شماره تماس 09309871159

کارها و تفریحات رایگانی که در بارسلون اسپانیا می توان انجام داد!

بارسلون برخلاف تصور عموم، شهر مناسب مسافرانی با بودجه محدود هم محسوب می شود. درست است که در این شهر دیدنی در اسپانیا عین اکثر کشورهای اروپایی، قیمت تفریحات بالاست اما لحظه آخری در این مقاله مواردی را معرفی کرده است که برای داشتن یک گشت کم هزینه بسیار مناسب است!

 

 

بارسلون بعنوان پایتخت فوتبال دنیا نیاز به معرفی ندارد. بارسلونا به اندازه کافی جاذبه های توریستی  دارد، بطوریکه همه از دوستداران جاذبه های فرهنگی تا علاقه مندان به ماجراجویی می توانند در آن تجربه ای شاد و هیجان انگیز را سپری کنند. بارسلونا همچنین برای مسافرانی که به کمتر کردن دخل و خرج اهمیت می دهند، جای مناسبی برای سفر به حساب می آید. در بارسلونا از موزه ها گرفته تا نمایشگاه ها، موسیقی ها و اجراهای زنده تا بازار اجناس ارزان قیمت و دسته دوم، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد؛ بنابراین می توانید بدون خرج کردن حتی یک یورو از گشت و گذار در صحنه های فرهنگی بارسلونا لذت ببرید. در ادامه تعدادی از تفریحات رایگان بارسلون آورده شده است.

 

هنر و معماری

در عرصه هنر و معماری موارد رایگان زیادی را علاقه مندان به این حوزه می توانند در بارسلونا پیدا کنند. بارسلونا شهری با عجایب معماری مشهور و هنر خارق العاده است بنابراین جای تعجب نیست که مقصدی رویایی برای کسانی باشد که به سبک های مختلف معماری و فرهنگ های متنوع علاقه دارند. دیدنی های هنری و معماری بارسلون عبارتند از:

 

- موزه ملی هنر کاتالونیا

در موزه ملی هنر کاتالونیا می توانید هنر هزار ساله را به تماشا بنشینید. در این موزه آثار هنری مختلف از سبک های رومانسکو تا رونسانس و از باروک تا گوتیک به نمایش در آمده اند.

ورود به موزه ملی هنر کاتالونیا در روزهای زیر رایگان است: هر شنبه از ساعت 3 بعد از ظهر و اولین یکشنبه هر ماه.

 

- موزه پیکاسو

موزه پیکاسو یکی دیگر از جاذبه های هنر و معماری بارسلونا است که در سفر به این شهر حتما باید از آن دیدن کنید. موزه پیکاسو مجموعه وسیعی از آثار هنری پابلو پیکاسو را در خود جای داده است.

ورود رایگان به موزه پیکاسو:  یکشنبه ها از ساعت 3 تا 7 بعد از ظهر و اولین یکشنبه هر ماه.

 

- موزه تاریخ شهر بارسلون

جاذبه هنر و معماری بعدی بارسلونا که از آن هم می توانید در روزهای خاصی بصورت رایگان دیدن کنید، موزه تاریخ شهر بارسلونا است. با ورود به موزه تاریخ بارسلونا احساس می کنید که به روم باستان قدم گذاشته اید!

ورود رایگان به موزه تاریخ شهر بارسلونا: شنبه ها از 3 بعد از ظهر و اولین یکشنبه هر ماه.

 

- قصر گوئل

قصر دیدنی گوئل که دقیقا در بیرون رامبلا واقع شده یکی از جاذبه های معماری بارسلونا است که در سفر به این شهر توصیه می شود حتما از آن دیدن کنید.

روزهای رایگان بازدید از قصر: اولین یکشنبه هر ماه

 

- موزه دریانوردی بارسلون

موزه دریانوردی بارسلونا از دیگر جاذبه های دیدنی این شهر می باشد که در بارسلونا رویال شیپیارد (یا کشتیرانی سلطنتی بارسلونا) قرار گرفته است. موزه دریانوردی بارسلونا یک ساختمان با معماری سبک گوتیک دارد که به خوبی از آن حفاظت شده است و در شرایط خوبی قرار دارد.

روزهای رایگان بازدید: هر یکشنبه از ساعت 3 بعد از ظهر

 

 

قدم زدن در کوچه های و پس کوچه های دیدنی شهر بارسلون

قدم زدن در بارسلونا و لذت بردن از تماشای دیدنی های آن یکی دیگر از گزینه های رایگان برای کشف جاذبه های این شهر است. وقتی خود شهر بارسلونا یک موزه فضای باز به حساب می آید، دیگر نیازی برای گشت و گذار در موزه های شهر نیست. در زیر تعدادی از نقطه عطف های معروف شهر معرفی شده اند که می توانید در حین قدم زدن از کشف و تماشای آنها لذت ببرید؛ درحالیکه هیچ هزینه ای نباید بپردازید.

 

- بازدید از بخشی از شهر با معماری به سبک گوتیک

اگر برنامه ای برای سپری کردن یک روز ندارید می توانید به گشت و گذار در بخشی از شهر بارسلونا بپردازید که به معماری سبک گوتیک اختصاص دارد. در این قسمت از شهر می توانید کوچه های سنگ فرش شده را طی کنید تا در انتها به یک میدان شلوغ، ویرانه های باستانی یا یک ساختمان تاریخی برسید.

- تفریحگاه دریانوردی پاسیگ

این مکان یک تفریحگاه ساحلی لذت بخش است که کمتر از یک مایل با ساحل لا بارسلونتا و بندر المپیک فاصله دارد. بعد از یک قدم زدن آرامش بخش می توانید از تماشای مناظر ساحلی شگفت انگیز لذت ببرید.

- هنر خیابانی بازار لا بوکوئریا

در بارسلونا همچنین می توانید بدون صرف هزینه از قدم زدن در امتداد یک پیاده روی پر از درخت (La Rambla) لذت ببرید. همچنین در حین کشف این خیابان شلوغ می توانید به گشت و گذار در پاتوق محبوب توریست ها یعنی لا باکوئِریا (La Baqueria ) بپردازید. لا باکوئریا یک بازار مواد غذایی تازه هم دارد که بیش از 200 فروشنده در آن غرفه دارند. کار این فروشنده ها فروش مواد غذایی تازه محلی یا بین المللی است.

 

بازارها

بازارها مخصوصا بازارهای معروف اجناس دست دوم و ارزان که به موزه های فضای باز معروفند از دیگر جاذبه های رایگان بارسلونا هستند. در سفر به بارسلون آماده باشید تا گشتی در بازارهای معروف بارسلون داشته باشید و خریدهای خود را در آنها انجام دهید.

 

شهر بارسلون شبکه ای از بازارها را در خود جای داده است که در دور و اطراف تمام محله های شهر پراکنده شده اند. بازارهای اسپانیا، مخصوصا بارسلون با بازارهای سایر کشورهای اروپایی فرق دارند. بازارهای بارسلونا را با مواد غذایی، سرویس شخصی و تنوع آن می شناسند و مطمئن باشید این بازارها هر توریستی را تحت تاثیر قرار می دهند.

- بازار لا بوکوئریا

بازار لابوکوئریا از جمله جاهایی است که سفر به بارسلون بدون بازدید از آن کامل نمی شود. در این بازار تاثیر گذار از خوردنی های شیرین که به صورت تازه آماده شده اند تا میوه ها در اندازه، رنگ و شکل مختلف را می توانید پیدا کنید. آماده باشید تا از ماجراجویی های مربوط به آشپزی در بازار لابوکیوئریا لذت ببرید.

ساعت کار: دوشنبه تا شنبه از 8 صبح تا 8:30 غروب

 

- بازار مرکات دل انکانتز

بازار بعدی بازار مرکات دل اِنکانتز (Mercat del Encantas) است که برای گشت و گذار و خرید بزرگ ترین و بهترین بازار اجناس دسته دوم و ارزان (Flea Market) بارسلون می باشد. در این بازار انواعی از اجناس دست ساز، خرت و پرت (زلم زیمبو)، ظروف دست ساز، کتاب و لباس تا انواع شراب را می توانید پیدا کنید. اگر می خواهید خرید خوبی انجام دهید توصیه می کنیم صبح زود به بازار بروید.

ساعت کار: دوشنبه، چهارشنبه، جمعه و شنبه از 8:30 دقیقه صبح تا غروب

 

- بازار مرکات دل لا کاسِپسیو

بازار مرکات دل لا کاسِپسیو (Mercat de la Cocepcio) از بازارهای سرزنده و رنگارنگ و یکی از قدیمی ترین بازارهای بارسلون است. با ردیف زیبایی از گل ها، بازار دل لا کانسپسیو بازتابی از رنگ و زیبایی است که مسافران کنجکاو و علاقه مندان به باغداری را به سمت خود جذب می کند.

ساعت کار: دوشنبه و شنبه از 7 صبح تا 3 بعد از ظهر

سه شنبه تا جمعه از 8 صبح تا 8 غروب

 

- بازار سنت آنتونی

بازار سنت آنتونی یک نمونه کوچک از بازار لا بوکوئریا است که موارد دیگری به آن اضافه شده است. در طول هفته می توانید غرفه های فروش انواع اجناس از کتاب، لوازم خانه، مواد غذایی تا پوشاک را در آن پیدا کنید. صبح های یک شنبه بازار سنت آنتونی به بازار فروش کتاب های دست دوم اختصاص دارد.

ساعت کار: دوشنبه تا پنج شنبه از 7 صبح تا 2:30 بعد از ظهر و 5 بعد از ظهر تا 8:30 غروب

جمعه و شنبه از 7 صبح تا 8:30 غروب

 

- بازار نقاش ها

آخرین بازاری که دیدن آن خالی از لطف نیست، بازار نقاشان بارسلون است. بازار نقاش ها به یک مرکز فرهنگی پر از هنرمندانی تبدیل شده است که آخر هفته ها نقاشی های خود را در آن می فروشند. بازار نقاش ها گزینه ای عالی برای خرید سوغاتی و بردن آن در برگشت از تعطیلات بارسلون است. همچنین می توانید با یکی از هنرمندان بازار نقاش ها به توافق برسید تا پرتره شما را در یک نقاشی با پس زمینه پارک گوئل بکشد.

 

 

پارک ها و باغ ها

گزینه رایگان بعدی برای تفریح و گشت و گذار در بارسلون، پارک ها و باغ های آن هستند. اگر به دنبال پیدا کردن جایی دنج و آرام در وسط شلوغی شهر هستید، می توانید پیک نیکی با دوستان خود در یکی از پارک ها و فضای سبز شهر ترتیب دهید و به کودکان اجازه دویدن در این پارک های متنوع و شگفت آور را بدهید. جذابیت منحصر بفرد و مارپیچ های (مازها) این فضاهای عمومی بهترین مکان برای تجدیدقوا و لذت بردن از فضای سبز هستند.

پارک های بارسلونا عبارتند از:

- پارک دلا کیوتادلا (de la Ciutadella)

- پارک خوان میرو

- پارک ان آلتیمیرا

- پارک صنعتی اسپانیا

- پارک گوئل

 

 

لذت بردن از ساحل

گزینه بسیار ایده آل بعدی برای تفریحی رایگان در بارسلونا، سواحل زیبای آن است. مسلما در جاییکه خیابان های شهر در نهایت به ساحل منتهی می شوند، خوشحالی توریست ها و مسافران دو برابر می شود و بارسلون از این امتیاز مهم برخوردار است.

غوطه ور شدن در دریا، استراحت و رفع خستگی در کنار ساحل یا خوردن غذاهای تازه برای فرار از شلوغی شهر بدون خارج شدن از آن از امتیازات رایگان بارسلون محسوب می شوند. آماده باشید تا خاطراتی به یاد ماندنی را در سواحل زیبای بارسلونا خلق نمایید. سواحل بارسلونا عبارتند از:

- ساحل بارسلونتا

- ساحل بوگاتل

- ساحل اوکاتا

- ساحل نووا ایکاریا

- ساحل ماربلا

 

 

گزینه های تفریحی رایگان

آخرین مورد رایگان در بارسلون گزینه های تفریحی رایگان این شهر است. روح بارسلون را بدون پرداخت حتی یک پنی می توانید در پیاده روهای آن تجربه کنید که استیج برگزاری اجراهای رایگان است. خیابان های شهر بارسلون با وجود نمایش های موسیقی رایگان پر از نشاط و سرزندگی هستند. لاس رامبلاس (Las Ramblas) معروف ترین خیابان در بارسلونا است که در آن می توانید از نمایش استعداد های تاثیر گذار و فوق العاده لذت ببرید. همچنین می توانید نمایش آب، صدا و نور را در آبنمای جادویی مونت جوس بصورت رایگان تجربه کنید و از اجرای طنز هر سه شنبه، جمعه و شنبه (شب) آن لذت ببرید.

 

قیمت تور اروپا

ویزای شینگن

 

09309871159