شماره تماس 09309871159

بهترین و زیباترین سواحل یونان را بیشتر بشناسید!

سواحل یونان یکی از اصلی ترین دلایل جذب توریست و گردشگر به این کشور می باشد و طرفداران زیادی دارد. لحظه آخری در این مطلب لیستی از بهترین سواحل یونان را منتشر کرده است که پیشنهاد می کنیم خواندن آن را از دست ندهید؛ سواحلی با چشم اندازهای بینظیر و محیطی دست نخورده و بکر!

 

 

یونان کشوری بسیار دیدنی در اروپا با جاذبه های مختلف تاریخی و تفریحی است که هر ساله گردشگران زیادی از قاره اروپا و اقصی نقاط دنیا را به سمت خود می کشاند. یونان بیشترین ارز خارجی خود را از طریق صنعت گردشگری تامین می کند و سالانه نزدیک به 10 میلیون گردشگر و توریست از یونان دیدن می کنند. بدون شک یکی از دلایل اصلی توجه توریست ها و گردشگران خارجی به این کشور، سواحل دیدنی و جذاب آن می باشد. یونان سواحل متنوعی دارد که سواحل بکر و دور افتاده  تا سواحل شنی و سازمان یافته را شامل می شود. با ما همراه باشید تا در ادامه با جذابترین و زیباترین سواحل یونان آشنا شوید.

اینجا بخوانید: راهنمای سفر به یونان

ساحل سانتورینی یونان

 

ساحل اِگرِمنی یونان | Egremni Beach

در معرفی زیباترین سواحل یونان از ساحل اِگرِمنی شروع می کنیم؛ زیبایی خیره کننده جزیره لفکادا در دریای لونیان، آن را به یکی از مقاصد محبوب توریستی در یونان تبدیل کرده است. ساحل اگرمنی با چشم اندازهای کم نظیر و نوار ساحلی شنی تماشایی، یکی از برترین سواحل یونان است. اگرمنی یک ساحل با مناظر جذاب در کرانه جنوب غربی جزیره لفکادا است که در یک خلیج فوق العاده زیبا و صخره های ناهموار محصور شده است. از راه یک رشته پله با شیب زیاد می توانید به این بهشت کوچک برسید و در طول مسیر هم از آب های زلال و درخشان و مناظر زیبا تعداد زیادی عکس بگیرید.

ساحل اِگرِمنی یونان

 

ساحل ساراکینیکو یونان | Sarakiniko

ساحل زیبای بعدی ساحل ساراکینیکو می باشد که در جزیره میلوس واقع شده است. مطمئنا برای اولین بار زیبایی ساحل سارانیکو شما را تحت تاثیر قرار می دهد. این ساحل با  داشتن صخره های آهکی خیره کننده که در زیر نور ماه بسیار تماشایی است باعث  می شود قدری احساس ترس کنید! ساحل کوچک ساراکینیکو در میان آبهای نیلگون و فیروزه ای دریای اژه محصور شده و برای عاشقان آفتاب که تمایل دارند در یک ساحل سفید آفتاب بگیرند، بسیار ایده آل است. در ساحل ساراکینیکو می توانید از تماشای چشم اندازهای زیبا هم لذت ببرید.

ساحل ساراکینیکو یونان

 

ساحل سیموس یونان | Simos

سیموس یکی دیگر از سواحل برتر یونان است که در جای دوری در ساحل جنوبی جزیره کوچک پلوپونز واقع شده است. این ساحل زیبا هر ساله هزاران گردشگر و توریست را به سوی خود می کشاند. ساحل سیموس که خیلی به سواحل کارائیب شباهت دارد، بهشت کوچکی با شن های نرم و سفید و آب های شفاف و شیشه ای است. سیموس به دو قسمت مگالوس سیموس و میکروس سیموس تقسیم شده که هر دوی آنها رو به دریا می باشند.

ساحل سیموس یونان

 

ساحل آلیکس یونان | Alykes

ساحل آلیکس هم در خیلی از جاها به عنوان یکی از بهترین سواحل یونان شناخته می شود. در حالیکه شکی وجود ندارد که کل شبه جزیره "هاکی دیکی" (Halkidiki) مجموعه وسیعی از سواحل فوق العاده را شامل می شود، ولی ساحل آلیکس ساحل منحصر بفردی واقع در جزیره کوچک آمولیانی (Ammouliani) می باشد. این ساحل خیره کننده ماه شکل با آبهای آبی فیروزه ای و فضای سبز در دو طرف اش به نوعی با زیبایی محصور شده است! می توانید قبل از آبتنی روی شن های داغ سفید کمی قدم بزنید که کار بسیار لذت بخشی است؛ خصوصا در غروب ها.

ساحل آلیکس یونان

 

ساحل سیشل یونان | Seychelles

ساحل زیبای بعدی ساحل  سیشلواقع در جزیره ایکاریا است. ایکاریا جزیره فوق العاده ای است که احساس فوق العاده و بی نظیری را با دیدن آن تجربه می کنید. ساحل  سیشلدر یک خلیج کوچک مخفی واقع شده که با صخره هایی دیدنی محصور شده است. با دیدن ساحل سیشل بلافاصله به این نتیجه می رسید که نام جزیره شگفت انگیز واقعا برازنده آن است! دسترسی به این ساحل باشکوه سنگریزه ای فقط از طریق راه باریکی که از جاده اصلی منحرف می شود، میسر می باشد که اتفاقا خیلی هم جذاب و خاص است. در طول مسیر رسیدن به ساحل هم می توانید از تماشای مناظر بکر و زیبای این ساحل بی نهایت مورد توجه لذت ببرید.

ساحل سیشل یونان

 

ساحل ووتومی یونان | Voutoumi

ووتومی از دیگر سواحل زیبای یونان است که در جزیره کوچک آنتیپاکسوس قرار دارد. وقتی به به این جزیره می رسید، احساس می کنید که وارد یک بهشت استوایی شده اید. از ویژگی بارز این جزیره داشتن فضای سبز انبوه در اطرافش، آبهای زلال آبی و شن های سفید جذاب می باشد. در ساحل زیبای ووتومی می توانید اوقات خود را با بازی کردن در آب، آفتاب گرفتن یا گشت و گذار در خلیج های کوچک نزدیک آن سپری کنید. ساحل ووتومی در یونان یکی از جاهاییست که حتما باید آن را ببینید.

ساحل ووتومی یونان

 

ساحل میرتوس یونان | Myrtos

میرتوس یکی دیگر از سواحل دیدنی یونان است که ساحل محبوب یونانی ها و توریست ها می باشد. ساحل میتروس در کفالونیا واقع شده است و ساحلی باشکوه و حیرت انگیز است که با کمی پیاده روی و پایین آمدن از صخره ها در قسمت غربی جزیره و در شمال آرگوستولی به آن می رسید. ساحل میتوس که محل برخورد آبهای زلال و شفاف است، ساحلی معروف و جالب توجه در بسیاری از مجله های گردشگری دنیا می باشد. یکی از کارهای پرطرفدار و البته جذاب در این ساحل، عکاسی در حین نزدیک شدن به ساحل و در طول مسیر می باشد. صحنه های که در این مسیر می بینید واقعا نفس گیراند و گاها غیرقابل باور!

ساحل میرتوس یونان

 

ساحل واتاکی یونان | Valtaki

ساحل بعدی که با آن آشنا می شوید ساحل واتاکی است. واتاکی ساحلی باریک و طویل واقع در مانی پلوپونز می باشد که با یک کشتی شکسته در وسط آن عکسی پرطرفدار تر در معرفی سواحل یونان است. این ساحل زیبا همیشه از توریست ها استقبال می کند و البته گردشگران هم به آنجا علاقه مندند. ساحل واتاکی علیرغم اینکه ساحل سازمان یافته ای نیست، امکاناتی در نزدیکی آن وجود دارد که آن را با وجود کم عمق بودن و زلالی آب به ساحلی ایده آل برای همه حتی کودکان تبدیل کرده است. ساحل واتاکی که اغلب به خاطر همسایه کناری اش به آن "ساحل سلنیتسیا" هم می گویند، واقعا ارزش دیدن دارد؛ چون علاوه بر لذت بردن از ساحل می توانید در جزیره مانی هم تفریح کنید و عکاسی لذت بخشی را آنجا تجربه کنید.

ساحل واتاکی یونان

 

ساحل ناواجیو یونان | Navagio

ناواجیو ساحل زیبای بعدی می باشد که در جزیره زاکینتوس واقع شده است. ناواجیو که به آن ساحل کشتی شکسته یا Shipwreck Beach هم می گویند، ساحل بسیار شناخته شده ای در یونان است. ناواجیو به خاطر وجود مناظر باشکوه، آب های آبی و کشتی شکسته ای که در ساحل پهلو گرفته به شدت مورد تحسین همه واقع می شود. دسترسی به ساحل ناواجیو چون توسط صخره های عظیمی محصور شده است، فقط با قایق امکان پذیر است. قایق ها معمولا هر روز مسافران و توریست ها را از آجیوس نیکولائوس در ساحل شمال شرقی جزیره به ناواجیو می آورند. تورهای زیادی هم برای این منطقه ارائه می شود. توجه داشته باشید که چون متقاضی برای رفتن به ساحل ناواجیو خیلی زیاد است، سعی کنید در فصل رکود مسافر به این ساحل سفر کنید تا تجربه لذت بخش تری داشته باشید. همچنین می توانید برای تماشای ساحل از بالای صخره هم اقدام کنید که البته در روزهای شلوغ امکان آن وجود دارد.

ساحل ناواجیو یونان

 

ساحل پوری یونان | Pori

آخرین ساحل زیبای یونان که در این لیست با آن آشنا می شوید ساحل پوری ماست. اهالی و توریست ها اکثرا به جزایر محبوب و شناخته شده ی سانتورینی و میکونوس برای گرفتن آفتاب و شنا هجوم می آورند، بنابراین اگر به سواحل خلوت تر علاقه دارید می توانید به سمت مجمع الجزایر کوفونیسا در سیکلادس بروید که بین آمورگوس و ناکسوس واقع شده است. برای رسیدن به ساحل پوری مستقیما به بهشت کوچک کوفونیسی بروید چون ساحل در آنجا قرار گرفته است. ساحل پوری ساحلی با شن های طلایی و آبهای زلال و شفاف و مجموعه ای از غارهای دریایی در نزدیکی آن می باشد. ساحل پوری برای عکاسی هم بسیار مناسب و ایده آل است.

ساحل پوری یونان

 

 

09309871159