شماره تماس 09309871159

10 تا از بهترین مراکز خرید سنگاپور را بیشتر بشناسید!

سنگاپور کشوری مدرن با گزینه های متعدد برای خرید است؛ مراکز خریدی که عمدتا لوکس و شیک هستند و دارای تنوع بسیار بالایی در خدمات ارائه شده می باشند. لحظه آخری در این مطلب 10 تا برترین مراکز خرید سنگاپور را معرفی کرده است؛ پس با ما همراه باشید.

 

 

مراکز خرید در سنگاپور بسیار متنوع و البته متعدد است؛ تنوع مراکز خرید در این جزیره کوچک به قدری زیاد است که تعدادی از توریست ها تنها قصدشان از سفر به سنگاپور خرید کردن است. بطور کلی در سنگاپور سرانه مال (mall) یا مرکز خرید مدرن خیلی بیشتر از جاهای دیگر آسیا است و این کشور با مراکز خرید مدرنش شناخته می شود.

ماکز خرید سنگاپور

مرکز تجاری و خرید در سنگاپور خیابان اُرچارد (Orchard Road) می باشد که اکثر مراکز خرید برتر سنگاپور مثل ایون ارچارد و اِنجی آن سیتی (که هر دو از مراکز خرید مورد علاقه توریست ها و مردم محلی هستند)، در این خیابان واقع شده شده اند. مراکز خرید در سنگاپور بسیار متنوع بوده و گشت و گذار در هر یک از آنها مثلا لیتل ایندیا یا مرکز خرید 24 ساعته مصطفی سنتر مطمئنا به تجربه ای جذاب و به یاد ماندنی برای همه تبدیل خواهد شد. مرکز خرید ویوو سیتی (VivoCity) در نزدیکی سنتوزا هم یکی از مراکز خرید بزرگ سنگاپور با معماری بسیار جالب می باشد که به قدری بزرگ است که کل هفته را می توانید به خرید در آن بگذرانید، شام بخورید و سرگرمی ها و امکانات متنوع آن را امتحان نمایید! همه اینها و خیلی از مراکز دیگر را می توانید در لیست ما پیدا کنید؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

 

مرکز خرید ایون ارچارد سنگاپور | ION Orchard

اولین مرکز خرید در لیست ما مرکز خرید ایون ارچارد است. ایون ارچارد، مرکز خریدی با معماری شگفت انگیز است و شبیه برج های زمان آینده در انتهای خیابان ارچارد واقع شده است. این مرکز خرید مورد علاقه طرفداران مد و فشن و لوکس پسندان است. این مجتمع خرید پر زرق و برق و مسحور کننده از شیشه، سنگ مرمر و فولاد که به صورت بسیار هنرمندانه ای ساخته شده حتی دارای توالت های مخصوص مشتریان پولدار و سلبریتی ها می باشد. در این مرکز خرید همچنین سرویس های ویژه شامل نگهبان، مستخدم و آشپز مخصوص برای سلبریتی ها هم وجود دارد.

مرکز خرید ایون ارچارد سنگاپور

 

مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور | Vivo City

مرکز خرید بعدی در لیست ما ویوو سیتی است. سنگاپور به خاطر داشتن تعدادی از بهترین مراکز خرید آسیا در همه جای دنیا شناخته شده است. بدون شک در آسیا مرکز خریدی بزرگ تر و پر نورتر از ویوو سیتی که در هاربور فرونت (HarbourFront) که تفریح و خرید را با هم بتوانید داشته باشید واقع شده است، وجود ندارد. مرکز خرید ویوو سیتی همچنین محل قرار گرفتن بزرگ ترین سینمای سنگاپور، بزرگترین اسباب بازی فروشی و آمفی تئاتر، استخر و 4 فود کورت است. همچنین به این مرکز خرید مگا مال می گویند که به حق شایسته این مرکز خرید عظیم با امکانات فوق العاده است. عاشقان خرید در ویوو سیتی احساس می کنند وارد یک بهشت خرده فروشی شده اند. این مگا مال پر از برندهای مطرح و لوکس می باشد که تمام مایحتاج روزمره را می توانید در آن پیدا کنید؛ از آرمانی تا گپ و ساعت های ساخت سوئیس و خیلی از برندهای مطرح دنیا همه را می توانید در اینجا پیدا کنید!

مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

 

مرکز خرید پاراگون سنگاپور | Paragon Shopping Centre

مرکز خرید پاراگون یکی دیگر از مراکز خرید معروف سنگاپور است که چندین بار جایزه بهترین مرکز خرید سنگاپور را به خود اختصاص داده است. پاراگون برای افراد لوکس پسند و علاقه مند به آخرین مد روز با وجود برندهای مطرح دنیا، جایی بسیار عالی برای خرید است. مرکز خرید پاراگون از 6 طبقه شامل فروشگاههای مد و فشن، غذاخوری، دپارتمان طراحان لباس و بوتیک های ورزشی از قبیل جیمی چو، موجی و نایکی تشکیل شده است. والدین برای کودکان خود هم می توانند در پاراگون از بین تعداد بسیار زیادی از برندهای مطرح لباس کودک مثل آرمانی کیدز، پتیت باتیو و گس کیدز، بهترین ها را انتخاب نمایند.

مرکز خرید پاراگون سنگاپور

 

مرکز خرید نایت بریج سنگاپور | Knightsbridge Mall

مرکز خرید بعدی در لیست ما، نایت بریج مال است که در قسمتی از هتل گرند پارک ارچارد واقع شده است. نایت بریج با  طراحی بسیار مدرنی ساخته شده است به طوریکه به خرده فروشی ها این اجازه را می دهد تا فضا را با وجود دو نمای بیرونی و دسترسی مستقیم به خیابان کاملا به دلخواه خود دکور کنند. فروشگاههای این مرکز خرید 4 طبقه، فقط به مد و فشن و جواهرات اختصاص داده شده اند. برای خوردن غذا بعد از خرید در نایت بریج می توانید به هتل 5 ستاره کنار آن بروید که مثل مرکز خرید، نمای بیرونی شیشه ای شیک و خیره کننده ای دارد.

مرکز خرید نایت بریج سنگاپور

 

مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور | Mustafa Center

مرکز خرید 24 ساعته مصطفی سنتر پنجمین مرکز خرید در لیست برگزیده بهترین مرکز خریدهای سنگاپور است. در مصطفی سنتر که 24 ساعته باز است، می توانید در یک بازار منحصر بفرد تجربه بی نظیری از خرید را داشته باشید. محصولات طراحان مطرح در مصطفی سنتر، فراوان پیدا می شود. قیمت ها هم در اینجا از قیمت پارچه تا ساعت و وسایل الکترونیکی مناسب و ارزان است. مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور در واقع از دو فروشگاه طبقاتی تشکیل شده که به هم وصل شده اند.

مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

 

مرکز خرید ماندارین گالری سنگاپور | Mandarin Gallery

مرکز خرید بعدی، ماندارین گالری است که قبلا به "مریتوس ماندارین شاپینگ آرکاده" معروف بود. مرکز خرید درخشان و پر زرق و برق ماندارین گالری بهترین کارهای طراحان مطرح بین المللی و فروشگاههای خرده فروشی شخصی را به خیابان اُرچارد آورده است. مرکز خرید ماندارین که در مجاورت هتل معتبر ماندارین ارچارد واقع شده است بیشتر به لباس های مارک از برندهایی مثل مارک جاکوب و جاست کاوالی و اجناس درجه یک اختصاص دارد.

مرکز خرید ماندارین گالری سنگاپور

 

مرکز خرید بوگیس جانکشن سنگاپور | Bugis Junction

بوگیس جانکشن مرکز خرید منتخب بعدی یکی از شلوغ ترین مراکز خرید در سنگاپور است. بوگیس جانکشن که بخشی از آن فروشگاه طبقاتی سرپوشیده و بخشی دیگر بازار فضای باز است، فضای مدرنی دارد که هم قسمت سر پوشیده و هم بازار فضای باز آن در امتداد خیابان واقع شده است. مرکز خرید بوگیس جانکشن همچنین از مزیت دسترسی به ایستگاه MRT (مترو هوایی) خیابان بوگیس برخوردار می باشد و فقط چند قدم با مرکز سنگاپور فاصله دارد. ویژگی برجسته این مرکز خرید، سقف شیشه ای عظیم آن که سرپناه زیبایی را بوجود آورده و همینطور مغازه های زیبای ساخته شده به سبک مغازه های دوره مستعمره ای و گاری های دوره گردهاست.

مرکز خرید بوگیس جانکشن سنگاپور

 

مرکز خرید اِنجی آن سیتی سنگاپور | Ngee Ann City

اِنجی آن سیتی یک مرکز خرید معتبر و شناخته شده در خیابان اُرچارد سنگاپور است که برندهای مطرح، کتابفروشی، لوازم بهداشتی آرایشی و رستوران را در خود جای داده است. مرکز خرید انجی آن سیتی که از قرن گذشته افتتاح شده به مکان مورد علاقه عاشقان خرید تبدیل شده است. این مرکز خرید همچنین یک بخش هنر و خلاقیت و فروشگاه طبقاتی تاکاشیمایا در هفت طبقه دارد که برای خرید جای ایده آلی است. از برند های مطرح این مرکز خرید می توان به کارتیر، هوگو باس، دیور و گوچی اشاره کرد.

مرکز خرید اِنجی آن سیتی سنگاپور

 

مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور | Suntec City

مرکز خرید منتخب بعدی در لیست ما سانتک سیتی است که یک مجتمع بزرگ شامل یک مرکز خرید، یک نمایشگاه و مرکز کنفرانس است و همینطور برجی که دفاتر و ادارات در آن قرار گرفته اند. در مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور، فروشگاههای سرسبد تعدادشان به خاطر شکل کلی مجموعه کم است و شامل هایپرمارکت Carrefour و Harvy Norman مختص لوازم الکترونیکی می شود. این مرکز خرید، سالن تئاتر و و نمایشگاه هم دارد که تقریبا همیشه به تجهیزات مسابقات ورزشی نامتعارف اختصاص دارند.

مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور

 

مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور | Far East Plaza

آخرین مرکز خرید برگزیده در لیست ما، مرکز خرید فار ایست پلازا است که در خیابان ارچارد واقع شده است و یکی از قدیمی ترین مکان های خرید در سنگاپور است. فار ایست پلازا معمولا پاتوق جوان هایی است که به دنبال خرید اجناس ارزان و مناسب از طراحان ناشناخته هستند. در حدود 800 فروشگاه خرده فروشی در 6 طبقه این مرکز خرید وجود دارد. در طبقات مرکز خرید فار ایست پلازا اغلب اوقات با دانشجویان جوان و توریست هایی مواجه می شوید که به دنبال پیدا کردن چیزهای متفاوت هستند. توریست ها معمولا به خاطر خرید اجناسی مثل دوربین و CD که به خاطر تخفیف خوردن از قیمت مناسبی برخوردارند به فار ایست پلازا می آیند. در اینجا فروشگاههایی که به مد و فشن اختصاص داده شده اند را هم می توانید پیدا کنید.

مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور

 

تور لحظه آخری سنگاپور

راهنمای سفر به سنگاپور

جاذبه های گردشگری و دیدنی سنگاپور

 

09309871159