شماره تماس 09309871159

بهترین تم پارک های کوالالامپور مالزی را بیشتر بشناسید

تم پارک ها و پارک های آبی کوالالامپور جزو پر طرفدارترین و محبوبترین اماکن تفریحی مالزی به شمار می روند که روزانه توریست های زیادی از آنها استفاده می کنند. لحظه آخری در این مطلب برترین تم پارک های کوالالامپور را معرفی کرده است؛ پس با ما همراه باشید.

 

 

تم‌ پارک (Theme Park) شهربازی ای است که بر اساس تم (موضوع) یک یا چند داستان یا حتی فیلم ساخته می شود و فرق اصلی تم پارک ها با پارک های تفریحی معمولی اینستکه پارک های تفریحی تنها دارای مجموعه‌ ای از راید (اسلاید)ها و بازی‌ های مشخص هستند اما تم پارک ها با طراحی پیچیده و جذابی که دارند، بازدید کنندگانش را وارد دنیای خیالی داستان یا فیلم می کنند و این قضیه بسیار جذاب است.

پارک آبی کوالالامپور مالزی

تم پارک های کوالالامپور جای  ایده آلی برای ماجراجویی و سرگرمی با اعضای خانواده هستند. در این تم پارک ها کودکان در سنین مختلف می توانند سوار ترن های هوایی مهیج شوند یا بازی های چالش برانگیز را امتحان کنند. بسیاری از این تم پارک ها همچنین اقامتگاههای با کیفیت، مراکز خرید بزرگ و گزینه های متنوعی برای خوردن غذا دارند؛ به همین خاطر به مکان راحتی برای گذراندن تعطیلات و لذت بردن در کوالالامپور به حساب می آیند. در تم پارک های کوالالامپور نه تنها می توانید انواع مختلفی از سواری های زمینی و آبی را پیدا کنید بلکه تعداد زیادی فعالیت و بازی هم  برای لذت بردن در آنها وجود دارد. از جمله این فعالیت ها می توان به اجرای نمایش های موزیکال و غذا دادن به حیوانات اشاره کرد. بدون شک در هر یک از این تم پارک ها اوقات فراموش نشدنی همراه با ماجراجویی و تفریح را در کنار خانواده تجربه خواهید کرد. با ما همراه باشید تا در ادامه با معروفترین و بهترین تم پارک های کوالالامپور مالزی آشنا شوید.

 

تم پارک سان وی لاگون کوالالامپور مالزی

اولین تم پارکی که قصد معرفی آن را داریم تم پارک سان وی لاگون (Sunway Lagoon) است. سان وی لاگون در پتالنگ جایا، در حدود 15 کیلومتری جنوب غربی مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است. در سان وی لاگون با وجود انواع مختلفی از سواری های آبی و تعداد زیادی از فعالیت و ورزش مخصوص خشکی، به روش های مختلف، روز مفرحی را تجربه خواهید کرد. از سرسره های آبی که می چرخند و پیچ و تاب می خورند گرفته تا یک استخر موج، کشتی دزدان دریایی با چرخش 360 درجه و خیلی از موارد دیگر باعث شده است که این مکان به یکی از پرطرفدارترین تم پارکهای مالزی تبدیل شود. سان وی لاگون از طریق یک گذرگاه کاملا سرپوشیده به هتل سان وی پیرامید، وصل می شود. تم پارک سان وی مجموعا از پنج قسمت به نام های پارک آبی (واتر پارک)، اسکریم پارک، امیوزمنت پارک، اکستریم پارک و وایلد لایف پارک، تشکیل شده است.

اطلاعات بیشتر: پارک آبی سان وی لاگون

تم پارک سان وی لاگون کوالالامپور

 

تم پارک برجایا تایمز اسکوآر کوالالامپور مالزی

برجایا تایمز اسکوآر (Berjaya Times Square)، تم پارک محبوب بعدی کوالالامپور است که عنوان بزرگترین تم پارک سرپوشیده مالزی را در اختیار دارد. برجایا تایمز در طبقه پنجم مرکز خریدی به همین نام واقع شده است. این پارک 35300 متر مربعی به دو قسمت تقسیم می شود: گلکسی استیشن که به بزرگسالان اختصاص دارد و فانتزی گاردن که مخصوص کودکان ساخته شده است. یکی از جاذبه های منحصر بفرد تم پارک برجایا تایمز، ترن هوایی آن به نام سوپر سونیک اودیسه است که 800 متر طول دارد.

تم پارک برجایا تایمز اسکوآر کوالالامپور

 

تم پارک دیستریکرت 21 کوالالامپور مالزی

تم پارک دیستریکت 21 (District 21)، یکی دیگر از تم پارک های محبوب و سرگم کننده کوالالامپور است که در مرکز خرید IOI سیتی مال در منطقه پاتراجایا واقع شده است. دیستریکت 21 برای تمامی سنین چیزی برای عرضه دارد تا در این مکان مهیج با انجام تفریحات مختلف و چالش برانگیز از روزشان نهایت لذت را ببرند. تم پارک دیستریکت 21 در مساحتی به اندازه 6500 متر مربع با دکوری به شکلی خاص و با تیرهای فلزی، دیوارهای فولادی و نقاشی های رنگارنگ و همینطور طناب ها و زنجیرهای معلق و سکوهای زیادی دکور شده است. در تم پارک دیستریکت 21 همچنین یک دیوار سنگ نوری LED و سرسره هایی با سرعت خیلی زیاد، ترامپولین و تفریحات سخت هوایی وجود دارد. مجموعا در دیستریکت 21 کوالالامپور حدود 11 جاذبه با میزان دشواری متفاوت را می توانید تجربه کنید.

تم پارک دیستریکرت 21 کوالالامپور مالزی

 

تم پارک آی سیتی شاه آلام کوالالامپور مالزی

آی سیتی شاه آلام (i-City Shah Alam)، تم پارک بعدی کوالالامپور است که عمده محبوبیت خود را به خاطر نورهای رنگارنگ لامپ های LED که شب ها روشن می شوند و مننظره بسیار زیبایی بوجود می آورند و همینطور سواری ها و موزه منحصر بفرد خود دارد. تم پارک آی سیتی شاه آلام که به آن شهر نورهای دیجیتال هم می گویند یک تم پارک حدود 30 هکتری خیره کننده می باشد که می توانید با یک ساعت رانندگی از مرکز شهر کوالالامپور به آن دسترسی داشته باشید. در اینجا می توانید انواع بسیار متنوعی از فعالیت های مهیج نظیر پارک آبی بزرگ، موزه 3D و بزرگترین اسنو پارک مالزی را تجربه کنید. با غروب خورشید در آی سیتی جنگلی از درختان مصنوعی افرا و کاج و صنوبر همراه با حیوانات بزرگ پلاستیکی مثل طاووس ها، فلامینگو و زرافه با میلیون ها لامپ LED روشن می شوند و منظره خیره کننده ای را به نمایش می گذارند.

تم پارک آی سیتی شاه آلام کوالالامپور مالزی

 

تم پارک وِت ورلد کوالالامپور مالزی

تم پارک مهیج بعدی پارک آبی وت ورلد (Wet World) می باشد که در آن می توانید تعداد بسیار زیادی از سواری های آبی هیجان انگیز را همراه با اعضای خانواده امتحان کنید. این تم پارک همچنین مکان ایده آلی برای روزهای گرم و آفتابی کوالالامپور است تا در آنجا کمی خنک شوید. وت ورلد در تعطیلات آخر هفته هم مکان تفریحی محبوب محلی های کوالالامپور است. این تم پارک که با تم جنگل های استوایی ساخته شده است با سرسره ها و آبشارهای زیبا، سنگ های منحصر بفرد و درختان بلند که سایه فراوانی ایجاد می کنند، طراحی شده است. در معرفی بعضی از جاذبه های آبی این تم پارک می توان از چالش پیرات (Pirate Challenge)، کیدی تایفون لاگون، پیرات کووه، مثلث برمودا و جزیره گنج نام برد که همگی مناسب کودکان و بزرگسالان هستند.

تم پارک وت ورلد کوالالامپور مالزی

 

تم پارک قرن بیستم فاکس ورلد کوالالامپور مالزی

آخرین تم پارکی که معرفی می کنیم، تم پارک قرن بیستم فاکس ورلد (20th Century Fox World) می باشد که قرار است تا پایان 2018 افتتاح گردد. این پارک یکی از هیجان انگیزترین تم پارک های مالزی می باشد که قرار است جایگزین تم پارک Genting Highland Outdoor شود. پیش بینی می شود در این تم پارک، 25 سواری و جاذبه مهیج الهام گرفته از فیلم های هالیوودی، مثل سیاره میمونها، یک شب در موزه، تایتانیک و عصر یخبدان قرار داده شود. این تم پارک همچنین به کازینو، تئاتر و مرکز خرید اسکای اونیو مال، وصل می شود که در این مکان ها هم می توانید انواع مختلفی از بوتیک های لباس و رستوران را پیدا کنید. این تم پارک در پاهانگ واقع شده که با ماشین حدود دو ساعت با کوالالامپور فاصله دارد.

تم پارک قرن بیستم فاکس ورلد کوالالامپور مالزی

 

تور لحظه آخری مالزی

راهنمای سفر به مالزی

جاذبه های گردشگری و دیدنی مالزی

 

09309871159