شماره تماس 09309871159

10 تا از بهترین مقاصد برای سفرهای تابستانی خارجی را بیشتر بشناسید!

سفر در فصل تابستان علاقه مندان زیادی دارد و هر ساله افراد زیادی سفر تابستانی را در برنامه خود قرار می دهند! لحظه آخری در این مقاله تعدادی از بهترین مقاصد خارجی برای سفرهای تابستانی را معرفی نموده است؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

 

تابستان و تعطیلات این فصل در راه است و اگر قصد سفر دارید از حالا باید برای پیدا کردن مقصد مورد علاقه خود اقدام نمایید. تعطیلات تابستانی حتما با وجود فستیوال های جالبی که در سرتاسر دنیا برگزار می گردد به تعطیلاتی به یاد ماندنی و ایده آل تبدیل خواهد شد؛ از استانبول گرفته تا بارسلونا و پراگ. پس اگر به دنبال مقصدی عالی برای تعطیلات تابستان امسال هستید با ما همراه باشید تا با تعدادی از بهترین شهرها برای سپری کردن این تعطیلات آشنا شوید.

 

1- استانبول ترکیه

استانبول دیدنی یکی از اولین مقصدها برای گذراندن تعطیلات تابستانی است که اتفاقا در بین ایرانی ها هم طرفداران زیادی دارد. استانبول شهری است که در آن ویژگی های خاورمیانه ای و اروپایی در هم ادغام شده است. اگر می خواهید از دیدن جشنواره های تابستانی سنتی لذت ببرید، استانبول بهترین مقصد برای سپری کردن تعطیلات تابستانی است؛ درحالیکه از گرمای غیر قابل تحمل هم در آن خبری نیست. در استانبول میانگین دما در طول ماه جولای 28 درجه سانتیگراد است که دمای ایده آلی برای گشت و گذار در دور و اطراف شهر می باشد.

رویدادهای ماه جولای در استانبول عبارتند از:

- فستیوال بین المللی جاز استانبول، 26 ژوئن تا 17 جولای 2018

- Boshorus Cross- Continental  اول جولای 2018

- فستیوال جاز آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس 01 تا 31 جولای

سفر به استانبول ترکیه

 

2- باکو آذربایجان

باکو پایتخت آذربایجان در این سالها به یکی از شهرهای مورد علاقه توریست ها تبدیل شده است. این شهر زیبا به آرامی در حال تبدیل شدن به عنوان یکی از مقاصد مورد علاقه برای سپری کردن تعطیلات تابستان در میان مسافران کشورهای اطراف و از جمله ایران است. پایتخت آذربایجان از جاذبه های توریستی زیادی برخوردار است که توریست ها را هیجان زده می کند. باکو در ماه جولای با وجود دمایی بین 22 تا 31 درجه یکی از مطبوع ترین شهرها برای گذراندن تعطیلات تابستانی و بازدید از جاذبه های زیبای توریستی می باشد.

رویدادهای جولای در باکو عبارتند از:

- فستیوال  واتر ملون 18 جولای 2018 سبیرآباد

- فستیوال زارا (Zhara) 26 جولای 2018 سی بریز ریزورت اند رزیدنس

- کنفرانس جهانی جامعه بین المللی در زمینه تحصیلات موسیقی (WCISME) 15 تا 20 جولای  کاخ حیدر علیف باکو

سفر تابستانی به باکو آذربایجان

 

3- کلمبو سریلانکا

کلمبو پایتخت تجاری سریلانکا یکی دیگر از مقاصد ایده ال برای گذراندن تعطیلات جولای است. در کلمبو در تابستان برای اینکه کمی آفتاب بگیرید نیازی نیست به آخر دنیا سفر کنید. سواحل سرسبز کلمبو بهترین مکان برای قدم زدن در کنار دریا و همچنین خوردن انواعی از غذاهای دریایی خوشمزه است. اگر تابه حال موج سواری نکرده اید، کلمبو جایی عالی برای شروع آن در تعطیلات تابستانی امسال است.

 رویدادهای جولای در کلمبو عبارتند از:

- فستیوال زنده جاز، 27 جولای 2018 کندی

- کلمبو سیتی رانینگ به طول 10 کیلومتر 29 جولای

- کلمبو استریت موتور شو (Colombo Street Motor Show) 20 جولای  تا 22 جولای 2018

- فستیوال Moon Bass28 جولای 2018

سفر تابستانی به کلمبو سریلانکا

 

4- بیروت لبنان

بیروت یکی دیگر از شهرهای مناسب برای گذراندن تعطیلات تابستان است. بیروت از جمله شهرهایی است که در تمام طول سال هوای مطبوع و محیط آرامش بخشی دارد. اما در جولای پایتخت لبنان واقعا دوباره از نو متولد می شود. معماری جذاب ساختمان های حومه شهر، فروشگاههایی که با آخرین های دنیای مد خیلی سریع به روز می شوند و بازارهای محلی با فروشنده های خونگرم و مهربان از جمله امتیازاتی هستند که بیروت را به یک مقصد زیبا برای تعطیلات تابستان تبدیل کرده است. اگر در بیروت یکی از سلبریتی ها را دیدید که قصد ندارد جلب توجه کند زیاد تعجب نکنید، چون در بیروت با این صحنه ها زیاد مواجه می شوید.

رویدادهای جولای در بیروت عبارتند از:

- فستیوال بین المللی Zouk Mikael  از 8 جولای تا 17 جولای 2018

- فستیوال بین المللی بال بک (Baalbeck) از 8 جولای تا 18 آگوست 2018

- فستیوال هنر  بیت الدین از 12 جولای تا 11 آگوست 2018

سفر تابستانی به بیروت لبنان

 

5- تفلیس گرجستان

 تفلیس یکی از محبوب ترین مقاصد سفر در تابستان است. تفلیس با وجود روزهای آفتابی فراوان، سواحل شنی نفس گیر و نوار ساحلی تخته سنگی، هر ساله در تابستان توریست های زیادی را به سمت خود می کشاند. مناطق ییلاقی زیبای تفلیس هم به خاطر هوای خنک و مطبوع تابستانی، غذاهای خوشمزه، سرگرمی ها و تفریحات شبانه فوق العاده در ماه جولای مقصد اصلی بسیاری از توریست ها در سرتاسر دنیا می باشد.

رویدادهای ماه جولای در تفلیس عبارتند از:

- فستیوال نمایش فیلم رایگان بروخاون (Brookhaven) 12 تا 26 جولای 2018

- فستیوال تابستانی جاز 20 جولای 2018

- یادواره چهارم جولای  روزول (Roswell) 4 جولای 2018

- فستیوال موسیقی ماکون 27 تا 28 جولای

سفر تابستانی به تفلیس گرجستان

 

6- وین اتریش

وین پایتخت اتریش یکی دیگر از مقاصد مناسب برای سپری کردن تعطیلات تابستان است. شکوه و عظمتی که در جولای در وین می توان تجربه کرد، با هیچ شهر دیگری در دنیا قایل مقایسه نیست. پایتخت اتریش از موهبت معماری سبک باروک و قصرهای باشکوه پادشاهی برخوردار می باشد که برای توریست ها جذابیت زیادی دارد. همچنین مقاومت در برابر عدم انتخاب وین با وجود قهوه خانه های سنتی، رستوران های درجه یک جهانی و تفریحات شبانه پر جنب و جوش، به عنوان مقصد تعطیلات تابستانی، خیلی سخت است.

رویدادهای جولای وین عبارتند از:

- اجرای فضای باز  Waltzing In Clouds، 14 جولای 2018 Grafenegg Castle، استیج فضای باز Wolkenturm

- فستیوال نور (Light) در اولد دانوب (Old Danube) 21 جولای 2018 اولد دانوب

- فستیوال جاز وین، 28 ژوئن تا 13 جولای 2018

سفر تابستانی به وین اتریش

 

7- بالی اندونزی

جزیره بالی واقع در کشور اندونزی یکی دیگر از مقاصد محبوب برای گذراندن تعطیلات تابستان است. بالی در ماه جولای با وجود مزارع برنج، کلبه های ساخته شده از بامبو، مزارع پلکانی خیره کننده و زیبایی های فراوان دیگر مکان مناسبی برای ریلکس کردن است. ماه جولای علیرغم ریزش باران زیاد، خشک ترین ماه سال در بالی است. در ماه جولای جنگل های انبوه، دره های سرسبز، معبدهای مخفی و سواحل خیره کننده این جزیره فریبنده با بارش باران موسمی به چشم اندازی بهشتی تبدیل می شوند.

رویدادهای جولای در بالی عبارتند از:

- دومین سالگرد ملالی کی دسا – Desa Visesa Ubudاول جولای

- چهلمین فستیوال  هنرهای بالی 8 جولای 2018 مرکز هنری تامان بودایا

- تاکوتل توزدی (Tacocktail Tuesday) 31 جولای 2018 LOVSTER

سفر تابستانی به بالی اندونزی

 

8- مالدیو

مقصد بعدی مناسب تعطیلات تابستان، مالدیو است. مالدیو یک بهشت استوایی با چشم اندازهای عالی است که می تواند بهترین مقصد برای بازدید در ماه جولای باشد. جزایر و سواحل مالدیو به لحاظ خلوتی و آرامش از جزایر موریس و سیشل گزینه خیلی بهتری هستند. توصیه می کنیم برای اینکه تجربه سفر به مالدیو به تجربه ای به یادماندنی تبدیل شود، حتما تمام ورزشهای آبی که امکان انجام آنها در مالدیو وجود دارد را امتحان کنید.

 رویدادهای جولای در مالدیو عبارتند از:

- جشن های روز استقلال 26 جولای 2018

سفر تابستانی به مالدیو

 

9- پراگ جمهوری چک

اگر به دنبال مقصدی دلپذیر همراه با انواع متنوعی از جاذبه ها برای تعطیلات تابستان خود هستید، حتما پراگ را برای تعطیلات جولای خود انتخاب کنید. پراگ با وجود جنگل های اسرار آمیز دیدنی، خیابان های سنگ فرش شده جذاب و شگفت انگیز و مکانهای تماشایی، برای توریست ها شهری پر از سورپرایز و شگفتی است.

رویدادهای جولای در پراگ عبارتند از:

- سابور لاتینو (Sabor Latino) 5 تا 8 جولای 2018

- استریت فود جم (Street Food Jam) 1 جولای 2018

- فستیوال های تابستانی Early Music8 تا 10 جولای 2018

سفر تابستانی به پراگ جمهوری چک

 

10- بارسلون اسپانیا

بارسلون یکی از شهرهای ایده آل برای سپری کردن اوقاتی خوش در تابستان می باشد. این شهر اسپانیایی آمیزه ای هیجان انگیز از فرهنگ های مختلف و زیبایی شناسی مدرن است. بهترین نکته در مورد بارسلون در طول جولای این است که جمعیت بزرگی از توریست های سرتاسر دنیا را به سمت خود جذب می کند تا از دیدن جاذبه های زیبایی که شهر برای آنها مهیا نموده، لذت ببرند. دلیل دیگر مناسب بودن بارسلونا برای مقصد تعطیلات تابستانی، امکان حضور در رویدادهای معروفی مثل فستیوال Cruilla و فستیوال راک بارسلونا است.

رویدادهای جولای در بارسلون عبارتند از:

- فستیوال Cruilla12 تا 14 جولای

- فستیوال ساحلی BBFبارسلونا 14 جولای

- تومارولند (Tomorrowland) 28 جولای 2018 (3 بعداظهر تا 3 صبح)

- فستیوال راک بارسلونا 5، 6 و 7 جولای 2018

سفر تابستانی به بارسلون اسپانیا

 

 

09309871159