شماره تماس 09309871159

کارهای رمانتیکی که در سئول، پایتخت کره جنوبی می توان انجام داد!

سئول کره جنوبی شهری جذاب و هیجان انگیز برای سفر به همراه خانواده (خصوصا همسر) به حساب می آید. لحظه آخری در این مطلب کارهایی را معرفی می کند که در این شهر دیدنی همراه با عشق خود می توانید انجام دهید و یک سفر دل انگیز و به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید!

 

 

عشق همه جا را زیبا می کند ولی زمانیکه در سئول هستید واقعا زیبایی این موضوع بیشتر به چشم می آید. سئول با تاریخی به قدمت بیش از 2000 سال، شهری با آثار تاریخی شگفت انگیز، جاذبه های تماشایی، محله های بی شمار و فرهنگی بسیار عالی می باشد. همه اینها سئول را به شهر محبوب دنیا تبدیل کرده است. در نظری اجمالی، خرید و صرف غذا از اولین جاذبه های سئول می باشد. اما در سئول چیزهای زیادی برای دیدن و کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. اگر قصد سفر به این شهر محبوب دنیا در آینده ای نزدیک را دارید، به هیچ عنوان انجام موارد زیر را برای کشف واقعی دیدنی های سئول از دست ندهید. با ما همراه باشید تا با این موارد آشنا شوید.

 

سفر به کوچه خاطره ها در قصر گیونگ بوک گونگ

اولین جایی که توصیه می کنیم بازدید از آن را فراموش نکنید، قصر گیونگ بوک گونگ در سئول کره جنوبی است. در این قصر خارق العاده می توانید یک قدم زدنی رمانتیک را تجربه کنید.

قصر گیونگ بوک گونگ سئول کره جنوبی

 

سلفی گرفتن در روستای باکچون هانوک

کار بعدی که می توانید در پایتخت کره جنوبی انجام دهید، پوشیدن لباس های سنتی و گرفتن سلفی در دهکده ی منحصر بفرد باکچون هانوک است. این دهکده زیبا از فضای طبیعی بسیار عالی برخوردار است. گرفتن این سلفی دو نفره مطمئنا اسباب خنده و شوخی شما را مهیا می کند.

روستای باکچون هانوک سئول کره جنوبی

 

سفر به جزیره نامی

سفر به جزیره نامی یکی دیگر از کارهای مناسب زوج های عاشق در سفر به سئول است. اگر به سریال های کره ای علاقه مند باشید، حتما این مکان را می شناسید؛ چراکه لوکیشن فیلمبرداری یکی از معروف ترین سریال درام کره ای می باشد. نامی با وجود دیدنی های شگفت انگیز مناسب ترین مکان برای قدم زدن ها و کارهای رمانتیک دو نفره است.

جزیره نامی سئول کره جنوبی

 

رفتن به فرانسه کوچک

یکی از جالب ترین کارها در سئول سفر به اروپا بدون خارج شدن از آسیا است! سفر به این شهر ساخته ی دست بشر که به فرانسه کوچک معروف است و فقط 25 دقیقه با جزیره نامی فاصله دارد، سفری بسیار رمانتیک خواهد بود. این شهر زیبا برای جفت هایی که عاشق گرفتن سلفی هستند، خیلی مناسب است. اینجا ساخته شد تا تصویرهای آن به محبوب ترین تصاویر اینستاگرام در کره تبدیل شوند.

 

بستن قفل عشق در برج سئول

بستن قفل عشق در برج سئول بهترین روش برای ابراز عشق به طرف مقابلتان می باشد. این مکان جایی است که در برنامه سفر های رمانتیک بعدی حتما باید گنجانده شود.

بستن قفل عشق در برج سئول

 

تماشای غروب از عرشه برج N سئول

تماشای غروب خورشید یکی از جذاب ترین کارهای رمانتیک در هر سفری است. انجام اینکار را در برج سئول، فراموش نکنید چراکه بلندترین نقطه در پایتخت کره جنوبی است.

برج N سئول کره جنوبی

 

غذا خوردن در میونگ دونگ

قدم زدن در امتداد خیابان های پرجمعیت میونگ دونگ، یکی دیگر از موارد مناسب برای عشاق است. این روش بهترین راه برای خرید کردن و البته ابراز عشق به عشقتان به حساب می آید.

میونگ دونگ سئول کره جنوبی

 

راهنمای سفر به کره جنوبی

اطلاعات گردشگری کره جنوبی

تور کره جنوبی

 

09309871159