شماره تماس 09309871159

بهترین رستوران های بدروم ترکیه را بیشتر بشناسید!

شهر ساحلی بدروم یا بودروم از پرطرفدارترین شهرهای توریسیتی ترکیه می باشد که خصوصا در فصل تابستان مسافران زیادی دارد. لحظه آخری در این مطلب لیستی از بهترین رستوران های بدروم را منتشر کرده است تا چنانچه از تور بدروم استفاده کردید و بدنبال رستورانی مناسب در آنجا بودید، بتوانید با خیال راحت یکی از این رستوران ها را انتخاب کنید.

 

 

هتل های بدروم (مانند آنتالیا و کوش آداسی)، عموما خدمات ALL و UALL (صبحانه+ناهار+شام) ارائه می دهند و مسافرانی که تور این شهرها را رزرو می کنند در طول مدت اقامتشان کمتر از رستوران های داخل شهر استفاده می کنند. اما گاها پیش می آید که به هر دلیلی مسافران مجبور می شوند و یا علاقه مند می شوند که از رستوران های داخل شهری هم استفاده کنند و غذاهای آنها را تست کنند؛ مخصوصا مواقعی که غذاهای هتلی که در آن اقامت دارند چندان با کیفیت نباشد و بخواهند حداقل برای یک وعده شام و یا ناهار هم که شده غذایی با کیفیت عالی بخورند! با ما همراه باشید تا با برترین رستوران های بودروم آشنا شوید.

 

رستوران لیمون بدروم | Limon Restaurant

رستوران لیمون بدون تردید یکی از زیباترین رستوران های بودروم می باشد که در باغ سرسبزی با میز و صندلی های کلاسیک و رو به منظره ای باشکوه از غروب خورشید قرار دارد. توصیه می کنیم قبل از صرف شام روی یکی از صندلی های بار رستوران (در زیر درختانی که لامپ هایی از آنها آویزان هستند) بنشینید و یک لیوان نوشیدنی بنوشید. از میان منوی ساده رستوران لیمون، مزه تازه همراه با کباب چیچگی دولماسی یکی از محبوب ترین ها می باشد. این رستوران همچنین برای صرف شام مکانی فوق العاده رمانتیک است.

 

 

رستوران اورفوز بدروم | Orfoz Restaurant

رستوران اورفوز یکی دیگر از رستورانهای برتر بدروم است که هدف آن سرو تمام چیزهایی است که از دریا صید می شوند. توصیه می کنیم حتما غذاهای عالی این رستوران با میزهای چوبی زیبا و دکورهای با تم دریایی را در سفرتان به بودروم امتحان کنید. از غذاهای خوشمزه ای که در اورفوز سرو می شوند می توان از ساردین ساشیمی، مار ماهی دودی، حلزون دریایی در سس شراب، صدف دریایی تازه با لیمو و صدف دوکپه ای تازه ی پخته شده، اسم برد که بسیار خوشمزه اند. در رستوران اورفوز همه چیز تازه و بی نهایت خوشمزه است؛ بنابراین برای رزو میز در این رستوران عالی به هیچ عنوان تردید نکنید.

 

 

رستوران مِمِدوف بدروم | Memedof Restaurant

شاید بتوان گفت در حال حاضر معروف ترین رستوران بودروم همین رستوران مِمِدوف می باشد که به خاطر سرو ماهی تازه و مزه ها دقیقا در کنار دریا، یک رستوران شناخته شده است. برای صرف غذا در ممدوف حتما باید از قبل میز رزرو کنید، مخصوصا اگر می خواهید روی میزهای تراس بنشینید که منظره مستقیمی به دریا دارند و بینظیرند! به محض ورود به رستوران ممدوف با دو تابلو مواجه می شوید که روی یکی، غذاهای روز و بر روی دیگری مزه های تازه روز نوشته شده است. توصیه می کنیم غذاهای کلاسیک رستوران ممدوف مثل شاکشوکا (بادمجان سرخ شده با سس ماست و سیر)، فاوا (دانه های له شده فاوا)، دنیز بوریوسزی (رازیانه) لاکردا (بونیتوی شور)، دلمه صدف و کالامارتاوا (کالاماری سرخ شده) و ماهی کبابی را حتما امتحان کنید. باربان (شاه ماهی قرمز) هم غذای مورد علاقه خیلی ها در رستوران ممدوف می باشد.

 

 

رستوران ماچاکیزی بدروم | Macakizi Restaurant

یکی دیگر از رستوران های خوب بودروم، رستوران زیباترین هتل بوتیک بودروم یعنی رستوارن هتل ماچاکیزی می باشد. رستوران این هتل زیبا که در میان گل ها و گیاهان طبیعی و حیوانات بومی قرار گرفته است، شب ها به یکی از اولین گزینه ها برای صرف شام در بودروم تبدیل می شود. از غذاهایی که در این رستوران سرو می شود می توان از جان دوری آب پز شده با برگ گردو و پورسلان خرد شده، گوشت بره سرخ شده با سس پستوی فتای خشک شده در زیر نور خورشید و سیب زمینی خرد شده، یا اسپاگتی سیر و روغن با فلفل خشک اسم برد که به صورت عالی سرو می شوند. توصیه می کنیم قبل یا بعد از صرف شام، حتما یک لیوان کوکتل در بار رستوران واقع در ساحل و چند قدمی آب بنوشید و از تماشای دریا لذت ببرید.

 

 

رستوران هوکانین یِری بدروم | Hoca’nın Yeri Restaurant

رستوران هوکانین یِری هم یکی دیگر از بهترین رستوران های بدروم می باشد. اگر می خواهید غذایی به غیر از غذاهای دریایی مثل مانتی (خمیر دست ساز پر شده با گوشت ادویه دار گرد شده که روی آن ماست، سیر و سس گوجه ریخته می شود) و چیگ بورک (خمیر سرخ شده باد کرده که داخل آن از گوشت یا پنیر پر شده) را امتحان کنید، رستوران هوکانین یری بهترین جا برای امتحان آنها در بودروم است. غذا در این رستوران همیشه به شکل عالی و خوشمزه ای سرو می شود. همچنین اگر به دنبال یک جای نسبتا ارزان برای صرف غذا هستید، این رستوران مکان مناسبی برای شماست. در هوکانین یری با وجود میز و صندلی هایی که دقیقا در کنار دریا چیده شده اند، بدون خوردن غذای دریایی هم می توانید در حین خوردن غذا از تماشای آبهای نیلگون دریا لذت ببرید.

 

 

بستنی فروشی پنگوئن بدروم | Penguen Ice Cream

طبق قانون آشپزی ترکی، بعد از خوردن هر وعده غذای دریایی حتما باید یک دسر یا غذای شیرین بخورید. پنگوئن یکی از بهترین گزینه ها برای خوردن انواع دسر و بستنی می باشد. بستنی مغز بادام شیرین شده (بال بادام) احتمالا یکی از بهترین دسرها بعد از خوردن غذای دریایی است. البته بستنی خامه ای چسبناک پر از مغز بادام ترد و شیرین رستوران پنگوئن هم طعم و مزه بی نظیری دارد؛ توصیه می کنیم این دسر را هم حتما امتحان کنید.

 

تور لحظه آخری بدروم

09309871159