شماره تماس 09309871159

بهترین مکان ها برای تفریحات شبانه در استانبول

استانبول شهری پر زرق و برق با جاذبه های گردشگری متعدد است که علاوه بر روز، در شب نیز بسیار دیدنی است! لحظه آخری در این مطلب تعدادی از مکان های جذاب برای تفریحات شبانه در استانبول را معرفی کرده است.

 

 

وقتی صحبت از تفریحات شبانه استانبول به میان می آید، شاید اولین جایی که به ذهن همه می رسد، تکسیم باشد. تکسیم علیرغم اینکه قلب تفریحات شبانه در استانبول است ولی نواحی دیگر شهر هم با رشد و شکوفایی مداوم سعی در جذب جمعیت مشتاق بیشتری برای تفریحات آخر شب دارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی گزینه های مختلف برای تفریحات شبانه در استانبول بپردازیم که از کافه های شلوغ  تا مکان هایی آرام تر و رمانتیک تر را شامل می شود؛ پس تا انتهای اسن مطلب با ما همراه باشید.

 

منطقه کامکاپی استانبول | Kumkapı

محله کامکاپی واقع در ساحل دریای مرمره یکی از اولین جاها در استانبول برای داشتن یک تفریح مفرح شبانه می باشد. در کامکاپی با وجود کافه و کلاب های متعدد که در آنها نوشیدنی های مختلف سرو می شود می توانید از گوش دادن به موسیقی زنده با اجرای نوازنده های دوره گرد هم لذت ببرید. با سپری کردن یک شب در کامکاپی با فرهنگ تاریخی بیشتر آشنا می شوید که عمیقا با ماهیت شهر در ارتباط است. در معرفی یکی از بهترین رستوران ها ی کامکاپی می توان از کور آگوپ (Kör Agop) اسم برد که از سال 1938 مشغول کار است. اگر به جاهای شلوغ علاقه ای ندارید توصیه می کنیم به جای  کامکاپی گزینه دیگری را انتخاب کنید چون کامکاپی از محله های سرزنده و پر جنب و جوش و پر سر و صدای استانبول می باشد که همیشه شب ها از آن صدای بلند موسیقی به گوش می رسد خیابان ها پر از جمعیت است و میز و صندلی های کافه ها و بارها اغلب در حاشیه خیابان چیده شده اند.

منطقه کامکاپی استانبول

 

منطقه آرناوُتکوی استانبول | Arnavutköy

آرناوتکوی مورد بعدی برای داشتن یک تفریح شبانه منحصر بفرد در استانبول است. بعد از افول (کم رونق شدن) تکسیم، محله آرناوتکوی به یکی از محبوب ترین جاها برای تفریحات شبانه در استانبول تبدیل شد. آرناوتکوی محله ای  لوکس و اعیان نشین واقع در تنگه بسفر است که به خاطر عمارت های دوره عثمانی و رستوران های ماهی فراوان در کنار دریا، از محله های معروف و شناخته شده استانبول است. در آرناوتکوی آخر هفته ها می توانید گزینه های متعددی از بارها و کلوپ های شبانه مملو از جمعیت که اکثرشان را جوان ها تشکیل می دهند را برای یک شب پر از تفریح و خوشگذرانی انتخاب کنید. تعدادی از بهترین کلوپ های آرناوتکوی شامل اکساندرا، لوزیا و ANY می باشد که از ویژگی های آنها داشتن دی جی (DJ)، کوکتل های خوشمزه و تعداد زیادی جمعیت در حال تفریح است.

 

منطقه بومونتیادا استانبول | Bomontiada

گزینه دیگر برای داشتن یک شب منحصر بفرد در استانبول بومونتیادا است. بومونتیادا قبلا یک کارخانه تولید نوشیدنی به نام بومونتی بوده که پس از بازسازی های بسیار زیاد به یکی از بهترین مکان های تفریحی محله شیشانی تبدیل شد. ویژگی بارز بومونتیادا این است که همه چیز را یکجا دارد از رستوران و بار گرفته تا سالن هایی که در آنها کنسرت زنده اجرا می شود. پیشنهاد می کنیم در بومونتیادا شب را با خوردن شام در کلیمانجارو شروع کنید و بعد از آن در بار کمی نوشیدنی بنوشید و در آخر از تماشای اجرای زنده و عالی در سالن کنسرت معروف بابیلون (Babylon) لذت ببرید.

منطقه بومونتیادا استانبول

 

منطقه کادیف سوداک استانبول | Kadife Sokak

کادیف سوکاک یکی دیگر از جاهای منحصر بفرد برای تفریحات شبانه در استانبول است. جالب است بدانید که توریست ها کمتر به گشت و گذار در قسمت آسیایی استانبول می پردازند چون در محله کادیکوی واقع در طرف آسیایی یکی از بدنام ترین خیابان های پر از بار و کلوپ استانبول به نام کادیف قرار گرفته است. کادیف سوکاک ( ولوت استریت یا خیابان ولوت) آخر هفته ها همیشه مملو از جمعیت و پر از افرادی می باشد که در حال رفتن به طرف بار یا خارج شدن از آن یا در حال خوردن اسنک آخر شب خود در یکی از بوفه های (فست فودهای زنجیره ای ترکی) متعدد آن می باشند. از معروف ترین بارهای خیابان کادیف می توان به آرکا اودا (Arkaoda) (با ویژگی داشتن یک باغ پشتی کوچک و تعدادی از بهترین موسیقی های زنده شهر) و کارگا بار (Karga Bar) اشاره کرد که مکانی خلوت تر و آرام تر از سایر جاها برای صرف نوشیدنی و گوش دادن به موسیقی می باشد.

 

کلاب جاز ناردیس استانبول | Nardis Jazz Club

مطمئنا یکی از بهترین کلوپ های جاز استانبول، کلوپ ناردیس می باشد. رفتن به کلوپ جاز ناردیس بدون شک یک تجربه منحصر بفرد در سفر به استانبول است. در کلوپ ناردیس همیشه بهترین هنرمندان جاز محلی و بین المللی برنامه دارند. بلیط برنامه های این کلوپ را می توانید دقیقا در کنار در ورود آن بخرید و بعد یکی از صندلی های نزدیک استیج یا طبقه دوم را انتخاب کنید. کلوپ جاز ناردیس باری هم واقع در پشت کلوپ دارد که از فضایی رمانتیک و شاعرانه برخوردار می باشد و به طور مرتب تعداد زیادی از خواننده ها و نوازنده های عالی در آن اجرا دارند.

کلاب جاز ناردیس استانبول

 

سالن IKSV استانبول

سالن IKSV یک مکان عالی دیگر برای لذت بردن از تعدادی از بهترین اجراهای زنده در شهر استانبول می باشد. ویژگی بارز سالن IKSV اجرای تعدادی از بهترین هنرمندان محلی و بین المللی در آن است. این سالن که از طرف IKSV (بنیاد فرهنگ و هنر استانبول) اداره می شود، میزبانی معروف ترین فستیوال های فیلم، تئاتر، موسیقی، جاز و طراحی را بر عهده دارد. این مجموعه سالن دیگری به نام Biennial Salon دارد که اجرای پروژه های مربوط به جوانان بنیاد فرهنگ و هنر در آن برگزار می گردد. این سالن همچنین یکی از بناهای زیبای شیشانه به سبک نئوکلاسیک است.

 

کافه سولِرا وینِری استانبول | Nardis Jazz Club

سولرا وینری آخرین گزینه پیشنهادی در لیست ما در خصوص تفریحات شبانه استانبول است. سولرا وینری بیشتر برای افراد علاقه مند به فضاهای آرام و رمانتیک و همینطور کسانی که علاقه دارند شب شان را با خوردن چند لیوان نوشیدنی و یک مکالمه خوب شروع کنند مناسب است. این بار زیبا که در فضایی دنج و کوچک در محله گالاتاسرای واقع شده است همچنین برای ساعت ها شب زنده داری ایده ال می باشد. سولرا وینری برای مهمانان خود گلچینی عالی از نوشیدنی های محلی و بین المللی را فراهم کرده که توسط صاحب آن دست چین شده است. در سولرا وینری می توانید همراه با نوشیدنی خود چند نوع اسنک مختلف سفارش دهید که انواع متنوعی از پنیرهای محلی و پیتزاهای خوشمزه را شامل می گردد. پیتزاها معمولا از رستورانی واقع در پایین خیابان سفارش داده می شوند.

 

محبوبترین مراکز خرید استانبول

بهترین غذاهای خیابانی استانبول

تور لحظه آخری استانبول

 

09309871159