شماره تماس 09309871159

بهترین مکان ها در دبی برای گرفتن عکس های اینستاگرامی را بیشتر بشناسید!

احتمالا شما هم عکسهای زیادی از جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی در اینستاگرام دیده اید که افراد زیادی از سفرشان به این شهر در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند! لحظه آخری در این مقاله بهترین مکان های دبی برای عکسهای اینستاگرام را معرفی کرده است.

 

 

در اینترنت تصاویر بی شماری از دبی وجود دارد که افق برجسته این شهر مدرن را به تصویر کشیده اند. در دبی همچنین مکان های عجیب و جالب زیادی وجود دارند که برای پست های اینستاگرام بسیار ایده آل اند. ما هم با شما در این مورد هم عقیده ایم که سفر فقط گرفتن عکس و تصویر نیست؛ با این وجود، همه ما دوست داریم به طریقی از سفری که رفته ایم فیلم و عکس داشته باشیم. حال این تصاویر چه به منظور به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی یا گذاشتن در آلبوم خاطرات باشد! در اینجا قصد داریم شگفت انگیز ترین مکان ها را در دبی معرفی کنیم که برای گذاشتن در ایسنتاگرام بسیار مناسب اند؛ پس با ما تا انتها همراه باشید.

 

1- برج خلیفه دبی

برج خلیفه مثل برج ایفل که متعلق به فرانسه است، متعلق به دبی و در واقع نماد دبی است. دیدن این بلندترین ساختمان دنیا را چه رمانیک باشد یا نباشد، در سفر به دبی به هیچ عنوان از دست ندهید. برج خلیفه سمبل شگفت انگیز دستاورد بشر است. این آسمانخراش 829 متری از 163 طبقه و چند عرشه تماشا در طبقات مختلف تشکیل شده است. در واقع گذاشتن کل این سازه عظیم در یک قاب یا متناسب نمودن آن برای گذاشتن در اینستاگرام، ممکن است برای شما چالش برانگیز باشد. برای عکاسان هم برج خلیفه می تواند فرصت های خلاقانه زیادی را برای عکاسی در بر داشته باشد.

برج خلیفه دبی

 

2- میراکل گاردن یا باغ گل جادویی دبی

باغ گل جادویی دبی (Miracle Garden) مکان مناسب بعدی برای گرفتن عکس های اینستاگرامی در دبی است. دیدن گل ها برای هیچکس خسته کننده نیست بنابراین بهتر از باغ جادویی، مخصوصا باغی در وسط بیابان، جایی برای گذاشتن پست های همیشه سبزی که می درخشند، وجود ندارد. باغ گل جادویی دبی، بزرگترین کلکسیون گل های دنیا را در خود جای داده است که به شکل های شگفت آوری آرایش شده اند. این باغ واقعا شگفت انگیز و عالی برای گرفتن عکس های زیبا می باشد.

میراکل گاردن یا باغ گل جادویی دبی

 

3- مارینا دبی

اگر می خواهید فقط از یک جاذبه دبی دیدن کنید آن جاذبه بدون شک دبی مارینا است. دبی مارینا در واقع قلب شهر دبی و سرزنده ترین قسمت آن است. دبی مارینا گردشگاهی ساحلی در امتداد ساحل رودخانه ای مصنوعی است که به خلیج فارس می ریزد و لوکس ترین قایق های بادبانی را می توانید در آن ببینید. در امتداد آب، افق سربه فلک کشیده ای از سازه های برج مانند، در انواع و شکل های مختلف قرار گرفته اند. حتی اگر به منظور عکس گرفتن به دبی مارینا نرفته باشید، می توانید تنها برای جنب و جوش و هیاهوی حاکم بر فضا از آن دیدن کنید.

مارینا دبی

 

4- زعبیل پالاس دبی

زعبیل پالاس اقامتگاه رسمی شیخ محمد بن رشید المکتوم، امیر دبی یکی دیگر از مکان های فوق العاده در دبی برای گرفتن عکس اینستاگرامی است. اگر چه رفتن به داخل قصر ممنوع است، ولی می توانید تا نزدیکی دروازه آن بروید و تزئینات فوق العاده بیرونی آنجا را تحسین نمایید. زعبیل پالاس همچنین مکانی عالی است که فرهنگ دبی را در تضاد با نمای مدرن درخشان آن منعکس می کند.

زعبیل پالاس دبی

 

5- مدینه جمیرا یا بازار مدینه در جمیرا

مدینة الجمیرا مثل دبی مارینا مجموعه دیگری در دبی است که در اطراف دریاچه ای مصنوعی تکامل یافته است. در اینجا محیط از معماری بومی دبی، سوق بازار و یک بازار سنتی تشکیل شده است. مدینة الجمیرا نه تنها یکی از معروف ترین مکان ها در دبی برای محلی ها و توریست ها است، بلکه در بین اعضای اینستاگرام هم از طرفداران زیادی برخوردار است.

اینجا بیشتر بخوانید: مدینة الجمیرا یا بازار مدینه در جمیرا

مدینه جمیرا یا بازار مدینه در جمیرا

 

6- هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب یکی دیگر از سازه های نمادین دبی است که برای گرفتن عکس های اینستاگرامی مکان مناسبی است. برای پست کردن تصاویری از برج العرب حتما لازم نیست در این سازه فوق مدرن و لوکس ترین هتل دنیا اقامت داشته باشید. اما اگر این فرصت مهیا شد به هیچ عنوان آن را از دست ندهید. در هر صورت، زمانیکه در دبی اقامت دارید، حداقل یک عکس را باید از این زیبایی باشکوه ثبت کنید.

اینجا بیشتر بخوانید: هتل برج العرب دبی

برج خلیفه دبی

 

7- دبی مال

دبی مال یکی دیگر از دستاوردهای دبی است که شبیه هیچ مال یا مرکز خرید دیگر دنیا نیست. دبی مال از امتیازات زیادی برخوردار است که آن را از سایر مراکز خرید متمایز ساخته است. دبی مال با خیابان های داخل آن، بزرگترین مرکز خرید دنیا است که در واقع می توانید برای رسیدن از ابتدا به انتهای آن سوار تاکسی شوید. یکی از ویژگی های جذاب و چشمگیر داخل دبی مال، عبورگاه چترهای موجود در طبقه همکف است. دبی مال چیزی بیشتر از سازه ای خیره کننده است که انسان آن را خلق نموده است. در دبی مال، آبشاری هنری و کم نظیر وجود دارد که 24 متر ارتفاع دارد و از میان تمام طبقات مال عبور می کند. صدایی که به گوش می رسد کاملا تسکین دهنده است و داستانی عالی دارد.

اینجا بیشتر بخوانید: دبی مال

دبی مال

 

8- امارات مال

مال امارات یا امارات مال  سرزمین عجایب زمستانی دبی،  یکی دیگر از جاذبه های دبی برای ثبت تصاویر مناسب گذاشتن در اینستاگرام است. در داخل امارات مال، دمای هوا بسیار خنک است و جاذبه های زمستانی نظیر شیب مخصوص اسکی و تشکیلاتی برای به تصویر کشیدن زمستانی جذاب ارائه شده است. حتی بدون این جاذبه ها، خود ساختمان امارات مال مثل خیلی از ساختمان های تاثیر گذار دبی باعث بهت و حیرت بازدید کنندگان می شود. حصارهای آهنی شکل دار و گنبد امارات مال که اجازه ورود سیل نور به داخل ساختمان را می دهد، بدون شک در نوع خود نمادین هستند.

امارات مال در دبی

 

9- قاب دبی یا دبی فریم

دبی فریم (Dubai Frame) یا قاب دبی از جاذبه های منحصر بفرد دبی است که بیرون از تمام آسمانخراش های آراسته در افق، سازه ای خاص محسوب می شود. از بیرون چیزی که دیده می شود دقیقا یک قاب با ارتفاع 150 متر است که در روشنایی روز می درخشد و شب نورها را منعکس می کند. از بالای سازه دبی فریم می توان تضاد بین بخش قدیم و جدید دبی را به خوبی مشاهده کرد. همچنین یک طبقه شیشه ای در ارتفاع 150 متری وجود دارد که به این تجربه هیجان انگیز اضافه شده است.

اینجا بیشتر بخوانید: دبی فریم یا قاب دبی

قاب دبی یا دبی فریم

 

10- بازار قدیمی سوق دبی

در سفر به دبی بازدیدی اجمالی از قلب بخش قدیمی دبی یعنی بازار قدیمی سوق دبی (The Old Souk Dubai) اجتناب ناپذیر است. در بخش قدیمی دبی فضا پر از رایحه و رنگ های غذاهای شرقی است. در تضاد با تابش خیره کننده فولاد و شیشه سازه های بخش جدید دبی، در بازار قدیمی دبی رنگ های متنوع همراه با حسی نوستالژیک در قاب پیش روی شما گنجانده شده است. در سوق قدیمی دبی هر گوشه مناسب عکاسی و هر مغازه می تواند الهام بخش باشد.

بازار قدیمی سوق دبی

 

11- دهکده جهانی دبی

گلوبال ویلج (Global Village) یا دهکده جهانی دبی دقیقا در برگیرنده محتوای این اسم است. گلوبال ویلج دبی، نمایشگاهی از معماری و فرهنگ کشورهای مختلف است. در اینجا می توانید کانال های ونیزی، ستون های رومی، اهرام مصر، عطر و طعم های آسیایی و خیلی از سرگرمی های دیگر را امتحان کنید. و در نهایت می توان گفت دبی گلوبال ویلج جایی است که در آن نه یک پس زمینه بلکه صدها پس زمینه برای عکاسی پیدا می شود. جالب است بدانید در این مکان حتی فضای کلیتخت جمشید ایران نیز بازسازی شه است و این مکان تاریخی ایران معرفی شده است.

گلوبال ویلیج یا دهکده جهانی دبی

 

12- سافاری دبی

در دبی برای بودن در وسط بیابان و گرفتن عکس های فوق العاده می توانید به یک سافاری بیابان ملحق شوید. یک سافاری زیر نور ستارگان مطمئنا تجربه ای فراموش نشدنی از سفر به دبی خواهد بود. سایه تپه شن های روان، در مقابل آسمان صاف آبی، غذا و غروب خورشید، همه برای عکاسی ایده آل هستند. در شب تصویری که در بیابان دیده می شود کاملا متفاوت است و می تواند با شعله های آتش برای ایجاد گرما همراه باشد. در سافاری بیابان حتی اگر شب را در بیابان سپری نکنید، اضافه کردن آن به برنامه سفرهای بعدی خود را فراموش نکنید.

سافاری در دبی

 

علاوه بر مکان های معرفی شده در بالا، خیلی از مکانهای دیگر نیز در دبی وجود دارند که می توانید آنها را در عکس ثبت کنید. چنانچه به دنبال مسافرتی هیجان انگیز در فاصله نزدیک با ایران هستید، سفر به دبی و همچنین تور دبی می تواند گزینه مناسبی باشد.

اینجا بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به دبی

اینجا بیشتر بخوانید: تور لحظه آخری دبی

اینجا بیشتر بخوانید: نمایشگاه های دبی

 

09309871159