون با بهترین مواد اولیه تهیه می شوند. بدروم رستوران خوب هم زیاد دارد که تعدادی از آنها با غذاها و روش آشپزی بی نظیرشان، همیشه عالی اند. در سفر به بدروم حتما در یکی از رستوران های عالی آن از جمله ممدوف در یالی کاواک، لیمون و اورفوز میز رزرو کنید.

 

هتل های لوکس و با امکانات بالا

وجود هتل های بوتیک لوکس از دیگر دلایل دوست داشتنی بودن بدروم می باشد. در بدروم علاوه بر هتل های لوکس، هتل های کوچکتری هم برای کسانی وجود دارد که دوست دارند از اقامتگاه های شلوغ ساحلی دور باشند. تعدادی از بهترین هتل های بوتیک کوچک شامل ماچاکیزی، مد این (Med-Inn) و کازا دل آرت از جمله جاهایی هستند که با اقامت در آنها می توانید در جایی آرام و ساکت با محیطی طبیعی و ساحلی خصوصی تر استراحت و تمدد اعصاب نمایید.

 

وجود مکان های تفریحی آرام و بدون سرو صدا

بدروم از شهرهای توریستی مهم ترکیه است که در آن می توانید توریست های فراوانی را در بازارهای خیابانی یا رستوران ها و فروشگاههای بی شمار آن پیدا کنید. با وجود این، دور شدن از شلوغی این شهر هم کار بسیار راحتی می باشد. با رزرو هتل در مناطقی از بدروم مانند ترک بوکو، گاماش لاک، مازی یا آکیالار می توانید از شلوغی و جمعیت دور شوید و بیشتر با مردم محلی برخورد داشته باشید.

 

غروب خورشید رمانتیک

غروب خورشید در بدروم به قدری زیباست که اکثر توریست ها و مسافران عاشق این منظره می شوند. بعد از سپری کردن یک روز در کنار ساحل و سپس تماشای پایین رفتن خورشید در دریا با آبی که مثل آیینه عمل می کند و طیف های کاملی از پایان یک روز زیبا را منعکس می کند، می تواند یکی از بی نظیرترین تجربه های شما در سفر به بدروم باشد. فرقی نمی کند که کجای این شهر زیبا هستید، غروب خورشید در بدروم همیشه زیبا و رمانتیک است، مخصوصا اگر بر حسب اتفاق روی میز خوبی در رستوران لیمون نشسته باشید و این منظره خیره کننده را تماشا کنید.

 

زیبایی خارج از فصل

یکی از بهترین چیزها درباره بدروم این است که این شهر در خارج از فصل های اوج مسافر مثلا در ماههای می، سپتامبر و اکتبر هم زیباست و هوا هم هنوز گرم است. به همین خاطر می توانید تعطیلات شگفت انگیزی را بدون شلوغی تجربه کنید و از هوای خوب و دریای فوق العاده زیبا لذت ببرید. بدروم بین ماه های ژوئن و آگوست (فصل تابستان) بیشترین مسافر را دارد.

 

اینجا بخوانید: راهنمای سفر به بدروم ترکیه

09309871159