شماره تماس 09309871159

چرا باید هلند را در فصل بهار دید | دلایل سفر به هلند در بهار

هلند کشوری بسیار دیدنی با چشم اندازی جادویی است که هر شخصی را مجذوب زیبایی طبیعی خود می کند. لحظه آخری در این مقاله دلایل لزوم سفر به این کشور کم نظیر را مطرح کرده است؛ پس با ما تا انتها همراه باشید.

 

 

اگر قصد سفر به هلند را دارید کافیست روزهای سرد و تاریک و کسل کننده زمستان تمام شود و روزها بلندتر و گرمتر و بوی گل از گوشه و کنار کشور به مشام برسد. بهار به عقیده خیلی ها، بهترین زمان برای سفر به کشور گل های لاله می باشد؛ با ما همراه باشید تا مروری بر دلایل سفر به هلند در فصل بهار داشته باشیم.

 

گل های لاله

هلند کشوری است که در همه جای دنیا به کشور "گل های لاله" معروف است بطوریکه اغلب به هلند لقب "فروشگاه گل دنیا" را داده اند. لاله ها در قرن شانزدهم به هلند آورده شده اند و در اوایل قرن هفدهم به قدری مشهور شدند که اولین حباب اقتصادی را بوجود آوردند. در قرن هفدهم به دلیل اینکه مردم زیاد پیاز گل می خریدند، پیاز گل لاله خیلی گران شد. حتی از پیاز گل لاله در یک دوره به عنوان پول استفاده می شد! از آن پس گل های لاله به خاطر محبوبیت بی نظیرشان در نقاشی های زیادی ظاهر شدند و فستیوال های زیادی هر ساله با حضور گل های لاله برگزار می شود.

هر ساله در فصل بهار، هلند با صرف ماهها وقت به مناظر و چشم اندازهای بسیار زیبایی در سرتاسر کشور تبدیل می شود تا از گل معروف خود تجلیل نماید. پارک کوکن هوف (Keukenhof)، بزرگترین باغ گل دنیا بدون شک مقصدی است که باید در فهرست مقاصد سفر همه ما وجود داشته باشد. در این پارک بسیار زیبا می توانید ردیف خارق العاده ای از نمایش های رنگی را تماشا کنید که اگر سفرتان به اینجا در فصل بهار نباشد دیدن آنها را از دست خواهید داد.

گل لاله در هلند

 

در امان ماندن از رگبارهای فصلی

دلیل دیگر برای مناسب بودن فصل بهار جهت سفر به هلند، نبود رگبارهای فصلی است. آمارها نشان می دهد که آوریل خشک ترین ماه سال در هلند است؛ یعنی اینکه می توانید از تمام چیزهایی که کشور گل های ارائه می کند دیدن کرده و از دیدنش لذت ببرید. در بهار می توانید در میان مزارع پیاز گل قدم بزنید، از نوشیدن یک نوشیدنی در کافه های کنار کانال یا شرکت در یک دوچرخه سواری لذت ببرید؛ بدون اینکه بترسید ابرهای بالای سرتان هر لحظه ممکن است ببارند و شما سراسیمه به دنبال سرپناهی برای در امان ماندن از باران رگباری باشید.

طبیعت دیدنی کشور هلند

 

بزرگداشت روز پادشاه

با سفر به هلند در فصل بهار می توانید در بزرگداشت روز پادشاه هلند حضور داشته باشید. هر ساله در روز 27 آوریل که قبلا به آن روز ملکه می گفتند، جمعیتی از مردم پوشیده در لباس نارنجی برای شرکت در بزرگترین پارتی خیابانی دنیا به سوی آمستردام سرازیر می شوند تا زادروز پادشاه هلند، شاه "ویلیام الکساندر" را جشن بگیرند. البته  برای کسانیکه به دنبال گذراندن یک تعطیلات آرام بهاری می باشند، شرکت در این جشن نمی تواند گزینه دلخواهی باشد، ولی تماشای جذابیت های آن هم خالی از لطف نیست.

تاریخ شروع برگزاری جشن روز 27 آوریل به 1885 برمی گردد که در آن جشن هایی به افتخار تولد ملکه ویلهلمنیا برگزار می شد و مردم به افتخار خانواده سلطنتی هلند، The House of orange Nassau لباس نارنجی می پوشیدند. بنابراین اگر سفرتان به هلند مصادف با این روز است توصیه می کنیم در کمد لباس خود لباس نارنجی مورد علاقه خود را پیدا کنید تا در روز این جشن ملی به مردم هلند بپیوندید.

 

تماشای هلند از طریق راههای آبی

هلند کشوری است که کانال ها و رودخانه های زیادی در سرتاسر آن وجود دارد به طوریکه به همین خاطر به آن لقب "ونیز شمال" را داده اند. بنابراین گشت و گذار در رودخانه (کروز رودخانه) می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای تماشای جاذبه های گردشگری هلند باشد. در هلند چشم اندازی منحصر بفرد از آسیاب های بادی زیبا و شکوفه های حیرت آور بهاری و همینطور گشت زدن در کانال های معروف آمستردام را می توانید در حین نشستن در کابین شخصی دنج و راحت خود دنبال کنید. علاوه بر این، برای تماشای دیدنی های برجسته هلند کافی است وسایل تان را جمع کنید و در کشوری با دمای معتدل و ملایم از اقامتی راحت لذت ببرید. در واقع راهی ریلکس تر از این برای کشف جاذبه های هلند نمی توان تصور کرد.

 

آمستردام؛ پایتخت زیبای کشور هلند

آخرین دلیل که حتما باید از آن اسم برد، پایتخت هلند یعنی شهر آمستردام است. درحالیکه آمستردام در تمام طول سال شگفتی های خاص خود را دارد، سفر به آن در فصل بهار احساس خاصی دارد که در هیچ زمان دیگری از سال نمی توانید این حس را داشته باشید. همزمان با شکوفه دادن گل ها، میز و صندلی ها هم ناگهان در کنار کانال ها و تراس های بیرونی ظاهر می شوند و این تاثیر را به بیننده القا می کند که زندگی و حیات در شهر همزمان با برگزاری فستیوال های فصلی از نو شروع شده است.  با طولانی تر شدن روزها، خیابان های آمستردام ولی هنوز آرام و ساکت اند و به شما این اجازه را می دهد تا این شهر منحصر بفرد و جاذبه های معروف آن را پیاده کشف نمایید؛ بدون اینکه با شلوغی و ازدحام جمعیت ماههای تابستان مواجه شوید.

آمستردام هلند

 

قیمت تور اروپا

ویزای شینگن

 

09309871159