شماره تماس 09309871159

چگونه در سفر، رستوران های خوب و مناسب پیدا کنیم؟

همواره سفر به هر شهر با تجربه امتحان کردن غذاهای مختلف آن منطقه همراه است؛ از اینرو انتخاب رستوران مناسب در سفر بسیار اهمیت پیدا می کند! لحظه آخری در این مقاله نکاتی را در مورد انتخاب بهترین و مناسب ترین رستوران ها در حین سفر ارائه نموده است؛ پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

هیچ سفری بدون امتحان غذاهای خوشمزه و اصیل محلی جایی که به آن سفر کرده اید، کامل نمی شود. البته پیدا کردن یک رستوران خوب برای داشتن تجربه ای ارزشمند در زمینه غذا، مخصوصا وقتی در حال سفر به یک جای جدید هستید، می تواند کار پر زحمتی باشد. مهم نیست به کجا سفر می کنید، کافیست از توصیه ها و نکاتی که در ادامه به آنها اشاره شده پیروی کنید تا از خوردن یک وعده غذایی رضایت بخش و خوشمزه در رستوران های محلی لذت ببرید.

 

از منوهای ثابت مخصوص توریست ها استفاده نکنید!

 اولین نکته ای که در پیدا کردن رستوران خوب باید به آن توجه کنید این است که از انتخاب منوی ثابت که مخصوص توریست ها است، اجتناب کنید. انتخاب این منوها باعث می شود از امتحان طعم و مزه غذاهای محلی خوشمزه دور شوید و البته پول اضافی نیز خرج نمایید!

 

برای خوردن غذاهای محلی به پاتوق محلی ها بروید

نکته بعدی این است که سعی کنید به دنبال جاهایی باشید که محلی ها و نه توریست ها برای خوردن غذا به آنجا می روند. محلی ها بهتر از هر کسی رستوران های خوب را می شناسند.

 

از غذا خوردن در رستوران های نزدیک مکان های توریستی خودداری کنید!

در مسافرت بهتر است از رفتن به رستوران های نزدیک میادین و جاذبه های توریستی به شدت خودداری کنید. با دوری از این رستوران ها هم در هزینه ها صرفه جویی می کنید و هم غذایی که محلی و اصیل نیست را نمی خورید.

 

هر چه کمتر؛ بهتر!

نکته بعدی این است که رستوران هایی با گزینه های کمتر در منوی خود، معمولا برای خوردن غذای با کیفیت از سایر رستوران ها بهتر هستند. البته این نکته همواره صحیح نیست اما عموما رستوران هایی که بصورت تخصصی فقط چند غذا را ارائه می کنند، غذاهای با کیفیت تری ارائه می نمایند.

 

از محلی ها در مورد رستوران خوب تحقیق کنید

در انتخاب گزینه های پیشنهادی محلی ها برای خوردن غذا تردید نکنید. از اعتماد به آنها ضرر نمی کنید چون آنها از تمام مکان های مخفی برای خوردن غذا در شهر خود اطلاع دارند.

 

توصیه لحظه آخری

امروزه با توجه به وجود سایت های و اپلیکیشن های مختلف که قابلیت نمایش نظرات کاربران مختلف در مورد یک مکان را دارند، به راحتی می توان قبل از سفر در مورد مقصد مورد نظر تحقیق کرد. برای پیدا کردن رستوران های خوب یک منطقه می توانید از طریق اینترنت تعدادی رستوران های شاخص (بر اساس نظرات کاربران) را لیست کنید و در زمان حضورتان در مقصد مورد نظر، آن را با محلی ها چک کنید و از بینشان بهترین انتخاب را انجام دهید؛ قطعا این روش یکی از بهترین روشهای پیدا کردن یک مکان مناسب برای خوردن غذاهای محلی و خوشمزه است.

 

بهترین رستوران های دبی

بهترین رستوران های آنتالیا ترکیه

بهترین رستوران های تفلیس گرجستان

 

09309871159