شماره تماس 09309871159

5 غذا در دبی که از طلا درست شده اند!

دبی شهری لوکس و مدرن با جاذبه های گردشگری و تفریحی عمدتا لوکس است. علاقه به این تفریحات لاکچری گاها منجر به وجود چیزهای عجیب و غریب می شود که غذاهای طلایی (غذاهای با روکش طلا) یکی از این موارد است؛ در این مقاله تعدادی از این غذاها معرفی شده است.

 

 

علاقه دبی به طلا یک موضوع شناخته شده در تمام دنیا می باشد. در واقع وقتی نوبت به نمایش عشق و علاقه به طلا می رسد، این شهر لوکس چند گام از بقیه جلوتر است. در دبی تعدادی غذا وجود دارد که طلا یکی از محتویات آنها است! با ما همراه باشید تا با تعدادی از غذاهای طلایی دبی آشنا شوید.

 

قهوه با روکش طلا

یکی از غذاهای طلایی که در دبی سرو می شود، قهوه با رویه (روکش) طلا است. این قهوه لاکچری را می توانید در هتل آرمانی واقع در برج خلیفه دبی، سفارش دهید. قیمت یک فنجان کاپوچینو که روی آن طلای 23 قیراتی گذاشته شده، 20 دلار است.

قهوه با روکش طلا

 

مرغ و سیب زمینی سرخ شده با روکش طلا

غذای طلایی بعدی مرغ و سیب زمینی سرخ شده با روکش طلا است. علاقه مندان به ناگت های مرغ و سیب زمینی سرخ کرده می توانند در تروفی روم در فیرمونت دبی، غذای مورد علاقه خود را با روکش طلا امتحان کنند. مرغ و سیب زمینی سرخ کرده با روکش طلا در مجموع حاوی 30 گرم خاکه طلا است.

مرغ و سیب زمینی با روکش طلا

 

کاپ کیک فونیکس طلایی

خوردنی طلایی بعدی، کاپ کیک فونیکس طلایی است که در بلومس بری در دبی مال سرو می شود. قیمت این خوردنی لاکچری 1000 دلار است!

کاپ کیک فونیکس طلایی

 

بستنی الماس سیاه

بستنی الماس سیاه یکی دیگر از خوردنی های طلایی دبی است که می توانید آن را در اسکوپی کافه سفارش دهید. این بستنی با دانه های وانیل وارداتی از ماداگاسکار، زعفران وارداتی از ایران، تروفل (ریس) وارداتی از ایتالیا و ورقه های طلای 23 قیرات و همینطور پودر طلا تهیه می شود.

بستنی الماس سیاه

 

کوکتل گلدن مری

خوردنی تهیه شده از طلای بعدی کوکتل گلدن مری است که برای امتحان این غذا می توانید به هاب تور پالاس دبی بروید. خرما، دانه های فلفل قرمز، آبلیمو، آب گوجه زرد، ودکا با عصاره رز و ورق های طلا محتویات این نوشیدنی بسیار مخصوص را تشکیل می دهند.

کوکتل گلدن مری

 

بهترین رستوران های دبی

تور لحظه آخری دبی

نمایشگاه های دبی

 

09309871159