شماره تماس 09309871159

بهترین و معروفترین پارک های آبی در آسیا را بیشتر بشناسید!

پارکهای آبی همیشه یکی از اولین تفریحات منتخب گردشگران در سفرها است که طرفداران زیادی هم دارد! لحظه آخری در این مقاله به معرفی برترین پارکهای آبی کشورهای آسیایی پرداخته است که اطلاع از آنها می تواند برایتان جالب توجه باشد.

 

 

علاقه مندان به پارک های آبی وقتی به کشورهای آسیایی سفر می کنند حتما سعی می کنند که برای یکروز هم که شده از تفریحات آبی موجود در پارگهای آبی معروف آن کشور هت استفاده کنند، پارک آبی سان وی لاگون در مالزی، واتر بوم در بالی و خیلی های دیگر از پرطرفدارترین پارک های آبی آسیا هستند که در این مقاله می توانید با آنها بیشتر آشنا شوید.

 

پارک آبی یاس ابوظبی امارات

پاک آبی یاس یکی از اصلی ترین جاذبه های ابوظبی با تعداد زیادی سرسره آبی است که در زمینی به مساحت 15 هکتار پراکنده شده اند. یاس اولین پارک آبی فوق العاده و محشر امارات است که بیش از 43 سواری و جاذبه های منحصر بفرد و پر از سرگرمی را برای علاقه مندان به هیجان و ماجراجویی ارائه کرده است. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این پارک ابی تجربه صید مروارید است که فرهنگ دیرینه صید مروارید اماراتی را به نمایش می گذارد.

پارک آبی یاس ابوظبی امارات

 

پارک آبی آیس لند راس الخیمه امارات

پارک آبی آیس لند یکی دیگر از پارک های آبی منحصر بفرد در نوع خود است که در امارات واقع شده است. ویژگی منحصر بفرد پارک آبی آیس لند، توندرای برف و یخ آن است که به شکل زیبایی در سرتاسر پارک به نمایش در آمده است. آیس لند علیرغم اینکه در سال 2010 افتتاح شده به خاطر دکور منحصر بفرد و سرسره ها و سواری های شگفت انگیز خود به محبوبیت زیادی در میان علاقه مندان به پارک های آبی دست یافته است. منحصر بفرد ترین سواری در پارک آبی آیس لند "آکوا شات " (Aqua Shute) است که شما را در امتداد سطح آب مثل یک سنگ کوچک بالا و پایین می برد و در انتهای این مسیر طولانی به استخر آبپاشی می رسد. این پارک آبی یک استخر شنای فول سایز، یک آبشار عظیم، یک زمین بزرگ مخصوص فوتبال آبی و تعداد زیادی جاذبه دیگر دارد. صدها پنگوئن پلاستیکی در گوشه و کنار آیس لند قرار گرفته اند تا به شما در این منطقه بیابانی بی آب و علف خوش آمد گویند.

پارک آبی آیس لند راس الخیمه امارات

 

پارک آبی واتربوم بالی اندونزی

پارک آبی واتر بوم  یکی دیگر از پارک های آبی خوب آسیا و جایی برای یک سرگرمی خانوادگی در مساحتی بیش از 3.8 هکتار واقع در جزیره استوایی بالی است. در پارک آبی واتر بوم می توانید در زیرسایه انبوهی از درختان استراحت کنید، از سواری ها و آب لذت ببرید یا غذاها و نوشیدنی های استوایی را در سرتاسر پارک امتحان کنید. سواری های مختلفی در این پارک آبی زیبا وجود دارد و امکانات دنیای کلاسیک موجود در واتربوم آن را به یکی از بهترین پارک های آبی آسیا تبدیل کرده است.

پارک آبی واتربوم بالی اندونزی

 

 

پارک آبی واتر کینگدام بمبئی هند

پارک آبی واتر کینگدام بزرگترین پارک آبی هندوستان و یکی از بزرگترین ها در آسیا به حساب می آید. واتر کینگ دام در بمبئی یک پکیج بی نهایت از سرگرمی و بازی برای تمامی گروههای سنی ارائه می کند. جاذبه های متعددی در این پارک آبی مهیا است که توریست ها را از سرتاسر دنیا به سوی خود جذب می کند. پارک آبی واتر کینگ دام در زمینی به مساحت 22 هکتار در شهر شلوغ بمبئی ساخته شده است. این پارک آبی علاوه بر سواری های آبی و سرگرمی های مهیج، فروشگاههای مختلف و چندین غذاخوری و رستوران برای توریست ها در نظر گرفته است تا در کنار تفریح، خرید کنند و غذا بخورند.

پارک آبی واتر کینگدام بمبئی هند

 

پارک آبی هپی مجیک پکن چین

پارک آبی هپی مجیک کیوب (مکعب جادویی شاد) در منطقه ای به وسعت 33 هکتار، یکی از بزرگترین پارک های آبی آسیا است. هپی مجیک همچنین از پارک های آبی سرپوشیده است که در تمام طول سال می توان از آن استفاده کرد. ادعا شده که این پارک آبی بزرگترین پارک آبی دنیا است که گنجایش حداکثر 30 هزار نفر را دارد. هپی مجیک پکن بیش از 50 سواری و سرسره حیرت انگیز و 18 جاذبه دیگر از انواع مختلف را در خود جای داده است. پارک آبی هپی مجیک ترکیبی از معماری سنتی چین، سرگرمی های مدرن آبی آمریکایی و کانسپت اسپای اروپایی است.

پارک آبی هپی مجیک پکن چین

 

پارک آبی خلیج کاریبین سئول کره جنوبی

پارک آبی کاریبین بی (خلیج کاریبین) در میان  یکی از مقاصد مورد علاقه خانوادگی سئول قرار دارد و یکی از بزرگترین پارک های آبی دنیا است که با تم کارائیب طراحی شده است. در پارک آبی کارائیب انواع مختلفی از سواری های آبی و جاذبه های مختلف وجود دارد. این پارک آبی علاوه بر این جاذبه ها، از ویژگی اسپا همراه با چشمه آبگرم و امکانات سونا برخوردار است. در این پارک آبی همچنین استخر مخصوص کودکان وجود دارد که در آن کودکان بدون نگرانی والدین می توانند ریلکس کنند. اتاق خواب و اتاق تمدد اعصاب و دستگاههای مخصوص ماساژ از دیگر جذابیت های این مکان است.

پارک آبی خلیج کاریبین سئول کره جنوبی

 

پارک آبی کوه سیاه هوآ هین تایلند

پارک آبی بلک مونتین یا کوه سیاه یکی از برجسته ترین و به روز ترین پارک های آبی آسیا است. این پارک آبی در منطقه ای به وسعت حدود 55 هزار متر مربع گنجایش هزار نفر را دارد. کوه سیاه هم  پارک آبی و هم منطقه مخصوص موج سواری با طناب دارد. جاذبه اصلی این پارک آبی، برج بلند 17 متری با 9 نوع سرسره مختلف است که سرسره سوارها را وارد مجموعه ای از استخرهای مختلف می کند. از دیگر جاذبه های این پارک آبی که با شهر فقط 15 دقیقه فاصله دارد، استخر موج، رود خروشان، استخر بی نهایت، استخر کودک و غیره است. منطقه موج سواری که در کنار پارک آبی واقع شده است هم یک تجربه مهیج در نوع خود است. در قسمت موج سواری پارک کوه سیاه، موج سوارها با کابل دور یک تالاب 880 متری کشیده می شوند. این کابل همزمان ظرفیت کشیدن تعداد زیادی موج سوار را دارد.

پارک آبی کوه سیاه هوآ هین تایلند

 

پارک آبی سان وی لاگون مالزی

پارک آبی سان وی لاگون یکی دیگر از بهترین پارک های آبی آسیا است که در سوبانگ جایا، سیلانگور مالزی واقع شده است. این پارک آبی در منطقه ای به وسعت 88 هکتار ساخته شده و حدود 80 نوع جاذبه مختلف را در خود جای داده است. تعداد زیادی سواری حیرت انگیز در پارک سان وی لاگون ارائه شده است و هر روز توریست های زیادی را به سوی خود جذب می کند. ویژگی خاص این پارک آبی وجود اولین واتر پلکس 5 بعدی دنیا است که سفری را ارائه می کند. سان وی لاگون همچنین یک پارک تفریحی، یک پارک حیات وحش، اکستریم پارک و اسکریم پارک دارد.

پارک آبی سان وی لاگون مالزی

 

پارک آبی ادونچر کاو سنگاپور

ادونچر کاو یا پناهگاه ماجراجویی یک پارک آبی هیجان انگیز و پرطرفدار در سنگاپور است که برای همه سنین چیزی برای عرضه دارد. این پارک آبی دارای تعداد زیادی سرسره های آبی مهیج  و مفرح است. غواصی با لوله تنفسی در یک تپه مرجانی رنگی با هزاران ماهی و دوجین Rays (سپر ماهی) با بالهای نرم و مخملی از جمله جاذبه های هیجان انگیز این پارک آبی است. در ادونچر کاو سنگاپور می توانید از سپری کردن یک روز سرار هیجان در زیر نور خورشید لذت ببرید.

پارک آبی ادونچر کاو سنگاپور

 

پارک آبی چیملونگ چین

پارک آبی چیملونگ واقع در چین یکی از بزرگترین پارک های آبی در آسیا است. چیملونگ به خاطر سرویس دهی و محیط خوبی که دارد توجه توریست هایی از سرتاسر دنیا را به خود جلب نموده است. این پارک آبی با وجود جاذبه های درجه یک دنیا تجربه منحصر بفردی را برای بازدید کنندگان خود ارائه می کند.

پارک آبی چیملونگ چین

 

پارک آبی فلو هائوس بانکوک تایلند

پارک معروف بعدی در آسیا پارک آبی فلو هاوس بانکوک است. پارک آبی فلو هاوس بانکوک برای دوستداران تفریحات آبی و تمامی اعضای خانواده انواع بسیار زیادی از سرگرمی و تفریح را ارائه می کند. در تعطیلات تابستان امسال می توانید با بازدید از فلو هاوس بانکوک همراه با دوستان و خانواده اوقات خوشی را سپری نمایید. فلو راید خلاقانه این پارک آبی، اصلی ترین جاذبه این مکان است که ترکیب خوبی از موج سواری و موج سواری با طناب روی یک پلکان انعطاف پذیر با لایه نازکی از آب می باشد. از ویژگی های دیگر پارک آبی نیز دارا بودن استخر کودک، تخت های مخصوص گرفتن آفتاب، عرشه تماشا، و فلو بار با سرو انواع نوشیدنی و همینطور منوی ساده ای شامل برگر و هات داگ است.

پارک آبی فلو هائوس بانکوک تایلند

 

پارک آبی واندرلا بنگلور هند

آخرین پارک آبی که قصد معرفی آن را داریم  پارک آبی واندرلا واقع در بنگلور هندوستان است که به معنی واقعی کلمه یک تجربه عالی برای تمامی سنین به حساب می آید. استخرهای سرگرمی این پارک آن را به تجربه شگفت انگیزی برای توریست ها تبدیل کرده است. به دلیل وجود تکنولوژی گرمایش خورشیدی که در ماههای سرد سال آب را گرم نگه می دارد، در زمستان هم می توانید از این پارک آبی استفاده کنید. در پارک آبی واندرلا وجود سواری هایی مانند جانگل لاگون، لیزی ریور، بومرنگ، هاراکیری، آپ هیل ریسر، رین دیسکو و غیره آن را  به مکانی فوق مهیج برای رفتن در طول تعطیلات تابستان تبدیل کرده است. 

پارک آبی واندرلا بنگلور هند

 

 

09309871159