شماره تماس 09309871159

محبوب ترین مراکز خرید استانبول را بیشتر بشناسید

استانبول شهری ایده آل برای علاقه مندان به خرید است! لحظه آخری در این مطلب تعدادی از پرطرفدارترین و محبوب ترین مراکز خرید استانبول را معرفی کرده است؛ با ما همراه باشید.

 

 

وقتی صحبت از خرید می شود، مطمئنا یکی از اولین جاهایی که به ذهن اکثر ما می رسد، استانبول است. این در اولویت بودن به خاطر وجود تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید در این شهر بسیار محبوب ترکیه می باشد. درواقع استانبول بهشت علاقه مندان به خرید است. در این کلان شهر دیدنی و بهشت خرید از فروشگاههای آنتیک و بوتیک های شیک گرفته تا مراکز خرید (شاپینگ مال ها) گزینه های فراوانی برای خرید وجود دارد. نکته دیگری که در مورد مراکز خرید استانبول وجود دارد اینستکه دسترسی به آنها براحتی و با استفاده از اتوبوس، مترو یا تاکسی امکان پذیر می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با محبوب ترین و شناخته شده ترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید.

 

 مرکز خرید فوروم استانبول | Forum

مرکز خرید فوروم استانبول اولین مرکز خرید محبوب استانبول و همچنین بزرگترین مرکز خرید (شاپینگ مال) اروپا می باشد که در سال 2009 افتتاح شده است. مرکز خرید فوروم، اولین آکواریوم بزرگ ترکیه به نام Turkuazoo را هم در خود جای داده است.

آدرس مرکز خرید فوروم استانبول: کوکاتپ ماهالشی، پاشا کادشی، بایرام پاشا

مرکز خرید فوروم استانبول

 

مرکز خرید ایستینه پارک استانبول | Istinye Park

مرکز خرید ایستینیه پارک دومین مرکز خرید پرطرفدار و مطرح در استانبول است که در محله ایستینیه در منطقه سارلیِر (SarIyer) واقع شده است. ایستینیه پارک بعد از افتتاح توانست به مفهوم خرید در استانبول ابعاد تازه ای اضافه کند.

آدرس مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول: خیابان ایستینیه بایری، شماره 73، سارلیِر

مرکز خرید ایستینه پارک استانبول

 

مرکز خرید سیتیز استانبول | City's

سیتیز سومین مرکز خرید محبوب استانبول است که در مرکز مد استانبول، نیشان تاشی واقع شده است. در مرکز خرید سیتیز، گزینه های متعددی از لایف استایل به نمایش گذاشته شده است و بسیار جذاب و متنوع است.

آدرس مرکز خرید سیتیز استانبول: منطقه تِسویکیه، خیابان تِسویکیه، شماره 162، نیسانتاسی

مرکز خرید سیتیز استانبول

 

مرکز خرید کانیون استانبول | Kanyon

کانیون یکی دیگر از مراکز پرطرفدار برای خرید در استانبول است که در منطقه تجاری لِوِنت (Levent) واقع شده است. مرکز خرید کانیون، 160 فروشگاه را در خود جای داده است که در بین آنها می توانید گلچینی از بهترین برندهای ترکیه و دنیا، رستوران هایی با غذاهای عالی، کافه ها، باشگاه ورزشی و باشگاه تناسب اندام و سالن نمایش فیلم (سینما) را پیدا کنید.

آدرس مرکز خرید کانیون استانبول: خیابان بویوکدِر، شماره 185

مرکز خرید کانیون استانبول

 

مرکز خرید مرمره فوروم استانبول | Marmara Forum

مرمره فوروم پنجمین و آخرین مرکز خرید محبوب ترکیه است که قصد معرفی آن را داریم. مرمره فوروم در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد بطوریکه از هر نقطه استانبول براحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. این مرکز خرید زیبا همچنین در آینده قرار است به واسطه نوآوری هایی که ارائه می کند و رویدادهایی که در زمینه مد و فشن برپا می کند،  به مرکز خرید عظیم بعدی استانبول تبدیل شود.

آدرس مرکز خرید مرمره فوروم استانبول: منطقه عثمانیه، بلوار کوبانسِسم کوسویولو، شماره 3، باکیرکوی

مرکز خرید مرمره فوروم استانبول

 

البته در استانبول مراکز خرید متعدد و متنوعی وجود دارند که از بین آنها علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، مراکز خریدی همچون مرکز خرید جواهیر، مرکز خرید زورلو، مرکز خرید اولیویوم، مرکز خرید نیشان تاشی، مرکز خرید آک مرکز و .... نیز معروف و پرطرفدار هستند.

 

اطلاعات گردشگری ترکیه

تور لحظه آخری استانبول

 

09309871159