شماره تماس 09309871159

بهترین رستوران های دبی که در آنها می توانید غذاهای بین المللی بخورید!

دبی دارای رستوران های متعددی است که در سراسر این شهر پراکنده شده اند. لحظه آخری در این مطلب فهرستی از برترین رستوران های دبی که غذاهای بین المللی (با فرهنگ های مختلف از سراسر جهان) سرو می کنند را معرفی کرده است؛ پس با ما همراه باشید.

 

 

بهترین رستوران های دبی از نظر سرو غذاهای بین المللی یکی از موارد مهمی است که گردشگران و حتی ساکنان دبی بدنبال آن هستند؛ چراکه دبی شهری کاملا توریستی از سراسر دنیا است. شاید بهترین تعریفی که از دبی می توان داشت این است که در این شهر-از خرید جواهرات بدون مالیات در پادشاهی امارات و بلندترین ساختمان دنیا گرفته تا بزرگترین مرکز خرید و بزرگترین مرکز اسکی داخل سالن دنیا و بزرگترین جزایر مصنوعی - همه چیز در حد عالی است و چیز نصف و نیمه ای وجود ندارد. در مورد آشپزی و رستورانداری هم همینطور است. صحنه آشپزی در امارات با جذب تعدادی از آشپزهای درجه یک دنیا و افتتاح رستوران های درجه یک خصوصا در سال های اخیر بسیار شکوفا شده است. دقیقا مثل افق دبی، رستوران های آن هم همیشه در حال تغییراند. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با رستوران های خوب دبی بیشتر آشنا کنیم.

بهترین رستورانهای دبی

 

رستوران آرمانی/آمال دبی | Armani/Amal Restaurant

آرمانی اولین رستوران بیم المللی دبی است که در لیست ما معرفی شده است. در آرمانی نکته حائز اهمیت در مورد غذاهای این رستوران، آشپزی به شیوه سنتی هندی با استفاده از مواد اولیه تازه و معطر است. سر آشپز رستوران آرمانی بهترین شیوه های اشپزی هندی را با تجربیات مدرن در هم ادغام کرده تا به یک دستور پخت جدید دست یابد. آرمانی در برج خلیفه و به عنوان بخشی از هتل آرمانی واقع شده است. فضای داخلی رستوران با غذاهایی که سرو می شود بسیار هماهنگ است. آرمانی دبی را همه به عنوان رستورانی می شناسند که در آن می توان طعم واقعی غذاهای هندی را در جایی با دکور داخلی به یاد ماندنی احساس کرد. سرآشپز رستوران، غذاهایی را سرو می کند که در تهیه آنها از روش آشپزی معمول هندی استفاده شده است. از خوراک های  منطقه ای رستوران آرمانی می توان از گوشت  ترد ساق گوسفند کاری دار که به روش طبخ حیدرآبادی پخته می شود و همینطور یک خوراک ترکیبی از گوشت، ادویه و سبزیجات که دقیقا به روش سنتی پخته می شود، اسم برد که هر دو بسیار لذیذ و خوشمزه اند. هتل آرمانی یکی از بهترین رستوران های هندی در دبی است.

رستوران آرمانی دبی

 

رستوران بلو جِید دبی | Blue Jade Restaurant

رستوران بعدی در لیست ما رستوران مدرن آسیایی بلو جِید است که در تابستان سال 2013 افتتاح شد. رستوران بلو جید روز به  روز جایگاه خود را در صحنه رستوران داری دبی قوی تر ساخته تا جاییکه از سوی برخی مراجع معتبر، عنوان "بهترین رستوران جدید دبی "را در اولین سال افتتاح خود کسب نمود. ویژگی بارز این رستوران، تجلیل از سبک آشپزی منطقه ای در خاور دور بواسطه پخت و پز کلاسیک آسیایی با رنگ و لعاب امروزی می باشد. سرآشپز تاوان سر آشپز رستوران بلو که اهل ویتنام است، منوی متنوعی با الهام از سرزمین مادری خود و همینطور روش آشپزی کشورهای اطراف آن برای رستوران طراحی کرده است. تاوان علاوه بر طبخ غذاهای ژاپنی و تایلندی، از دستور آشپزی خانوادگی خود هم تاثیر زیادی گرفته است که شامل طبخ ماهی خاردار لذیذ زنجبیلی پیچیده در برگ نیلوفر آبی  است، به روشی که مادربزرگش طبخ می کرد! توصیه می کنیم دیگر غذاهای محبوب رستوران بلو جیده مثل کوفته برنجی های ویتنامی، انواع مختلفی از سوشی های ژاپنی و همینطور خرچنگ با فلفل سیاه سنگاپوری را حتما امتحان کنید. این رستوران همچنین میزبان کلاس های ماهانه آشپزی می باشد که به شرکت کنندگان در کلاس رموز آشپزی آسیایی را آموزش می دهد.

رستوران بلو جِید دبی

 

رستوران ایندگو بای وینیت دبی | Indego By Vineet Restaurant

ایندیگو بای وینیت یکی دیگر از رستوران های موجود در لیست ما است که از آن به عنوان بهترین رستوران هندی دبی یاد می کنند. ادعای بهترین رستوران هندی شاید با درنظر گرفتن اینکه در اغلب رستوران های  امارات غذاهای هندی سرو می شود، کمی اغراق آمیز باشد اما به هر حال بعد از برنده شدن جایزه تایم اوت (Timeout) تحت عنوان بهترین رستوران هندی و همینطور تیم آشپزی آن به رهبری آشپز دارای نشان میشلین، "وینت بهاتیا" به نظر می رسد رستوران ایندیگو واقعا ارزش داشتن این عنوان را دارد. ایندیگو به خاطر ترکیبی از ادویه جات سنتی و تکنیک های مردن آشپزی یک رستوران توصیه شده است. منوی ارائه شده توسط سرآشپز وینیت، ترکیب هیجان انگیزی از بافت ها و طعم ها است که به شکلی زیبا سرو می شود. یک آیتم محبوب در میان خوراک های متنوع رستوران ایندیگو "لابستر (خرچنگ) پری پری" است که به سبک گوان- پرتغالی با فلفل تند پری پری و پوره سیر و زنجبیل، پخته می شود. غذا در ایندیگو بای وینیت همراه با انواع نوشیدنی ها و سوپ هایی با طعم مختلف و در پایان هم آلاسکای ریحان زعفرانی برای آخرین وعده سرو می شود.

 رستوران ایندگو بای وینیت دبی

 

رستوران لاپتیت مایسون دبی | La Petite Maison Restaurant

لاپتیت میسون یکی دیگر از رستوران های بین المللی دبی است که غذاهای آن به شیوه آشپزی جنوا-نیس طبخ می شود. محل پیدایش این شیوه آشپزی نیس فرانسه می باشد؛ سبکی که در آن تکنیک های آشپزی فرانسوی مدیترانه ای با تاثیر از آشپزی ایتالیایی، با هم ترکیب شده اند تا غذاهای سالمی عرضه شود. در این نوع آشپزی استارتر شامل زیتون پرورده (شامل زیتون، روغن زیتون و کبر یا کور) است. بعد منو کامل تر می شود و معجونی از طعم ها را در بر می گیرد: از استیک آبدار کارپاچیو بوف همراه با یک دسر سبک گرفته تا مارچوبه فراوان گرم با سس ریس. از سبزیجات محلی منطقه شامل کدو سبز، لیمو ترش، گوجه فرنگی و فلفل ها به شکل خلاقانه ای در طبخ غذاهای دریایی و گوشت هایی که در منطقه وجود دارد، استفاده می شود. رستوران لاپتیت یکی از رستوران های معروف دبی است که در طبخ غذاهای آن از مواد اولیه و ترکیبات با کیفیت، همراه با آداب و رسوم روستایی منطقه ای که این نوع آشپزی از آنجا رواج یافته، استفاده می گردد.

 رستوران لاپتیت مایسون دبی

 

رستوران اوسیانو دبی | Ossiano Restaurant

اوسیانو برنده جایزه بهترین رستوران غذاهای دریایی در سال 2013 و 2014 از سوی تایم اوت دبی (Timeout Dubai) و احاطه شده توسط آکواریوم عظیم Ambassador Lagoon  یکی از رستوران های بین المللی دبی استد. دکور و تزئینات رستوران اوسیانو کاملا هماهنگ با موفقیت های آن است. اوسیانو رستورانی است که در آن غذاهای دریایی به بهترین شکل طبخ و سرو می شود. بنابراین صرف شام درحالیکه دور تا دور شما را 65 هزار موجود آبزی احاطه کرده اند، یک تجربه جالب در نوع خود می باشد. طعم و مزه غذاهای اوسیانو هم بسیار عالی می باشد. خوراک هایی که در اینجا سرو می شوند از خوراک های روزانه مدیترانه ای تا اسکاچ و سالمون لوچ فاین با خیار، شوید و گوجه ای که به آرامی کباب شده است، همه را شامل می شود. بنابراین صرف غذا در رستورانی مثل اوسیانو که در دنیا نظیر ندارد چه برسد به خاورمیانه، یک تجربه منحصر بفرد خواهد بود.

رستوران اوسیانو دبی

 

رستوران پیرچیک دبی | Pierchic Restaurant

رستوران بعدی رستوران منحصر بفرد پیرچیک است. موقعیت مکانی پیرچیک به گونه ای است که آن را از سایر رستوران های دریایی دبی متمایز ساخته است. پیرچیک در انتهای یک اسکله چوبی واقع شده که دور تا دور آن چیزی غیر از خلیج فارس قرار ندارد و مکانی ایده آل و مناسب برای ساخت رستورانی دریا می باشد. در پیرچیک با مناظری شگفت انگیز از شهر دبی در یک طرف و اقیانوس وسیع در طرف دیگر مواجه می شوید؛ تجربه خوردن شام در چنین جایی یکی از آرامش بخش ترین تجربیات در شهر دبی می باشد و برای صرف یک شام عاشقانه نیز مکانی ایده آل است. از غذاهای رستوران پیرچک که به شدت خوردن آنها توصیه می گردد می توان از ماهی هالیبوت، سالمون، اسکالوپ پوسته زیرفون دریایی و میگو اسم برد. البته باید گفت که غذاهای رستوران پیرچک با وجود داشتن قیمت هایی مثل 900 درهم شاید فقط برای موقعیت های خاص مناسب  باشند.

 رستوران پیرچیک دبی

 

رستوران کیوبارا دبی | Qbara Restaurant

کیوبارا رستورانی است که غذاهای آن ترکیبی از خوراک های معروف عربی با رنگ و لعاب مدرن است. کیوبارا رستورانی است که به تازگی به جمع رستوران های بین المللی دبی اضافه شده است. تاثیر و بازتاب دکور بی نهایت مدرن و شیک آن در غذاهایی که سرو می شود هم قابل مشاهده است. البته غذاهایی که در کیوبارا سرو می شود بیشتر غذاهای سنتی مغرب، شرق مدیترانه و خاورمیانه است. ساختمان وسیع کیوبارا شامل رستوران، سالن و باری واقع در وسط می باشد که به شکل زیبایی با پنل های چوبی کنده کاری شده با دست، دکور شده است. غذایی که از منوی کیوبارا توصیه می کنیم حتما امتحان کنید، استیک گوشت است که به سبک مصری طبخ می شود.

رستوران کیوبارا دبی

 

رستوران ایپیک ایزی دبی | Speakeasy Restaurant

اسپیک ایزی هم یکی دیگر از رستوران های خوب دبی است که کافه ای هم به این اسم دارد. در طراحی دکور اسپیک ایزی از تحریم اجناس آمریکایی در اواسط قرن بیستم الهام گرفته شده است. در رستوران و کافه اسپیک ایزی انواع متنوعی از کوکتل ها، برگرها، گریل ها و حتی سیگار برگ سرو می شود. اسپیک ایزی مطمئنا با وجود این چیزها مکانی سرگرم کننده و نشاط آور برای همه می باشد. اسپیک ایزی همچنین عنوان بهترینNew Pub  را در سال 2013 از سوی دبی تایم اوت بدست آورد. بار اسپیک ایزی تم نایت، نایت آکوستیک و گرامافون سکه ای کلاسیک هم ارائه می کند. غذاهایی که در اسپیک ایزی سرو می شود از غذاهای آمریکایی الهام گرفته اند. به شدت توصیه می شود که برگر و ماما استروک اسپیک ایزی را امتحان نمایید.

 رستوران ایپیک ایزی دبی

 

رستوران یوآن دبی | Yuan Restaurant

یوآن یک رستوران چینی مدرن و زیبا می باشد که یکی دیگر از رستوران های برتر بین المللی دبی است. در یوآن غذاها با الهام از آشپزی بسیار اصیل سنتی چین سرو می شود. در اینجا غذاهای مدرن با دستور پخت کلاسیک ترکیب شده و نتیجه ای که بدست آمده، یوان را به یکی از بهترین رستوران ها در جزیره نخل مصنوعی دبی تبدیل کرده است. در طبخ خوراک های رستوران یوآن از روش آشپزی زی چوآن و کانتون الهام گرفته شده است تا یک غذای خوشمزه و پر رنگ و لعاب سرو شود. رستوران یک قسمت خصوصی برای صرف غذا هم دارد که به سبک حیاط های شرقی طراحی شده است. رستوران یوآن صبح های جمعه همه را به نوشیدن چای به رسم چینی ها و خوردن دیم سام دعوت می کند. در یوان همچنین انواع مختلفی از نودل ها و خوراک هایی که با برنج تهیه می شوند، سالادها و دسرهای سنتی چین همراه با چای های باکیفیت بسیار عالی سرو می شود. بعد از ظهرها هم در کافه لاته انواع متنوعی از کوکتل های چای را می توانید سفارش دهید.

 رستوران یوآن دبی

 

رستوران زوما دبی | Zuma Restaurant

زوما آخرین رستوران در لیست رستورانهای بین الملی دبی است که یک رستوران بازسازی شده واقع در نزدیکی بلندترین ساختمان دنیا، برج خلیفه می باشد. زوما دارنده عنوان یکی از بهترین رستوران های دنیا از سوی "سان پلگرینو" را نیز دارا می باشد. در زوما برای طبخ غذاها از سبک آشپزی سنتی ژاپن به نام ایزاکایا استفاده می شود. دقیقا مانند سرو غذا در آداب و رسوم ژاپنی، غذاها در زوما یکی بعد از دیگری روی میز گذاشته می شوند و حتما با یک بار رفتن به زوما به این نتیجه می رسید که غذا خوردن به این سبک هنوز هم لذت بخش است. در زوما غذایی تند با عطر و طعم زیاد همراه با سروی زیبا را تجربه می کنید یعنی دقیقا همان چیزی که در آشپزی ژاپنی برای سرو غذاهایی مثل ساشیمی، سوشی و روباتا روی آن تاکید شده است. توصیه می کنیم حتما در صورت رفتن به رستوران ژاپنی زوما، سوشی گوشت گاو با خاویار را امتحان کنید.

رستوران زوما دبی

 

اطلاعات گردشگری دبی

تور لحظه آخری دبی

نمایشگاه های دبی

 

09309871159