شماره تماس 09309871159

دبی اسکوئر؛ بزرگترین مرکز خرید بعدی دبی (اطلاعات+عکس)

دبی بعد از رونمایی از بزرگترین مرکز خرید دنیا یعنی دبی مال؛ قرار است به زودی مرکز خرید بزرگ دیگری به نام دبی اسکوئر را افتتاح کند که تقریبا دو برابر دبی مال است! لحظه آخری در این مطلب این مرکز خرید جدید دبی را معرفی کرده است.

 

 

دبی اسکوئر (Dubai Square) قرار است یک مرکز خرید بزرگ ترکیبی باشد که بهترین برندهای سرتاسر دنیا را در خوی جای داده است. هدف از افتتاح دبی اسکوئر در بنایی بیش از سه سطح، پشت سر گذاشتن استانداردها با اضافه کردن یک مرکز عظیم تکنولوژیک است که بسیاری از جنبه های آن برای اولین بار است که در خاورمیانه به نمایش در می آید. در این مقاله قصد داریم تمام اطلاعاتی که تاکنون درباره ساخت پروژه عظیم دبی اسکوئر بدست آمده است را با شما به اشتراک بگذاریم؛ پس با ما همراه باشید.

 

دبی اسکوئر با الهام از معماری سراسر دنیا ساخته می شود

سازندگان و طراحان دبی اسکوئر آن را با الهام از آکسفورد استریت لندن، پیازا دلا ریپابلیکا در فلورانس، پلازا مایر در مادرید، چمپز الیسیز پاریس، بورلی هیلز لس آنجلس، گینزای ژاپن و خیلی از جاهای دیگر دنیا ساخته اند. در دبی اسکوئر قرار است مساحتی به اندازه 750 هزار متر مربع که دو برابر دبی مال است فقط به خرده فروشی ها اختصاص داده شود!

مرکز دبی اسکوئر

طراحان این مرکز خرید همچنین از تکنولوژی های پیشرفته در ارائه  لوازم جانبی و پوشاک با طرح های چاپی سه بعدی فروشی، موزه های مد، آینه های دو سویه در اتاق پرو و توصیه های خصوصی به مشتریان برای انتخاب بهتر لباس با استفاده از هوش مصنوعی، بهره فراوان برده اند. این مکان، اتاق های پرو VIP هم دارد. دبی اسکوئر بزرگترین مرکز خرید دبی در آینده است.

 

دبی اسکوئر قصد دارد بهترین های آنلاین را به مرکز خرید بیاورد

فضای داخلی و بیرونی دبی اسکوئر در مجموع 2.6 میلیون متر مربع خواهد بود که شامل فضای پذیرایی نیز می باشد. دولت امارات پیش بینی می کند دبی اسکوئر تا سال 2021 برای دبی 43.8 میلیارد دلار (160 میلیون درهم) در بخش پوشاک و خرده فروشی برای دبی درآمد زایی خواهد داشت. با وجود این مرکز خرید عظیم در واقع دبی تا سال 2020 سالانه 20 میلیون توریست خواهد داشت!

مرکز خرید دبی اسکوئر

در حرکتی به نام خرده فروشی اُمنی چنل (omnichannel)، فروشگاه ها نقش ویترین را برای خرید محصولاتی ایفا می کنند که مشتری آنها را از قبل روی دسکتاب یا اپلیکیشن های تلفن همراه خود انتخاب کرده است. مهمانان و توریست ها در دبی اسکوئر همچنین می توانند با اپلیکیشن های اسکن بارکد، درگاههای پرداخت تلفن همراه، تکنولوژی شناسایی با فرکانس رادیویی و سرویس های کلیک و انتخاب، بصورت آنلاین سفارش دهند و بعدا برای گرفتن اقلام انتخاب شده خود اقدام نمایند.

 

تکنولوژی در دبی اسکوئر چیزی فراتر از تصورات ما و در واقع فراتر از این دنیا می باشد

دبی اسکوئر مسلما با وجود فروشگاه هایی با نورگیرهای سقفی سنسوردار، سقف های شیشه ای و استفاده متعادل از تکنولوژی LED و المنت های دو سویه و 700 هزار مترمربع پارک و فضای سبز یا فضای بازی که قرار است به آن اضافه شود، چیزی فراتر از تصورات ما و فراتر از این دنیا خواهد بود.

 

تفریحات و سرگرمی ها در دبی اسکوئر بسیار گسترده و وسیع هستند

طبقه هم کف دبی اسکوئر با خیابان های مختلف و راهروهای متعدد، فضای وسیعی برای برپایی رویدادهای بزرگ خواهد بود. بنابراین لازم نیست برای شرکت در یکی از بزرگترین فستیوال های شهر و تماشای رویدادهای شاخص، بلیط تهیه کنید. مهمانان دبی اسکوئر همچنین می توانند در اینجا شاهد برپایی نمایشگاههای مختلف، صحنه تئاتری با پروژکشن سه بعدی، به علاوه تکنولوژی نور و صدای تئاتری مناسب برای اجرای رویدادهای مهم افراد معروف (سلبریتی ها)، دنسرها و آکروبات باز ها باشند.

مثل مال ها یا مراکز خرید دیگر منطقه خاورمیانه، دبی اسکوئر هم دارای سوپرمارکت، Cineplex و آیس ادونچر پارک و ایستگاه حمل و نقل متروی دبی خواهد بود. با وجود همه اینها، این مکان با وجود پارک آبی و سالن های ورزشی، قرار است به یک مرکز خرید بهتر در مقایسه با سایرین تبدیل شود.

 

دبی اسکوار قرار است یک حوزه هنری باشد

دبی اسکوئر علاوه بر میزبانی اجرای استعدادهای برتر دنیا، قرار است محلی برای نمایش مجسمه های هنری به سبک گیاکومِتی و مجسمه های کوچک سفالی باشد. این مکان علاوه بر تئاتر، ادبیات، نقاشی، موسیقی و عکاسی که علاقه مندان و طرفداران این حوزه های هنری را به سوی خود می کشاند، قرار است نام هایی مثل مارک کوئین، جانت اچلمان و امانوئل موریوکس را در خود جای دهد.

مرکز خرید دبی اسکوار

 

بزرگترین محله چینی های خاورمیانه قرار است در دبی اسکوئر باشد

 با وجود 200 هزار نفر شهروند چینی در امارات متحده عربی و هزاران چینی دیگری که سالانه از این کشور دیدن می کنند، دبی اسکوئر قرار است فضای بزرگی را به فرهنگ و آداب رسوم این کشور تحت عنوان مکانی به نام محله چینی ها اختصاص دهد که بزرگترین محله چینی های خاورمیانه خواهد بود.

محله چینی در مرکز خرید دبی اسکوئر

 

دبی اسکوئر مرکز خریدی خواهد شد که بیزینس های بزرگ را به سمت خود جذب می کند

در دبی اسکوئر باید شاهد چیزی بیشتر از یک مرکز خرید معمولی باشیم. مثلا باید انتظار داشت که در اینجا تعداد زیادی از فعالان در صنعت چاپ سه بعدی، هوش مصنوعی، اتومبیل، کامپیوتر و تکنولوژی های بادوام در کنار هم دیده شوند. بنابراین بهتر است بدانید دبی اسکوئر قرار است میزبان تمام بیزینس های نوظهور سراسر دنیا باشد.

 

دبی اسکوئر به دبی کریک تاور وصل خواهد شد

دبی اسکوئر که تنها 10 دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد، قرار است به بلندترین ساختمان بعدی دنیا (دبی کریک تاور) وصل شود، سازه ای که بلندی آن دارنده رکورد بلندترین ساختمان کنونی دنیا یعنی برج خلیفه  را پشت سر می گذارد. مطمئنا توریست ها دیدن بلندترین ساختمان بعدی دنیا با ارتفاع 928 متر که 100 متر از برج خلیفه بلندتر است را از دست نخواهند داد. نکته مهم و حائز اهمیت در دبی اسکوئر این است که این مرکز خرید از طریق زیرزمینی گسترش یافته، به درختان نخل و موارد زیر آب دسترسی دارد. این پلازا به شکل ساعت بوده و طول آن به اندازه 10 برابر استخرهای شنای مسابقات المپیک است!

محوطه و اطراف دبی کریک هاربور شامل یک مسجد نمادین جدید، یک محله مسکونی جدید با قابلیت سکونت بیش از 200 هزار نفر، کریک مارینا (شامل باشگاه قایق سواری) و مدارس و بیمارستان می باشد. همچنین قرار است برای سکونت توریست ها و مسافران 24 هتل در مجموع با 5800 اتاق ساخته شود.

 

مرکز خرید دبی مال

تور لحظه آخری دبی

نمایشگاه های دبی

09309871159